Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-14
Dąbrowa Górnicza: Zorganizowanie wyjazdu śródrocznego tzw. zielonej szkoły dla uczniów klas trzecich szkoły podstawowej
Numer ogłoszenia: 15365 - 2009; data zamieszczenia: 14.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Mikołaja Kopernika , ul. Józefa Mireckiego 1, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2622614, faks 032 2649424.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja Samorządowa - edukacja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie wyjazdu śródrocznego tzw. zielonej szkoły dla uczniów klas trzecich szkoły podstawowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007r. Dz.U. nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) Przewidziana ilość uczestników - 58 osób płatnych (plus, minus 10 uczestników) + 1 opiekun bezpłatnie na max 10 dzieci + 1 kierownik kolonii bezpłatnie (bez grupy) Czas trwania zadania - 14 dni pobytowych w miesiącu maj - czerwiec 2009r. Rozpoczęcie najwcześniej 20 maja 2009r., zakończenie najpóźniej 9 czerwca 2009r. Przez dzień rozpoczęcia zamówienia rozumie się dzień wyjazdu. Przez dzień zakończenia rozumie się dzień powrotu. Przez dzień pobytowy rozumie się: dzień w którym wykonawca zapewnia całodzienne wyżywienie uczestników. 1. Miejscowość: - położona nad otwartym morzem o atrakcjach turystycznych - czysta ekologicznie okolica (wyklucza się oferty miejscowości skażonych, ujętych na liście największych trucicielikraju lub usytuowanych w odległości mniejszej niż 70 km od tych miejscowości) - korzystny klimat. 2. Obiekt: - bardzo dobry stan techniczny obiektu (budynek niski - max 4 piętra, bez windy) - usytuowany blisko otwartego morza, dojście do plaży nie dalej niż 300 m. - pokoje 2, 3, 4, osobowe, mogą być typu studia bez wyposażenia w piętrowe łóżka - pokoje wyposażone w pełny węzeł sanitarny (WC, natrysk) i pościel, w pokojach typu studio jeden węzeł na dwa pokoje - pokoje bez wyposaźenia w sprzęt RTV - zakwaterowanie wszystkich uczestników w jednym budynku - pokoje bez bezpośredniego wyjścia na zewnątrz budynku - stołówka w miejscu zakwaterowania - budynek ogrzewany całorocznie, ogrzewanie włączane w miarę potrzeb na wniosek kierownika kolonii - duży teren ośrodka bezpieczny, ogrodzony i strzeżony - sale do zajęć lekcyjnych wyposażone w tablice kredowe lub typu flipart z zapewnieniem papieru - boisko sportowe, plac zabaw i rozgrywek sportowych - świetlica z RTV, magnetofonem, odtwarzaczem CD i DVD - sala dyskotekowa ze sprzętem nagłaśniającym - osobne pokoje dla opiekunów i kierownika grupy. 3. Opieka medyczna: - pielęgniarka całodobowo - zapewnienie podstawowych leków w ramach kosztów wg załączonej listy - lekarz dochodzący na wezwanie pielęgniarki lub nauczyciela - izolatka dla dzieci chorych i opieka pielęgniarki nad chorym dzieckiem w izolatce - przychodnia pediatryczna w odległości nie więcej niż 30 km - zapewnienie sprawnego, bezpłatnego transportu chorego lub poszkodowanego w wypadku dziecka do i z przychodni pediatrycznej lub specjalistycznej pod opieką pielęgniarki i opiekuna wyznaczonego przez kierownika kolonii. 4. Program kulturalno - sportowy: - zorganizowanie jednej całodniowej wycieczki autokarowej turystyczno-krajoznawczej po okolicy, z przewodnikiem - zwiedzanie ciekawych miejsc i obiektów zabytkowych z pokryciem kosztów wstępu dla wszystkich uczestników do co najmniej dwóch obiektów kulturalnych lub krajobrazowych na trasie ogólnej nie krótszej niż 50 km. - organizacja dyskotek - minimum dwóch - zapewnienie sprzetu i osoby prowadzacej - organizacja ognisk z zapewnieniem pieczywa i kiełbasek - minimum dwóch (poza planowanymi posiłkami) - organizacja zawodów sportowych - zorganizowanie i opłacenie przez Wykonawcę rejsu statkiem dla wszystkich uczestników - dużą jednostką pływającą - rejs odbywać ma cała grupa jednocześnie - dostęp do filmów DVD o tematyce odpowiedniej dla dzieci w miejscu zakwaterowania - zapewnienie sprzętu sportowo-rekreacyjnego: tj. piłki noznej, siatkowej, koszykowej,rakietki do badmintona, skakanki, gry świetlicowe (szachy, warcaby, inne gry planszowe w miarę możliwości), stół do ping-ponga z rakietkami, siatka z kompletem piłek oraz plażowego - parawanów i koców dla wszystkich uczestników - prelekcje ekologiczne. 