Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-18
Rzeszów: Wykonanie regulacji stanu prawnego nieruchomości /działek/ będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie woj. podkarpackiego, małopolskiego i świętokrzyskiego.
Numer ogłoszenia: 153670 - 2013; data zamieszczenia: 18.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Rzeszowie , ul. 8 Marca 13, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 853 78 00, faks 17 853 78 16.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie regulacji stanu prawnego nieruchomości /działek/ będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie woj. podkarpackiego, małopolskiego i świętokrzyskiego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie regulacji stanu prawnego nieruchomości /działek/ będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie woj. podkarpackiego, małopolskiego i świętokrzyskiego w formie XXVI odrębnych zadań częściowych w tym: na terenie woj. podkarpackiego 8 odrębnych zadań częściowych obejmujących: z zakresu regulacji stanu prawnego nieruchomości: 1 zadanie częściowe z terenu pow. jarosławskiego, 1 zadanie częściowe z terenu pow. mieleckiego, 3 zadania częściowe z terenu pow. ropczycko-sędziszowskiego, 1 zadanie częściowe z terenu pow. rzeszowskiego, 1 zadanie częściowe z terenu pow. stalowowolskiego, 1 zadanie częściowe z terenu pow. strzyżowskiego, na terenie woj. małopolskiego 14 odrębnych zadań częściowych obejmujących: z zakresu regulacji stanu prawnego nieruchomości: 1 zadanie częściowe z terenu pow. bocheńskiego, 1 zadanie częściowe z terenu pow. brzeskiego, 1 zadanie częściowe z terenu pow. chrzanowskiego, 1 zadanie częściowe z terenu pow. gorlickiego, 1 zadanie częściowe z terenu pow. krakowskiego, 1 zadanie częściowe z terenu pow. miechowskiego, 1 zadanie częściowe z terenu pow. nowosądeckiego, 1 zadanie częściowe z terenu pow. nowotarskiego, 1 zadanie częściowe z terenu pow. olkuskiego, 1 zadanie częściowe z terenu pow. oświęcimskiego, 1 zadanie częściowe z terenu pow. proszowickiego, 1 zadanie częściowe z terenu pow. tarnowskiego, 1 zadanie częściowe z terenu pow. wielickiego, 1 zadanie częściowe z terenu pow. wadowickiego, na terenie woj. świętokrzyskiego 4 odrębne zadania częściowe obejmujące: z zakresu regulacji stanu prawnego nieruchomości: 2 zadanie częściowe z terenu pow. włoszczowskiego, 1 zadanie częściowe z terenu pow. sandomierskiego, 1 zadanie częściowe z terenu pow. ostrowieckiego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.13.00.00 - Usługi prawne w zakresie dokumentów oraz uwierzytelniania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczeń złożonych przez wykonawcę wg wzorów stanowiących załączniki nr 3 i 4 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zasadnicze dokumenty składające się na ofertę: a) wypełniony formularz oferty, b) wypełniony formularz cenowy w treści tabeli określającej poszczególne zadania częściowe stanowiące załącznik do SIWZ, c) dokumenty potwierdzające spełnienie przez wykonawców wymaganych warunków ujętych w § 9 SIWZ. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą całość zamówienia, kilka bądź jedno zadanie częściowe. Oferty składane są w jednym egzemplarzu. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi wykonawca. Oferta musi wyrażać stanowczą wolę wykonawcy do zawarcia umowy określonej treści, zdefiniowanej we wzorze umowy stanowiącej załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta musi być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymogami ustawowymi. Oferta musi być wypełniona w sposób czytelny, niezmywalnym tuszem, atramentem itp., wszelkie poprawki winny być zaparafowane przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Oferta winna być sporządzona wg wzoru stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ. W przypadku sporządzania oferty i załączników nie na drukach formularzy załączonych do SIWZ należy zachować jednolity układ oraz kolejność pełnego zakresu treści. Wszystkie zapisane strony oferty /łącznie z załącznikami/ muszą być ponumerowane poczynając od pierwszej strony oferty poprzez wszystkie załączniki. