Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-13
Piaski: Zorganizowanie i przeprowadzenie stacjonarnych warsztatów aktywizacji zawodowej dla 12 klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Piaskach, uczestniczących w projekcie PIASKIarka IV - szkolenia dla mieszkańców Gminy Piaski.
Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 153703 - 2012; data zamieszczenia: 13.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Piaskach , ul. Lubelska 77, 21-050 Piaski, woj. lubelskie, tel. 81 5821020, faks 081 5821020.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaski.pl, BIP: http://umpiaski.bip.e-zeto.eu/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie stacjonarnych warsztatów aktywizacji zawodowej dla 12 klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Piaskach, uczestniczących w projekcie PIASKIarka IV - szkolenia dla mieszkańców Gminy Piaski. Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie stacjonarnych warsztatów aktywizacji zawodowej dla 12 klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Piaskach, uczestniczących w projekcie PIASKIarka IV - szkolenia dla mieszkańców Gminy Piaski. Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 1) Ogólna liczba osób objętych warsztatami wynosi maksymalnie 12 osób dorosłych. 2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości uczestników z ogólnej liczby uczestników, a tym samym proporcjonalnego obniżenia wartości zamówienia. 3) Miejsce realizacji zadania: Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć w we własnym zakresie lokal, który powinien znajdować się w Piaskach lub w odległości max. do 5 km od Piask, lokal ma spełniać wymogi BHP. 4) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zajęć zgodnie z harmonogramem uzgodnionym z Zamawiającym najpóźniej do 7 dni od daty zawarcia umowy. 1.1 Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia uczestnikom warsztatów: 1) materiałów niezbędnych do aktywnego uczestnictwa w warsztatach (flamastry, długopisy, notatniki itp. - zależnie od wymogów ćwiczeń realizowanych w trakcie warsztatów); 2) kadry prowadzącej warsztaty i treningi z doświadczeniem pracy w zakresie prowadzenia ww zajęć, 3) ubezpieczenia NNW; 4) W trakcie przeprowadzania warsztatów Wykonawca w każdym dniu zajęć zapewnia: obiad składający się z dwóch dań, każdorazowy posiłek dla jednej osoby winien zawierać - zupa - 250 ml. - drugie danie - 400 ml, przerwy kawowe (kawa, herbata, ciastka, cukier, śmietanka itp.) - herbatę - 0,5 litra na osobę - kawę rozpuszczalną - 0,5 litra na osobę - ciastko - 150 gram na osobę 5) wydania certyfikatów (dla osób, które ukończą warsztaty) lub zaświadczeń o uczestnictwie (dla osób, które nie ukończą warsztatów) po akceptacji wzoru przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie do badania skuteczności warsztatów poprzez przeprowadzenie testów przed i po zakończeniu warsztatów. 1.2 Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania i prowadzenia następującej dokumentacji: 1) listy obecności uczestników (podpisywane przez uczestników); 2) listy odbioru wyżywienia (podpisywane przez uczestników); 3) listy odbioru certyfikatów-zaświadczeń (podpisywane przez uczestników); 4) scenariuszy-konspektów warsztatów; 5) listy uczestników ubezpieczonych od NNW; 6) dzienników zawierających terminy i godziny poszczególnych zajęć; 7) testów oceniających skuteczność przeprowadzonych warsztatów (przygotuje pod kątem merytorycznym testy wiedzy do przeprowadzenia przed i po warsztatach); 8) ankiety ewaluacyjne oceniające sposób przeprowadzenia warsztatów (wg wzoru zaakceptowanego przez Zamawiającego); 9) dokumentacji zdjęciowej z realizowanych zajęć, zgodnie z listą uczestników wyrażających zgodę na bezpłatne wykorzystanie wizerunku; 10) protokołu podsumowującego realizację zadania. 