eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinŚwiadczenie usługi konserwacji bieżącej i usługi całodobowego pogotowia technicznego w budynkach mieszkalnych i użytkowych będących w zasobie WAM OReg Lublin w m. Chełm, Dęblin, Grójec, Hrubieszów, Lublin, Zamość i woj.podkarpackie tj.Jarosław, Nisko, Przemyśl i Rzeszów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-07

Lublin: Świadczenie usługi konserwacji bieżącej i usługi całodobowego pogotowia technicznego w budynkach mieszkalnych i użytkowych będących w zasobie WAM OReg Lublin w m. Chełm, Dęblin, Grójec, Hrubieszów, Lublin, Zamość i woj.podkarpackie tj.: Jarosław, Nisko, Przemyśl i Rzeszów
Numer ogłoszenia: 153758 - 2014; data zamieszczenia: 07.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa 02-004 Warszawa ul. Chałubińskiego 3A Oddział Regionalny w Lublinie , ul. Łęczyńska 1, 20-309 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7462209, faks 081 7462209 w. 123.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja Wykonawcza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi konserwacji bieżącej i usługi całodobowego pogotowia technicznego w budynkach mieszkalnych i użytkowych będących w zasobie WAM OReg Lublin w m. Chełm, Dęblin, Grójec, Hrubieszów, Lublin, Zamość i woj.podkarpackie tj.: Jarosław, Nisko, Przemyśl i Rzeszów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi konserwacji bieżącej w budynkach mieszkalnych i użytkowych stanowiących własność Skarbu Państwa- Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny w Lublinie, zlokalizowanych w m.Chełm, Dęblin, Grójec, Hrubieszów, Lublin, Zamość i woj.podkarpackie tj.: Jarosław, Nisko ,Przemyśl, Rzeszów, oraz prowadzenie całodobowego pogotowia technicznego wraz z uruchomieniem telefonu do bezpośredniego przyjmowania zgłoszeń..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do niniejszego postępowania, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, nie więcej niż 50 % zamówienia podstawowego- dot. każdej części zamówienia: Cz. 1- Chełm- 50% Cz. 2- Dęblin-50% Cz. 3- Grójec- 50 % Cz. 4- Hrubieszów- 50% Cz. 5- Lublin- 50% Cz. 6- Zamość-50% Cz. 7- woj.podkarpackie tj. Jarosław, Nisko, Przemyśl i Rzeszów- 50%

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony, gdy wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie min. 2 zamówienia polegające na świadczeniu pogotowia technicznego lub konserwacji bieżącej w budynkach o wartości dla: - Cz. 1 zamówienia- wartość co najmniej 3.000,00 zł brutto - Cz. 2 zamówienia- wartość co najmniej 3.000,00 zł brutto - Cz. 3 zamówienia- wartość co najmniej 10.000,00 zł brutto - Cz. 4 zamówienia- wartość co najmniej 10.000,00 zł brutto - Cz. 5 zamówienia- wartość co najmniej 5.000,00 zł brutto - Cz. 6 zamówienia- wartość co najmniej 3.000,00 zł brutto - Cz. 7 zamówienia- wartość co najmniej 10.000,00 zł brutto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: co najmniej 1 pracownikiem posiadającym ważne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi i konserwacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV, co najmniej 1 pracownikiem posiadającym ważne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń i instalacji gazowych o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa, co najmniej 1 pracownikiem posiadającym ważne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci cieplnych na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi i konserwacji sieci i instalacji cieplnych wraz z urządzeniami pomocniczymi o przesyle ciepła powyżej 50 kW. Wykonawca może przewidzieć do wykonania zamówienia jedną, dwie lub trzy osoby posiadające sumarycznie wszystkie uprawnienie wskazane powyżej.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia- załącznik Nr 9 do SIWZ,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - poilisaubezpieczeniowa 9należy dołączyć dowód/dowody opłaconej/ych składki/ek) a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazane są istotne zmiany postanowień niniejszej umowy, z zastrzeżeniem możliwości zmiany umowy w następujących warunkach: a)zmiany (zmniejszenia) ilości budynków określonych w załączniku 3 do umowy (zestawienie budynków objętych przedmiotem zamówienia) w przypadku zmiany stanu faktycznego i prawnego nieruchomości (np. zbycie, przekazanie nieruchomości lub jej części, powstanie wspólnoty mieszkaniowej)- na podstawie pisemnego powiadomienia na ostatni dzień miesiąca, w którym nastąpiła zmiana. Wykonawca zrzeka się wszelkich roszczeń związanych ze zmniejszeniem zakresu umowy, b)zmiany wartości brutto wynagrodzenia- w razie ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług, c)zmiany zakresu przedmiotu umowy, a tym samym zmiany tj. zmniejszenia kwoty wynagrodzenia- w razie wystąpienia okoliczności lub wydarzenia niezawinionych przez Wykonawcę, a uniemożliwiających realizację umowy w pierwotnym zakresie lub jeżeli realizacja umowy w pełnym zakresie nie będzie leżała w interesie Zamawiającego, d)zmiany terminu realizacji umowy, kwoty wynagrodzenia oraz zakresu Przedmiotu Umowy - w razie wystąpienia siły wyższej, e)wszelkich zmian wynikających z konieczności dostosowania treści umowy do zmian obowiązującego prawa, f)zamawiający w przypadku zmiany powierzchni wynikającej z inwentaryzacji w drodze jednostronnego oświadczenia woli złożonego Wykonawcy w formie pisemnej ma prawo dokonać aktualizacji powierzchni użytkowej nieruchomości zgodnie z wykonaną inwentaryzacją. Zmiana w tej części umowy obowiązuje od pierwszego dnia następnego miesiąca.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Lublinie, 20-309 Lublin ul. Łęczyńska 1 pok 109.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Lublinie, 20-309 Lublin ul. Łęczyńska 1 pok.105 -kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ 1- DĘBLIN.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi konserwacji bieżącej w budynkach mieszkalnych i użytkowych stanowiących własność Skarbu Państwa- Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny w Lublinie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ 2- CHEŁM ul. Lubelska 168A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi konserwacji bieżącej w budynkach mieszkalnych i użytkowych stanowiących własność Skarbu Państwa- Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny w Lublinie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ 3- GRÓJEC ul. Laskowa 6A, Zastacyjna 6j i Zastacyjna 6l.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi konserwacji bieżącej w budynkach mieszkalnych i użytkowych stanowiących własność Skarbu Państwa- Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny w Lublinie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: CZĘŚĆ 4- HRUBIESZÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi konserwacji bieżącej w budynkach mieszkalnych i użytkowych stanowiących własność Skarbu Państwa- Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny w Lublinie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: CZĘŚĆ 5- LUBLIN ul. ul. Nowy Świat 38E.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi konserwacji bieżącej w budynkach mieszkalnych i użytkowych stanowiących własność Skarbu Państwa- Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny w Lublinie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: CZĘŚĆ 6- ZAMOŚĆ ul. Koszary 14A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi konserwacji bieżącej w budynkach mieszkalnych i użytkowych stanowiących własność Skarbu Państwa- Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny w Lublinie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: CZĘŚĆ 7- woj.podkarpackie tj.: Jarosław, Nisko, Przemyśl i Rzeszów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi konserwacji bieżącej w budynkach mieszkalnych i użytkowych stanowiących własność Skarbu Państwa- Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny w Lublinie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.