eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubańUsługa dozoru i ochrony mienia Zakładu Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Lubaniu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-01-22

Lubań: Usługa dozoru i ochrony mienia Zakładu Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Lubaniu
Numer ogłoszenia: 15370 - 2015; data zamieszczenia: 22.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 263201 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o., ul. Lwówecka 8, 59-800 Lubań, woj. dolnośląskie, tel. 075 7222229, 7222329, faks 075 7224633.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 100% własności Gminy Miejskiej Lubań.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa dozoru i ochrony mienia Zakładu Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Lubaniu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są obowiązki dozoru i ochrony mienia Zakładu Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Lubaniu, w celu zabezpieczenia przed kradzieżą z włamaniem i dewastacją mienia Zleceniodawcy na terenie: a) siedziby Spółki przy ul. Lwóweckiej 8 w Lubaniu, b) Centrum Utylizacji Odpadów Gmin Łużyckich zlokalizowanego przy ulicy Bazaltowej 1 w Lubaniu c) Budynku administracyjno - biurowego zlokalizowanego przy ul. Bankowej 8 w Lubaniu d) Cmentarza komunalnego przy ul. Wrocławskiej 21 w Lubaniu w zakresie: 1a) A) Dozoru w tym odbierania telefonów i bezzwłocznego (nie później niż w ciągu 15 min) przekazywania przyjętego zgłoszenia, interwencji oraz awarii wyznaczonym pracownikom Spółki B) .odnotowywania godziny wejścia i wyjścia na teren Zakładu pracowników wykonujących pracę poza godzinami pracy Zakładu lub innych upoważnionych przez Zleceniodawcę (np. uczestniczących w akcji zima) C) Obowiązku odbierania zgłoszeń ustnych, telefonicznych oraz pisemnych oraz powiadamiania uprawnionych pracowników Zamawiającego o zgłoszeniach związanych z wykonywaniem zadań komunalnych realizowanych przez Zamawiającego, w terminie 10 min od momentu przyjęcia zgłoszenia D) ochrona obiektu pełniona będzie: Całotygodniowa - od poniedziałku do piątku od godz. 1500 do 700 dnia następnego - jeden pracownik ochrony na zmianie W soboty, niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy - całodobowo- jeden pracownik ochrony na zmianie 1b) A) Dozoru w tym odbierania telefonów i bezzwłocznego (nie później niż w ciągu 15 min) przekazywania przyjętego zgłoszenia, interwencji oraz awarii wyznaczonym pracownikom Spółki B) .odnotowywania godziny wejścia i wyjścia na teren Zakładu pracowników wykonujących pracę poza godzinami pracy Zakładu lub innych upoważnionych przez Zleceniodawcę (np. uczestniczących w akcji zima) C) Obowiązku odbierania zgłoszeń ustnych, telefonicznych oraz pisemnych oraz powiadamiania uprawnionych pracowników Zamawiającego o zgłoszeniach związanych z wykonywaniem zadań komunalnych realizowanych przez Zamawiającego, w terminie 10 min od momentu przyjęcia zgłoszenia D) ochrona obiektu pełniona będzie: Całotygodniowa - od poniedziałku do piątku od godz. 1800 do 700 dnia następnego - dwóch pracowników ochrony na zmianie W soboty, niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy - całodobowo- dwóch pracowników ochrony na zmianie przy czym jeden pracownik zobowiązany będzie do obsługi instalacji monitoringu, a drugi do patrolowania terenu na zewnątrz i wewnątrz obiektów zlokalizowanych na terenie Centrum Utylizacji odpadów Gmin łużyckich w Lubaniu. 1c) A) Dozoru w tym odbierania telefonów i bezzwłocznego (nie później niż w ciągu 15 min) przekazywania przyjętego zgłoszenia, interwencji oraz awarii wyznaczonym pracownikom Spółki B) .odnotowywania godziny wejścia i wyjścia na teren Zakładu pracowników wykonujących pracę poza godzinami pracy Zakładu lub innych upoważnionych przez Zleceniodawcę (np. uczestniczących w akcji zima) C) Obowiązku odbierania zgłoszeń ustnych, telefonicznych oraz pisemnych oraz powiadamiania uprawnionych pracowników Zamawiającego o zgłoszeniach związanych z wykonywaniem zadań komunalnych realizowanych przez Zamawiającego, w terminie 10 min od momentu przyjęcia zgłoszenia D) ochrona obiektu pełniona będzie: Całotygodniowa - od godz. 1700 do 700 dnia następnego - jeden pracownik ochrony na zmianie 1d) Zleceniodawca zleca a Zleceniobiorca przyjmuje na siebie obowiązki: A) podłączenia Lokalnego Systemu Alarmowego (LSA) Zleceniodawcy do Stacji Monitorowania Alarmów (SMA) Zleceniobiorcy, B) nadzoru elektronicznego (monitorowania) LSA obiektu przez SMA poprzez przyjmowanie informacji o zdarzeniach z obiektu, C) reakcji Grupy Patrolowo - Interwencyjnej (GPI) niezwłocznie po uzyskaniu sygnału ze SMA z wyłączeniem sytuacji niezależnych od Zleceniobiorcy, które czynią wykonanie zobowiązania w określonym terminie niemożliwym do realizacji, D) podjęcia na miejscu zdarzenia przez GPI wszelkich niezbędnych, dopuszczonych prawem działań w celu ochrony mienia Zleceniodawcy, E) przekazywania osobom upoważnionym przez Zleceniodawcę lub odpowiednim instytucjom, informacji o alarmie, zgodnie z otrzymanym zleceniem, F) udostępnienia Zleceniodawcy nadajnika wraz z kartą SIM na czas trwania umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum GRUPA PIAST Piast Grupa Sp. z o.o., Piast Patrol Sp. z o.o., Piast Business Service Sp. z o.o., ul. Jaworzyńska 67, 59-200 Legnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 304104,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 232844,83

  • Oferta z najniższą ceną: 232844,83 / Oferta z najwyższą ceną: 232844,83

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.