5. Wyżywienie: - cztery porcjowane, urozmaicone, o wysokich wartościach odżywczych posiłki dzienne/śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja/ - suchy prowiant na wycieczki całodniowe oraz na podróż powrotną zawierający minimum: kanapki, soki, owoce, słodką bułkę, wafel itp. oraz wodę mineralną niegazowaną w butelkach maksymalnie 1/2 litra - udostępnienie dzieciom napoju tj. kompotu, herbaty przez 24 godziny na dobę - możliwość wieczornego dożywiania (chleb + dżem) - w dniu przyjazdu kolacja, przed odjazdem śniadanie. 6. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do: - zapewnienia bezpłatnego pobytu i przejazdu dla 1 opiekuna na max. 10 dzieci + 1 kierownika kolonii (bez grupy) - przewozu dzieci do miejsca wypoczynku i odwozu po jego zakończeniu autokarem klasy lux (WC, video, klimatyzacja), zgodnie z obowiązującymi przepisami - które odbędą się w godzinach dziennych, jednym autokarem, obsługa 1 autokaru przez dwóch kierowców - autokar na być podstawiony minimum jedną godzinę przed odjazdem w celu sprawdzenia jego sprawności technicznej i innych wymogów Zamawiającego - pełne ubezpieczenie wszystkich uczestników w czasie podróży i pobytu - zapewnienie opieki pracownika biura podróży w trakcie turnusu całodobowo i podróży tam i z powrtem -całodobowa obsługa ośrodka umożliwiająca całodobowy dostęp do telefonu oraz udzielenie pomocy w sytuacjach losowych - zapewnienie noszenia bagaży z autokaru do budynku po przyjeździe do ośrodka, oraz załadunku bagaży w drodze powrotnej - sprzątanie pokoi co najmniej co drugi dzień - odkurzanie lub mycie podłogi w pokojach oraz mycie łazienek i WC - wymiana pościeli w razie potrzeby - pomniejszenie kosztów pobytu uczestnika o niewykorzystane dni pobytowe wynikające z konieczności skrócenia pobytu dziecka na kolonii (np. choroba dziecka lub sytuacja losowa uniemożliwiająca korzystanie z wypoczynku)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.00.00 - Usługi biur podróży i podobne 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia określonego w niniejszej specyfikacji mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: Spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 Ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. uzyskali wpis do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie organizowania imprez turystycznych oraz pośredniczenia na zlecenie klientów w zawieraniu umów o świadczenie usług turystycznych oraz posiadają umowę ubezpieczeniową lub gwarancję bankową, zgodnie z ustawą o usługach turystycznych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (tekst jednolity z dnia 7 października 2004 r. Dz.U. Nr 223, poz. 2268 z późniejszymi zmianami). Rejestr ten prowadzony jest przez marszałka województwa właściwego dla siedziby Wykonawcy. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. : a) dysponują obiektem który spełnia wymagania SIWZ, dla którego przedstawią kartę kwalifikacyjną obiektu, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. (Dz. U. z 1997 r, nr 12, poz. 67 z późniejszymi zmianami) za rok 2008r. wraz z oświadczeniem o dostarczeniu do Zamawiającego karty na sezon wiosna - lato na 2009 r. do dnia 30 kwietnia 2009 r. w przypadku wygrania przetargu. b) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są w trakcie wykonywania) min. 2 usługi - odpowiadające rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, oraz załączą dokumenty potwierdzające, że usługa została wykonana należycie. Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia należy rozumieć usługę polegająca na organizacji wypoczynku dla dzieci (kolonie letnie, zimowe, zielona szkoła) o wartości równej lub przekraczającej 37.000,00 zł brutto - dla każdej z nich (minimum 2 usługi). 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. nie zalegają z uiszczeniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Uwaga: Stwierdzenie spełniania warunków - udziału w postępowaniu (formalnych) i zdolności do wykonania zamówienia (merytorycznych) - wymaganych od Wykonawców będzie dokonane w oparciu o złożone wraz z ofertą: oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz potwierdzające (spełnienie tych warunków) dokumenty - według formuły; (spełnia - nie spełnia)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ wskazana data podpisania dokumentu. (Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonych dokumentów, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopię poświadczoną przez notariusza.) 2. Wycena przedmiotu zamówienia wykonana w oparciu kalkulację cenową stanowiącą -załącznik nr 2 do SIWZ (wskazana aktualna data podpisania dokumentu). 3. Oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust.1 Ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - załącznik nr 3 (wskazana aktualna data podpisania dokumentu). 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca legitymuje się aktualnym wpisem do Centralnej Ewidencji Organizatorów i Pośredników Turystycznych oraz czy posiada umowę ubezpieczeniową lub gwarancję bankową - załącznik nr 4 (wskazana aktualna data podpisania dokumentu). 7. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia należy rozumieć usługę polegająca na organizacji wypoczynku dla dzieci (kolonie letnie, zimowe, zielona szkoła) o wartości równej lub przekraczającej 37.000,00 zł brutto dla każdej z nich (minimum 2 usługi) -załącznik nr 5 (wskazana aktualna data podpisania dokumentu). 8. Dokumenty potwierdzające, że minimum dwie usługi spełniające wymogi wymienione w Załączniku nr 5 zostały wykonane należycie. 9. Krótka charakterystyka obiektu (oferent może dodatkowo zamieścić filmy video, fotografie lub foldery placówki) oraz miejscowości wypoczynkowej, z uwzględnieniem atrakcji turystycznych i krajobrazowych. 10. Karta kwalifikacyjna obiektu (sanepid, policja, wójt), zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. (Dz. U. z 1997 r, nr 12, poz. 67 z późniejszymi zmianami) za rok 2008 rok wraz z oświadczeniem, ze po wygraniu przetargu karta kwalifikacyjna na sezon wiosna-lato 2009 r. zostanie dostarczona do Zamawiającego w terminie do 30 kwietnia 2009 r. W przypadku nie dostarczenia aktualnej karty kwalifikacyjnej obiektu na 2009 rok, umowa ulegnie rozwiązaniu z winy Wykonawcy - załącznik nr 6 (wskazana aktualna data podpisania dokumentu). 11. Program profilaktyki zdrowotnej i edukacji ekologicznej obejmujący zabiegi profilaktyczno-lecznicze, zajęcia sportowe, wzbogacenie wartości zdrowotnej wyżywienia, prelekcje ekologiczne, turystykę (wycieczki krajoznawcze połączone z edukacją ekologiczną) - wskazana aktualna data podpisania dokumentu. 12. Oświadczenie inspektora sanitarnego o czystości ekologicznej okolicy. Uwagi: 1. Dokumenty, o których mowa powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 3. Upoważnienie do podpisywania ofert i występowania w przetargu w imieniu Wykonawcy musi być dołączone do oferty lub musi bezpośrednio wynikać z przedstawionych dokumentów. 4. Gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną. W przypadku załączenia kopii pełnomocnictwa, winna być ona potwierdzona przez notariusza. