eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleŚwiadczenie kompleksowej usługi utrzymania czystości w budynkach należących do Urzędu Miasta Opola

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-07-08

Opole: Świadczenie kompleksowej usługi utrzymania czystości w budynkach należących do Urzędu Miasta Opola
Numer ogłoszenia: 153716 - 2008; data zamieszczenia: 08.07.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 98440 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opole Urząd Miasta Opola, Rynek-Ratusz, 45-015 Opole, woj. opolskie, tel. 077 451 19 21, 077 451 19 22, fax 0 77 454 98 44.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie kompleksowej usługi utrzymania czystości w budynkach należących do Urzędu Miasta Opola.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie kompleksowego utrzymania czystości w budynkach Urzędu Miasta Opola. 2.Projekt umowy stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Pod pojęciem świadczenia usług sprzątania i utrzymania czystości rozumie się kompleksowe utrzymanie czystości we wskazanych przez Zamawiającego budynkach. Świadczenie usług sprzątania dotyczy nast. pomieszczeń: -pomieszczenia biurowe, -sale konferencyjne -toalety -schody na klatkach schodowych -korytarze -hole -windy Szczegółowy wykaz pomieszczeń oraz wielkość rejonów objętych usługą utrzymania czystości zawiera załącznik nr 1 do projektu umowy; szczegółowy zakres usług kompleksowego utrzymania czystości załącznik nr 2 do projektu umowy, wzór protokołu kontroli jakości świadczonych usług utrzymania czystości zawiera załącznik nr 3 do projektu umowy, wykaz środków czystości oraz materiałów eksploatacyjnych zawiera załącznik nr 4 do projektu umowy. 4.Sprzątanie powinno być prowadzone efektywnie i sprawnie. Nie może kolidować z wypełnianiem czynności przez personel administracyjny i techniczny, nie może być także uciążliwe zarówno dla personelu jak i dla klientów Zamawiającego - Urzędu Miasta Opola. 5.Wykonawca zapewni nie mniej niż jedną osobę zajmującą się utrzymywaniem czystości na każde 400 m2 obsługiwanej powierzchni. 6.Wykonawca zapewnia środki czystości i materiały eksploatacyjne (tj. papier toaletowy, ręczniki składane, mydło w płynie etc. ). 7.Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jakości świadczonych usług, za pośrednictwem upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego oraz przedstawicieli Wykonawcy. 8.Wykonawca jest zobowiązany do zachowania tajemnicy służbowej. Pracownikom Wykonawcy nie wolno udzielać żadnych informacji o obsługiwanych obiektach, jak również o treści jakichkolwiek dokumentów, stanowiących własność Urzędu Miasta Opola. 9.Wykonawca jest zobowiązany do zgłaszania Zamawiającemu wszelkich zauważonych awarii i usterek wynikających z eksploatacji budynków. 10.Wykonawca zapewni co najmniej jedną osobę koordynującą pracę personelu Wykonawcy, która zapewni stały, bieżący nadzór nad pracownikami oraz nad wykonywaniem prac związanych z utrzymaniem czystości w obiektach Zamawiającego - Urzędu Miasta Opola zgodnie z niniejszym zamówieniem, 11.Przedmiot umowy Wykonawca wykona własnymi siłami. 12.Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy przedłoży zamawiającemu wykaz osób, które będą wykonywały usługi sprzątania. Wykaz ten będzie załącznikiem do umowy. Każda zmiana osoby wykonującej usługę musi być zgłoszona na piśmie Zamawiającemu. Zamawiający nie będzie udzielał zaliczek na wykonywanie przedmiotu zamówienia. Lokalizacja: - Rynek - Ratusz Opole - Plac Wolności 7-8, Opole - ul. Budowlanych 4, Opole - ul. Żeromskiego 3, Opole - ul. Sienkiewicza 4 -6, Opole

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.73.10.00 - Usługi sprzątania budynków Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 352459,02 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.06.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ABC - SERVICE R.Brząkała, R.Gawron, M.Nazarczuk Sp.J., ul. Bolesławiecka 15, 53-614 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 19847.21
  • Oferta z najniższą ceną: 19847.21 / oferta z najwyższą ceną: 28802.04
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.