eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówZapewnienie usług ubezpieczenia mienia, odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczeń komunikacyjnych Krakowskiego Biura Festiwalowego w 2014, 2015 i 2016 roku Część 1 zamówienia Ubezpieczenie mienia, w tym sprzętu elektronicznego Część 2 zamówienia Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Część 3 zamówienia Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej nadwyżkowej Część 4 zamówienia Ubezpieczenia komunikacyjne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-23

Kraków: Zapewnienie usług ubezpieczenia mienia, odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczeń komunikacyjnych Krakowskiego Biura Festiwalowego w 2014, 2015 i 2016 roku Część 1 zamówienia Ubezpieczenie mienia, w tym sprzętu elektronicznego Część 2 zamówienia Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Część 3 zamówienia Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej nadwyżkowej Część 4 zamówienia Ubezpieczenia komunikacyjne
Numer ogłoszenia: 15365 - 2014; data zamieszczenia: 23.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowskie Biuro Festiwalowe , ul. Olszańska 7, 31-513 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 4249650, faks 12 4249652.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biurofestiwalowe.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zapewnienie usług ubezpieczenia mienia, odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczeń komunikacyjnych Krakowskiego Biura Festiwalowego w 2014, 2015 i 2016 roku Część 1 zamówienia Ubezpieczenie mienia, w tym sprzętu elektronicznego Część 2 zamówienia Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Część 3 zamówienia Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej nadwyżkowej Część 4 zamówienia Ubezpieczenia komunikacyjne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi ubezpieczenia mienia, w tym sprzętu elektronicznego, ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej nadwyżkowej oraz ubezpieczeń komunikacyjnych Zamawiającego w 2014, 2015 i 2016 roku. Zamówienie składa się z czterech części. Część 1 zamówienia Ubezpieczenie mienia, w tym sprzętu elektronicznego obejmuje zapewnienie ochrony ubezpieczeniowej w stosunku do mienia (m.in. budynki, wyposażenie). Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Część 2 zamówienia Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej dotyczy zapewnienia ochrony ubezpieczeniowej w zakresie odpowiedzialność cywilnej Zamawiającego. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1B do SIWZ. Część 3 zamówienia Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej nadwyżkowej obejmuje ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej nadwyżkowej z tytułu prowadzonej działalności oraz posiadanego mienia. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1C do SIWZ. Część 4 zamówienia Ubezpieczenia komunikacyjne obejmuje ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, ubezpieczenie Auto Casco, ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1D do SIWZ. 3.6. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 66510000-8 Usługi ubezpieczeniowe, 66512100-3 Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków, 66514110-0 Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych, 66515000-3 Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty, 66516000-0 Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, 66516400-4 Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamówienia uzupełniające stanowić będą nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, co zamówienie podstawowe

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.21.00-3, 66.51.41.10-0, 66.51.50.00-3, 66.51.60.00-0, 66.51.64.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.02.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca prowadzi działalność ubezpieczeniową na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (t. j. Dz. U. z 2013, poz. 950 z późn. zm.) w zakresie co najmniej tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga, aby czynności do wykonywania których niezbędne jest posiadanie zezwolenia wykonywał ten Wykonawca, który posiada zezwolenie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; 2. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy (jeżeli dotyczy); 3. Ogólne warunki ubezpieczenia mające zastosowanie do oferty Wykonawcy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy. Wprowadzone zmiany nie mogą naruszać postanowień art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i mogą one dotyczyć: 1) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, wynikającego w szczególności ze zmiany zakresu przedmiotowego umowy lub zmiany terminu realizacji umowy; 2) zmiany zakresu przedmiotowego umowy, wynikającego w szczególności ze zmian organizacyjnych lub zmiany terminu realizacji umowy; 3) zmiany terminu realizacji umowy, wynikającego w szczególności z okoliczności niezależnych od Zamawiającego, w tym w szczególności w sytuacji gdy rozpoczęcie wykonywania umowy okaże się niemożliwe z przyczyn związanych z wymogami procedury przetargowej lub na skutek wniesienia środków ochrony prawnej; 4) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy; 5) wprowadzenia innych zmian, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biurofestiwalowe.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Krakowskie Biuro Festiwalowe, ul. Olszańska 7, 31-513 Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2014 godzina 10:30, miejsce: Krakowskie Biuro Festiwalowe, ul. Olszańska 7, 31-513 Kraków, sekretariat Biura, parter. Godziny pracy sekretariatu Krakowskiego Biura Festiwalowego: od poniedziałku do piątku, 8.30 - 16.30..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ubezpieczenie mienia, w tym sprzętu elektronicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 zamówienia Ubezpieczenie mienia, w tym sprzętu elektronicznego obejmuje zapewnienie ochrony ubezpieczeniowej w stosunku do mienia (m.in. budynki, wyposażenie). Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1A do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.50.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.02.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 zamówienia Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej dotyczy zapewnienia ochrony ubezpieczeniowej w zakresie odpowiedzialność cywilnej Zamawiającego. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1B do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.60.00-0, 66.51.64.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.02.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej nadwyżkowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3 zamówienia Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej nadwyżkowej obejmuje ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej nadwyżkowej z tytułu prowadzonej działalności oraz posiadanego mienia. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1C do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.60.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.02.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Ubezpieczenia komunikacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 4 zamówienia Ubezpieczenia komunikacyjne obejmuje ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, ubezpieczenie Auto Casco, ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1D do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.41.10-0, 66.51.21.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.02.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.