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę . 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w Dz. IX pkt. 4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Dz. IX pkt. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy określone w Dz. IX pkt. 4 stosuje się odpowiednio. 8. Wykonawca składa oświadczenia i dokumenty przetargowe pod odpowiedzialnością karną /dotyczącą składania nieprawdziwych zeznań i oświadczeń/ wynikającą z art.297 Kodeksu karnego. W razie stwierdzenia, że złożone przez Wykonawcę informacje są nieprawdziwe Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 304 Kpk - zawiadomi o tym fakcie właściwy organ ścigania. 9. Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 2 Ustawy spowoduje wykluczenie go z postępowania. 10. Oferty, opinie biegłych, oświadczenia, informacja z zebrania Wykonawców, zawiadomienia, wnioski, inne dokumenty i informacje składane przez Zamawiającego i Wykonawców oraz umowa w sprawie zamówienia publicznego stanowią załączniki do protokołu. 11. Protokół wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu udostępnia się po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z tym, że oferty są jawne od chwili ich otwarcia. 12. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one by udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Ustawy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Atrakcyjność oferty (rodz. miejscowości,baza sportowa obiektu,war. zakwaterowania,war. sanit.,opieka medycz.) i atrakcyjność prog. kult.-spor.-max - 35
- 3 - Wysokość brutto dziennej stawki żywieniowej (wsad do kotła) - maksymalnie - 15
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dabrowa-gornicza.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 3 w Dąbrowie Górniczej ul. Mireckiego 1 41-300 Dąbrowa Górnicza.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2009 godzina 10:00, miejsce: pokój nr 102 - sekretariat Szkoły Podstawowej nr 3 w Dąbrowie Górniczej ul. Mireckiego 1 41-300 Dąbrowa Górnicza.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 27.02.2009.
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Kryteria oceny ofert: 1. Cena brutto dla jednego uczestnika wraz z kosztami przejazdu - maksymalnie 50 pkt 2. Atrakcyjność oferty (rodzaj miejscowości, baza spotrowa obiektu, warunki zakwaterowania, warunki sanitarne, opieka medyczna) i atrakcyjność programu kulturalno-sportowego - maksymalnie 35 pkt 3. Wysokość brutto dziennej stawki żywieniowej (wsad do kotła) - maksymalnie 15 pkt.
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Dąbrowa Górnicza dla obszaru osiedla Błędów.
- Dostawa doposażenia pracowni szkolnych do Zespołu Szkół Technicznych w Dąbrowie Górniczej w związku z realizacją projektu pn. "Edukacja zawodowa w Zespole Szkół Technicznych w Dąbrowie Górniczej"
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i realizacja wyjazdu studyjnego do Francji w ramach operacji p.t.: "Wielki powrót do natury - moc ziół" realizowanej w ramach Planu Strategicznego WPR 2023-2027
- Usługa organizacji wycieczki
- Organizacja wypoczynku dla osób uprawnionych w formie turystyki grupowej do Słowenii dofinansowanej z ZFŚS PZPW w Rzeszowie
- Kompleksowe zorganizowanie 5-dniowego wyjazdu edukacyjnego z elementami integracyjnymi, w związku z realizacją projektu partnerskiego pt. "Rodzina w centrum Etap I".
- Organizacja wyjazdów edukacyjnych dla uczestników projektu pn. "SIÓDEMKA" Z PASJĄ - SZKOŁA DLA MNIE I DLA CIEBIE"
- Kompleksowa usługa związana z realizacją wyjazdu studyjnego do Nadrenii-Palatynatu/Niemcy oraz Wielkiego Księstwa Luksemburg dla branży rolno-spożywczej i gastronomiczno-hotelarskiej
więcej: Usługi biur podróży i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.