eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda ŚląskaBudowa parkingu przy basenie krytym w Rudzie Śląskiej - Rudzie przy ulicy Chryzantem 10.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-11

Ruda Śląska: Budowa parkingu przy basenie krytym w Rudzie Śląskiej - Rudzie przy ulicy Chryzantem 10.
Numer ogłoszenia: 153751 - 2009; data zamieszczenia: 11.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul.gen. Hallera 14a, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486336, faks 032 2486654.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa parkingu przy basenie krytym w Rudzie Śląskiej - Rudzie przy ulicy Chryzantem 10..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa parkingu przy basenie krytym będzie realizowana w dwóch etapach. Przedmiotem zamówienia jest budowa pierwszego etapu, co jest uwidocznione na rysunku nr 2 w dokumentacji projektowej w części drogowej. Parametry techniczne rozwiązań na parkingu: - klasa drogi D, - prędkość projektowana 30 km/h , - podstawowa szerokość pasa ruchu 3 m, - szerokość miejsc postojowych 2,5 m, - szerokość miejsc postojowych dla niepełnosprawnych 3,6 m, - długość miejsc postojowych 4,6 m, - długość miejsc postojowych od ulicy Chryzantem 5,1 m. Główny ciąg komunikacyjny ma szerokość zmienną, co wynika z układu sieci uzbrojenia podziemnego - dwie komory C.O. wraz z rurociągami 2x250. Główny ciąg komunikacyjny będzie jednocześnie dojazdem do bramy stanowiącej awaryjny wjazd na teren basenu. Krawędzie jezdni na załomach wyokrąglono łukami o promieniach 1 m, 5 m oraz 6 m. Należy wykonać 27 miejsc parkingowych o wymiarach 2,5 m x 4,6 m oraz 1 miejsce dla osób niepełnosprawnych o wymiarach 3,6 m x 4,6 m. Układ miejsc parkingowych pokazano na załączonym do projektu rysunku. Dla projektowanych miejsc parkingowych i jezdni manewrowej przyjęto poniższą konstrukcję nawierzchni: - 10 cm - betonowa kostka brukowa szara, płyta ażurowa betonowa szara (zgodnie z rys. 2 - plan sytuacyjny - część drogowa projektu), - 3 cm - podsypka cementowo - piaskowa l: 4, podsypka piaskowa dla płyty ażurowej, - 17 cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0-40 mm stabilizowanego mechanicznie, - 20 cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0-63 mm stabilizowanego mechanicznie. Płyty ażurowe należy wypełnić ziemią do wysokości 2/3 płyty oraz obsiać trawą. Prace należy zorganizować w taki sposób, aby utrudnienia wynikające z projektowanego zakresu robót związanych z budową parkingu były jak najmniejsze. Przed rozpoczęciem prac budowlanych Wykonawca jest zobowiązany do opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na okres wykonywania robót budowlanych. Odwodnienie wód opadowych zaprojektowano do istniejącej w ul. Chryzantem kanalizacji deszczowej. Z uwagi na istniejące uzbrojenie podziemne w rejonie projektowanej kanalizacji należy wykonać wykopy kontrolne systemem ręcznym celem dokładnego zlokalizowania tego uzbrojenia. Wszystkie kable ułożone w miejscu projektowanych miejsc parkingowych oraz na wjeździe do parkingu zabezpieczyć rurami dwudzielnymi o średnicy 110 mm. Wszelkie prace w pobliżu urządzeń elektroenergetycznych wykonać w stanie beznapięciowym, tj. po ich wyłączeniu. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową przedstawioną przez Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.30.00 - Roboty na placu budowy 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.24.11 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5.000,00 zł. słownie złotych: pięć tysięcy złotych 00/100.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust. 1 ustawy (należy w tym zakresie złożyć stosowne oświadczenie, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ), tj.: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku należy do oferty dołączyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument, o którym wyżej mowa uważa się za aktualny, w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1.2.1. Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 2 porównywalne roboty budowlane polegające na: wykonaniu parkingów, chodników lub ciągów pieszo - jezdnych o wartości minimum 150.000 zł brutto każda. W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku do oferty należy dołączyć: a) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (roboty porównywalne określone powyżej) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. b) dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że roboty budowlane, o których wyżej mowa, zostały wykonane należycie. 1.2.2. Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami do wykonania niniejszego zamówienia, tj. przynajmniej 1 osobą posiadającą potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie: kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 1 osobą posiadającą potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacji elektrycznych oraz 1 osobą posiadającą potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci sanitarnej. W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku do oferty należy dołączyć: a) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wystarczające będzie wykazanie wyłącznie osób, o których wyżej mowa w pkt 1.2.2. niniejszego rozdziału SIWZ) - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ; b) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej w pkt 1.2.2. lit. a, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; c) uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwego samorządu zawodowego wraz z informacją o opłaceniu obowiązkowych składek od odpowiedzialności cywilnej (np. zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa itp.). 1.2.3. Wykonawca musi dysponować narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku do oferty należy dołączyć: - oświadczenie o dysponowaniu narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku należy do oferty dołączyć: - oświadczenie o spełnianiu warunku z art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy, zgodne z załącznikiem nr 2 do SIWZ Uwaga: Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym tj. spełnia - nie spełnia); nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału w postępowaniu, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Inne oświadczenia i dokumenty, które należy przedłożyć wraz z ofertą. 1.1. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń, złożone na formularzu oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. 1.2. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/ych się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnictwo takie może wynikać z dołączonej do oferty umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 1.3. Zaleca się dołączyć dowód wniesienia wadium: kopia przelewu w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu. 1.4. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, w przypadku złożenia wadium w postaci niepieniężnej (bezpośrednio do oferty) - zgodnie z pkt 2.1. rozdz. XV SIWZ. 2. Odstępstwo co do niektórych dokumentów, w przypadku składania oferty przez Wykonawcę, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP. 2.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: - pkt XI 1.1. SIWZ - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których wyżej mowa, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3.1. niniejszego rozdziału, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis znajdujący się w pkt 3.1. niniejszego rozdziału, odnoszący się do aktualności dokumentów, stosuje się odpowiednio. Uwaga: Wykonawcy mogą składać wszystkie wykazy, informacje czy oświadczenia także na własnych drukach, pod warunkiem, że będą one opracowane według schematu druków załączonych do niniejszej specyfikacji (załączniki nr 1-5 do SIWZ)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 85
  • 2 - Termin realizacji (wykonania) - 10
  • 3 - Okres udzielonej gwarancji - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mosir.rsl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, 41-709 Ruda Śląska, ul. gen. Hallera 14a.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2009 godzina 09:45, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, 41-709 Ruda Śląska, ul. gen. Hallera 14a.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.