eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Adaptacja pomieszczeń na potrzeby SP ZOZ Żłobek Miejski wraz z pierwszym wyposażeniem



Ogłoszenie z dnia 2008-07-08

Tychy: Adaptacja pomieszczeń na potrzeby SP ZOZ Żłobek Miejski wraz z pierwszym wyposażeniem
Numer ogłoszenia: 153754 - 2008; data zamieszczenia: 08.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. (032) 7763333, fax (032) 7763344.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja pomieszczeń na potrzeby SP ZOZ Żłobek Miejski wraz z pierwszym wyposażeniem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń na potrzeby SP ZOZ Żłobek Miejski wraz z pierwszym wyposażeniem. Przedmiot zamówienia obejmuje cześć budowlaną, elektryczną i instalacyjne sanitarne w zakresie jak niżej: CZĘŚĆ BUDOWLANA: I. ROBOTY ROZBIÓRKOWE: 1. Zerwanie posadzki - 845,15 m2 2. Rozebranie ścian działowych gr. ½ cegły - 65,11 m2 3. Wykucie bruzd dla osadzenia nadproży oraz poszerzenia otworów -190,80 m 4. Rozebranie wykładziny ściennej z płytek - 55,51 m2 5. Uzupełnienie tynków - 537,70 m2 II. UZUPEŁNIENIE KONSTRUKCJI 1. Podłoga na gruncie - 43,60 m2 2. Wylewki cementowe gr. 4 cm zbrojone siatką przeciwskurczową - 292,92 m2 3. Uzupełnienie ścian i zamurowanie otworów - 4, 21 m3 4. Tynki wewnętrzne - 131,55 m2 5. Ścianki działowe z płyt gipsowo-kartonowych na rusztach metalowych z wypełnieniem wełną mineralną - 86,40 m2 III. POSADZKA, STOLARKA, MALOWANIE 1. Licowanie ścian płytkami - 85,25 m2 2. Posadzki z płytek wraz z cokolikami - 47,15 m2 3. Gładzie gipsowe - 1 255,31 m2 4. Ochrona narożników kątownikami - 355,96 m 5. Wylewki korygująco - wyrównujące - 244,91 m2 6. Posadzki z wykładziny rulonowej z PCW na kleju - 273,61 m2 7. Malowanie dwukrotne farbą emulsyjną - 1 394,52 m2 8. Montaż okien podawczych kompletnych z blatem - 3,64 m2 9. Montaż drzwi - 55,61 m2 10. Ścianki z płyt laminowanych na podpórkach - 1,80 m2 11. Malowanie farbą olejną - 7,15 m2 IV. ELEMENTY ZEWNĘTRZNE 1. Daszek betonowy nad wejściem - 3,95 m2 2. Roboty ziemne - 98,53 m3 3. Ściany żelbetowe gr. 20 cm na ławach betonowych - 35,22 m2 4. Schody zewnętrzne- 15,07 m2 INSTALACJE SANITARNE: I. WENTYLACJA 1. Centrala klimatyzacyjna - 1 kpl. 2. Przewody wentylacyjne z blachy stalowej - 15,50 m 3. Wentylator dachowy z podstawą- 1 szt. 4. Wentylator osiowy - 2 szt. 5. Wentylator kanałowy - 2 szt. 6. Wentylatory promieniowe - 6 szt. 7. Kratki wentylacyjne - 4 szt. 8. Anemostaty kołowe - 18 szt. 9. Przewody wentylacyjne - 44,00 m II. C.O. 1. Demontaż grzejników z rurami przyłączeniowymi - 27 kpl. 2. Głowice termostatyczne - 34 szt. 3. Zawory odpowietrzające automatyczne - 11 szt. 4. Grzejniki stalowe wraz z rurami przyłącznymi - 34 kpl. 5. Rurociągi instalacji c.o. - 165,00 m III. INSTALACJA WOD-KAN 1. Demontaż rurociągu żeliwnego - 22,00 m 2. Demontaż urządzeń sanitarnych - 18 kpl. 3. Rurociągi z PE - 96,00 m 4. Zawory przelotowe i zwrotne - 32 szt. 5. Zawory czerpalne - 8 szt. 6. Baterie - umywalkowe, zmywakowe, natryskowe - 12 szt. 7. Urządzenia do podgrzewania wody - 10 kpl. 8. Rurociągi z PVC kanalizacyjne - 65,00 m 9. Rury wywiewne z PVC - 7 szt. 10. Wpusty ściekowe - 5 szt. 11. Zlewozmywaki - 4 szt. 12. Umywalki - 11 szt. 13. Ustępy z spłuczką typu kompakt - 5 kpl. INSTALACJE ELEKTRYCZNE: 1. Rozdzielnia główna TG - wyposażenie wg schematu - 1 kpl. 2. Wymiana tablic rozdzielczych piętrowych - wyposażenie wg schematu ideowego - 5 szt. 3. Montaż opraw świetlówkowych - 102 szt. 4. Montaż oprawy bakteriobójczej - 1 szt. 5. Montaż gniazd 90 szt. 6. Montaż urządzeń systemu monitoringu wizyjnego - 1 szt. Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów o parametrach nie gorszych niż wykazane w dokumentach.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium - 13 000.00 PLN (słownie: trzynaście tysięcy złotych 00/100 PLN).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (wymagane jest wykonanie z należytą starannością minimum 2 zadań kubaturowych o charakterze ogólnobudowlanym o wartości minimum 300 000 zł brutto każda oraz dysponowanie osobą posiadającą uprawnienia konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń, osobą posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń oraz osobą posiadającą uprawnienia w specjalności elektrycznej bez ograniczeń c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (wymagana polisa lub inny dokument ubezpieczenia na kwotę min. 300 000,00 zł ) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS lub KRUS- Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ. B. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) Wykaz osób i podmiotów do wykonania zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ - dysponowanie osobami i podmiotami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wymagane jest dysponowanie: osobą posiadającą uprawnienia konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń, osobą posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń oraz osobą posiadającą uprawnienia w specjalności elektrycznej bez ograniczeń Wymagana jest kserokopia uprawnień budowlanych i aktualnego wpisu do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 2) Wykaz robót budowlanych - załącznik nr 5 do SIWZ - wykonanie z należytą starannością minimum 2 zadań kubaturowych o charakterze ogólnobudowlanym o wartości minimum 300 000 zł brutto każda w ciągu ostatnich 5 lat (licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania) a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót. C. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - opłacona ważna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia o wartości minimum 300 000,00 zł. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie opłacenia polisy lub fakt opłacenia musi wynikać z treści dokumentu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umtychy.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tychy Wydział Zamówień Publicznych pokój nr 808 Al. Niepodległości 49 43-100 Tychy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2008 godzina 10:15, miejsce: Urząd Miasta Tychy Wydział Zamówień Publicznych pokój nr 808 Al. Niepodległości 49 43-100 Tychy.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inne oświadczenia lub dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć do oferty: a) załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony formularz oferty, b) załącznik nr 3 do SIWZ -zaakceptowany poprzez parafę Wykonawcy na każdej stronie wzór umowy, c) dowód wniesienia wadium d) pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów, e) wypełniony kosztorys ofertowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.