1.3 Zakres tematycznych warsztatów powinien obejmować: Rozwój umiejętności aktywnego poszukiwania pracy, nawyku pracy, autoprezentacji, tworzenia dokumentów aplikacyjnych. Dokumenty aplikacyjne i autoprezentacja Wykaz ćwiczeń: - Zasady sporządzania dokumentów niezbędnych przy zatrudnieniu - zapoznanie się z ogólnymi zasadami sporządzania dokumentów aplikacyjnych i analiza przykładowych dokumentów - CV, litu motywacyjnego. - Redagowanie dokumentów aplikacyjnych - skonstruowanie własnych dokumentów aplikacyjnych - listu motywacyjnego i życiorysu zawodowego. - Sporządzanie innych dokumentów przydatnych w poszukiwaniu - poznanie zasad sporządzania własnej oferty, odpowiedź na ofertę prasową. Forma ćwiczenia z wykorzystaniem przykładowych ofert prasowych. - Miniwykład - Znaczenie dokumentów aplikacyjnych i autoprezentacji w procesie poszukiwania pracy - podkreślenie znaczenia dokumentów aplikacyjnych w procesie poszukiwania pracy oraz ich roli w procesie prezentacji własnej osoby. Wypracowane materiały: - List motywacyjny - Życiorys zawodowy - własna oferta pracy - odpowiedź na ofertę prasową 1.4 Wymagania ogólne: 1) Wykonawca w miejscu realizacji warsztatów umieści informację o współfinansowaniu zadania ze środków Unii Europejskiej, zgodnie ze wzorem graficznym przekazanym przez Zamawiającego. 2) Warsztaty będą realizowane od poniedziałku do piątku w godzinach między 9:00 a 18:00. 3) Grupa biorąca udział w warsztatach powinna odbyć 40 godzin szkolenia. 4) Dziennie grupa może odbyć nie więcej niż 8 godzin warsztatów. W trakcie każdego dnia warsztatowego grupa powinna mieć zapewnione dwie 30 minutowe przerwy; 5) Każdy uczestnik warsztatów otrzyma certyfikat ukończenia warsztatów lub zaświadczenie o uczestnictwie (jeśli nie ukończy warsztatu) Ww dokumenty powinny zawierać minimum: imię i nazwisko osoby uczestniczącej w warsztatach, nazwę i adres Wykonawcy, zakres tematyczny zajęć, informację: PIASKIarka IV - szkolenia dla mieszkańców Gminy Piaski, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, logotyp Kapitału Ludzkiego i Unii Europejskiej. Wzór przedmiotowego zaświadczenia i certyfikatu powinien zostać przedstawiony Zamawiającemu do akceptacji w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy. 6) Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego informowania Koordynatora ze strony Zamawiającego o frekwencji uczestników warsztatów. 7) O skreśleniu Klienta z listy uczestników decyduje Zamawiający w konsultacji z Wykonawcą. 8) Po zakończonych warsztatach, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia Zamawiającemu: a. dokumentacji wymienionej w pkt.1.2, podpunkt 1 - 10; b. zbiorczej faktury wraz z imiennym wykazem osób biorących udział w warsztacie w terminie do 7 dni po zakończeniu zadania. 9) Wykonawca winien działać zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 tekst jednolity)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
- zmiana osób reprezentujących - w przypadku zmian organizacyjnych; - w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. gdy obniży to koszt usługi); - sposobu i zakresu realizacji zamówienia w przypadku, gdy konieczność ich wprowadzenia wynikła z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piaski.pl, BIP: http://umpiaski.bip.e-zeto.eu/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej w Piaskach
ul. Lubelska 80, 21-050 Piaski
pok. nr 8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2012 godzina 12:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej w Piaskach ul. Lubelska 80, 21-050 Piaski pok. nr 8.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI PIASKI
więcej: przetargi PIASKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- "Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu "Aktywna szkoła zawodowa bez barier" nr FELD.08.08-IZ.00-0116/23
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Z certyfikatem w przyszłość" - z podziałem na II części
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Działoszyn stawia na kształcenie zawodowe" nr FELD.08.08-IZ.00-0066/23 w podziale na 15 części.
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.