Ogłoszenie z dnia 2009-09-11
Koszalin: Budowa podjazdu dla osób niepełnosprawnych przy wejściu do budynku Zespołu Kolegiów Nauczycielskich w Koszalinie przy ul. Leśnej 1
Numer ogłoszenia: 153725 - 2009; data zamieszczenia: 11.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Kolegiów Nauczycielskich , ul. Leśna 1, 75-582 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-94 3430193, faks 0-94 3416586.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.kolegium.koszalin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa podjazdu dla osób niepełnosprawnych przy wejściu do budynku Zespołu Kolegiów Nauczycielskich w Koszalinie przy ul. Leśnej 1.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Budowa podjazdu dla osób niepełnosprawnych przy wejściu do budynku Zespołu Kolegiów Nauczycielskich w Koszalinie przy ul. Leśnej 1 Zakres robót budowlanych: - remont schodów wejściowych do budynku, - budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych, - wykonanie zadaszenia wejścia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych 45.22.32.20 - Roboty zadaszeniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art 22 ust. 1 ustawy, ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ: Warunek l - posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek II - posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Warunek III - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Warunek IV - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnia warunków wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów i oświadczeń: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) w przypadku, gdy wykonawcą jest spółka cywilna lub jawna - umowa spółki, 3) w przypadku wykonawców występujących wspólnie /konsorcjum/: a) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia wszystkich wykonawców wchodzących w skład konsorcjum, b) pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika tzw. (lidera) oraz wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Każdy z nich musi się pod pełnomocnictwem podpisać, c) przed zawarciem umowy z Zamawiającym na wykonanie przedmiotu zamówienia, wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są do przedłożenia umowy konsorcjum określającej prawa i obowiązki poszczególnych wykonawców, d) wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia publicznego, e) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłączenie z pełnomocnikiem (liderem), f) dokumenty wyszczególnione w Załączniku nr 1 SIWZ . 4) oświadczenie, potwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 Ustawy Pzp - Załącznik nr 3 do SIWZ 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) doświadczenie zawodowe wykonawcy - sporządzone na formularzu lub w oparciu o formularz stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem co przedmiot zamówienia polegającą na remoncie lub budowie budynków użyteczności publicznej obejmujących podjazd dla niepełnosprawnych (np. szkół, szpitali), 7) dokumenty potwierdzające, że roboty, o których mowa w punkcie 6 zostały wykonane z należytą starannością /referencje/, 8) wykaz podwykonawców oraz opis i zakres robót przewidzianych do realizacji przez podwykonawców wraz z zobowiązaniem podwykonawców do współpracy, na formularzu lub w oparciu o formularz stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ, 9) wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia i ich uprawnienia budowlane wymagane zgodnie z przepisami Prawa budowlanego sporządzony na formularzu lub w oparciu o formularz stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ, wraz z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi wymagane Prawem Budowlanym uprawnienia w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia - w tym kierownikiem budowy z minimum 2 letnim stażem w kierowaniu robotami. Jeżeli wykonawca wykaże osoby, którymi będzie dysponował, żądane jest przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia), 10) potencjał techniczny - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, sporządzony na formularzu lub w oparciu o formularz stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku nie dysponowania przez wykonawcę narzędziami i urządzeniami - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, 11) oświadczenie, że wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, środki finansowe lub zdolność kredytową, 12) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolegium.koszalin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Strona internetowa Zamawiającego.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Zespół Kolegiów Nauczycielskich w Koszalinie, ul. Leśna 1, 75 - 582 Koszalin - sekretariat pokój nr 103..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- 33/TP1/SZP-2/2024 Dostawa bielizny pościelowej dla Domów Studenckich Politechniki Koszalińskiej
- Zakup i sukcesywna dostawa jednorazowych materiałów higienicznych dla SP ZOZ MSWiA w Koszalinie
- Dostawa produktów żywnościowych
- "Ochrona mienia i osób"
- Przegląd, konserwacja oraz naprawy awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego z podziałem na 3 zadania.
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynkach administracyjnych RDW w Drawsku Pomorskim
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Roboty budowlane wraz z częściowym wyposażeniem w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rozwój infrastruktury kształcenia zawodowego w powiecie jarocińskim dla potrzeb nowoczesnej gospodarki"
- Wykonywanie robót w branży budowlanej, związanych z usuwaniem awarii, oraz wykonywaniem remontów w: A) budynkach komunalnych B) budynkach wspólnot mieszkaniowych C) lokalach mieszkalnych
- Wykonywanie remontów, napraw bieżących i usuwanie awarii w obiektach budowlanych oraz na terenach zewnętrznych
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- Budowa i zadaszenie boisk w Szreniawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.