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, jeżeli przedstawiona przez wykonawcę kserokopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, pełnomocnictwo w oryginale musi być dołączone do oferty. Ofertę należy zszyć, oprawić lub złożyć w innej formie uniemożliwiającej rozsypanie kartek. Wykonawca może, przed upływem terminu składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Oferta winna być opakowana w sposób uniemożliwiający jej odczytanie przed otwarciem. Kompletną ofertę należy złożyć w opakowaniu zaadresowanym do zamawiającego: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Rzeszowie, 35-959 Rzeszów, ul. 8 Marca 13, nr zadania RZ.SOP.0160.6.2013 opisując: /przetarg nieograniczony na wykonanie regulacji stanu prawnego nieruchomości/działek/ będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie woj. podkarpackiego/ nie otwierać do dnia 30 kwietnia 2013 roku do godziny 10:30. Na odwrocie koperty lub w innym miejscu należy podać adres i nazwę firmy składającej ofertę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istotne dla Zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy, wysokość kar umownych z tyt. niewykonania lub nienależytego wykonania umowy zawiera wzór stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca akceptuje treść wzoru umowy oświadczeniem zawartym w treści formularza ofertowego. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: Dopuszcza się zmianę umownego terminu, pod warunkiem, że: a) wystąpią czynniki zewnętrzne niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, które nie pozwalają na prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia (np. zdarzenia losowe, czynniki atmosferyczne), b) przedłużają się procedury administracyjne związane bezpośrednio z wykonaniem umowy, c) zaistnieje potrzeba przeprowadzenia robót dodatkowych, wyłącznie na czas ich prowadzenia jeżeli nie jest możliwe ich przeprowadzenie jednocześnie z zadaniem podstawowym, Dopuszcza się zmianę umownego wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany wysokości stawki podatku od towarów i usług. Zamawiający zastrzega sobie, możliwość wyłączenia z umowy części zamówienia. W przypadku wyłączenia określonego w pkt 1 niniejszego paragrafu lub odstąpienia przez Zamawiającego od umowy lub jej części z przyczyn niezależnych od Przyjmującego zamówienie, Zamawiający zobowiązuje się do pokrycia kosztów przygotowanej dokumentacji i dojazdów, lub rozliczenia wykonanych prac w wysokości: 25% ceny brutto za działki, dla których Przyjmujący zamówienie zabezpieczył dokumenty, na podstawie, których wynika, że regulowane działki nie są własnością Zamawiającego lub mają urządzoną Księgę Wieczystą własną Agencji z zapisami zgodnymi z ewidencją gruntów i budynków; 75% ceny brutto za działki, dla których przygotowano i złożono wniosek do sądu a do dnia przeprowadzenia odbioru końcowego nie wpłynęło do Zamawiającego zawiadomienie z sądu o założeniu księgi wieczystej dla tych działek, a pozostałą część pozostawiając na wniosek Wykonawcy bez rozliczenia; oraz za działki, dla których Wykonawca przedłożył dokumenty pozwalające na skierowanie sprawy na drogę odrębnego postępowania (braku dowodów potwierdzających prawo własności i konieczność przeprowadzenia dodatkowego postępowania), bez rozliczenia pozostawić działki, co do których nie przeprowadzono żadnej z ww. procedur.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Rzeszowie
ul. 8 Marca 13, 35-959 Rzeszów (pokój nr 28).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Rzeszowie ul. 8 Marca 13, 35-959 Rzeszów (w pokoju przyjmowania korespondencji, nr 2 - parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Obsługa, konserwacja, utrzymanie sygnalizacji świetlnych oraz znaków aktywnych na ciągach DW administrowanych przez PZDW w Rzeszowie w okresie od daty podpisania umowy do 31.12.2025 - 5 zadań
- Przedłużenie ważności licencji Microsoft 365
- Odbiór, transport i zagospodarowanie ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego (kat. III) w 2025 roku z kuchni w kompleksach znajdujących się w rejonie działania 34. WOG Rzeszów
- Przeglądy konserwacyjne i serwis 5 dźwigów osobowych.
- Sprzedaż wraz dostarczeniem stołu antywibracyjnego granitowego
- Sprzedaż i dostawa odczynników do prowadzenia zajęć dydaktycznych dla Instytutu Nauk Medycznych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.