Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-07
Lublin: Świadczenie usługi konserwacji bieżącej i usługi całodobowego pogotowia technicznego w budynkach mieszkalnych i użytkowych będących w zasobie WAM OReg Lublin w m. Chełm, Dęblin, Grójec, Hrubieszów, Lublin, Zamość
i woj.podkarpackie tj.: Jarosław, Nisko, Przemyśl i Rzeszów
Numer ogłoszenia: 153758 - 2014; data zamieszczenia: 07.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa 02-004 Warszawa ul. Chałubińskiego 3A Oddział Regionalny w Lublinie , ul. Łęczyńska 1, 20-309 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7462209, faks 081 7462209 w. 123.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja Wykonawcza.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi konserwacji bieżącej i usługi całodobowego pogotowia technicznego w budynkach mieszkalnych i użytkowych będących w zasobie WAM OReg Lublin w m. Chełm, Dęblin, Grójec, Hrubieszów, Lublin, Zamość i woj.podkarpackie tj.: Jarosław, Nisko, Przemyśl i Rzeszów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi konserwacji bieżącej w budynkach mieszkalnych i użytkowych stanowiących własność Skarbu Państwa- Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny w Lublinie, zlokalizowanych w m.Chełm, Dęblin, Grójec, Hrubieszów, Lublin, Zamość i woj.podkarpackie tj.: Jarosław, Nisko ,Przemyśl, Rzeszów, oraz prowadzenie całodobowego pogotowia technicznego wraz z uruchomieniem telefonu do bezpośredniego przyjmowania zgłoszeń..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do niniejszego postępowania, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, nie więcej niż 50 % zamówienia podstawowego- dot. każdej części zamówienia: Cz. 1- Chełm- 50% Cz. 2- Dęblin-50% Cz. 3- Grójec- 50 % Cz. 4- Hrubieszów- 50% Cz. 5- Lublin- 50% Cz. 6- Zamość-50% Cz. 7- woj.podkarpackie tj. Jarosław, Nisko, Przemyśl i Rzeszów- 50%
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony, gdy wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie min. 2 zamówienia polegające na świadczeniu pogotowia technicznego lub konserwacji bieżącej w budynkach o wartości dla: - Cz. 1 zamówienia- wartość co najmniej 3.000,00 zł brutto - Cz. 2 zamówienia- wartość co najmniej 3.000,00 zł brutto - Cz. 3 zamówienia- wartość co najmniej 10.000,00 zł brutto - Cz. 4 zamówienia- wartość co najmniej 10.000,00 zł brutto - Cz. 5 zamówienia- wartość co najmniej 5.000,00 zł brutto - Cz. 6 zamówienia- wartość co najmniej 3.000,00 zł brutto - Cz. 7 zamówienia- wartość co najmniej 10.000,00 zł brutto
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: co najmniej 1 pracownikiem posiadającym ważne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi i konserwacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV, co najmniej 1 pracownikiem posiadającym ważne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń i instalacji gazowych o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa, co najmniej 1 pracownikiem posiadającym ważne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci cieplnych na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi i konserwacji sieci i instalacji cieplnych wraz z urządzeniami pomocniczymi o przesyle ciepła powyżej 50 kW. Wykonawca może przewidzieć do wykonania zamówienia jedną, dwie lub trzy osoby posiadające sumarycznie wszystkie uprawnienie wskazane powyżej.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia- załącznik Nr 9 do SIWZ,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - poilisaubezpieczeniowa 9należy dołączyć dowód/dowody opłaconej/ych składki/ek) a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakazane są istotne zmiany postanowień niniejszej umowy, z zastrzeżeniem możliwości zmiany umowy w następujących warunkach: a)zmiany (zmniejszenia) ilości budynków określonych w załączniku 3 do umowy (zestawienie budynków objętych przedmiotem zamówienia) w przypadku zmiany stanu faktycznego i prawnego nieruchomości (np. zbycie, przekazanie nieruchomości lub jej części, powstanie wspólnoty mieszkaniowej)- na podstawie pisemnego powiadomienia na ostatni dzień miesiąca, w którym nastąpiła zmiana. Wykonawca zrzeka się wszelkich roszczeń związanych ze zmniejszeniem zakresu umowy, b)zmiany wartości brutto wynagrodzenia- w razie ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług, c)zmiany zakresu przedmiotu umowy, a tym samym zmiany tj. zmniejszenia kwoty wynagrodzenia- w razie wystąpienia okoliczności lub wydarzenia niezawinionych przez Wykonawcę, a uniemożliwiających realizację umowy w pierwotnym zakresie lub jeżeli realizacja umowy w pełnym zakresie nie będzie leżała w interesie Zamawiającego, d)zmiany terminu realizacji umowy, kwoty wynagrodzenia oraz zakresu Przedmiotu Umowy - w razie wystąpienia siły wyższej, e)wszelkich zmian wynikających z konieczności dostosowania treści umowy do zmian obowiązującego prawa, f)zamawiający w przypadku zmiany powierzchni wynikającej z inwentaryzacji w drodze jednostronnego oświadczenia woli złożonego Wykonawcy w formie pisemnej ma prawo dokonać aktualizacji powierzchni użytkowej nieruchomości zgodnie z wykonaną inwentaryzacją. Zmiana w tej części umowy obowiązuje od pierwszego dnia następnego miesiąca.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny
w Lublinie, 20-309 Lublin ul. Łęczyńska 1 pok 109.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Lublinie, 20-309 Lublin ul. Łęczyńska 1 pok.105 -kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ 1- DĘBLIN.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi konserwacji bieżącej w budynkach mieszkalnych i użytkowych stanowiących własność Skarbu Państwa- Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny w Lublinie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ 2- CHEŁM ul. Lubelska 168A.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi konserwacji bieżącej w budynkach mieszkalnych i użytkowych stanowiących własność Skarbu Państwa- Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny w Lublinie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ 3- GRÓJEC ul. Laskowa 6A, Zastacyjna 6j i Zastacyjna 6l.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi konserwacji bieżącej w budynkach mieszkalnych i użytkowych stanowiących własność Skarbu Państwa- Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny w Lublinie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: CZĘŚĆ 4- HRUBIESZÓW.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi konserwacji bieżącej w budynkach mieszkalnych i użytkowych stanowiących własność Skarbu Państwa- Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny w Lublinie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: CZĘŚĆ 5- LUBLIN ul. ul. Nowy Świat 38E.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi konserwacji bieżącej w budynkach mieszkalnych i użytkowych stanowiących własność Skarbu Państwa- Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny w Lublinie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: CZĘŚĆ 6- ZAMOŚĆ ul. Koszary 14A.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi konserwacji bieżącej w budynkach mieszkalnych i użytkowych stanowiących własność Skarbu Państwa- Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny w Lublinie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: CZĘŚĆ 7- woj.podkarpackie tj.: Jarosław, Nisko, Przemyśl i Rzeszów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi konserwacji bieżącej w budynkach mieszkalnych i użytkowych stanowiących własność Skarbu Państwa- Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny w Lublinie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Pełna obsługa serwisowa urządzenia gamma kamery
- Dostawa i montaż systemu zasilania siłowni telekomunikacyjnych WSZ 03 / WSZ 06 w jednostkach Policji woj. lubelskiego
- Wykonanie instalacji antenowych na wybranych obiektach Policji garnizonu lubelskiego
- Usługę odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z Terenowego Oddziału RCKiK w Tomaszowie Lubelskim
- ,,Rozszerzenie Dostępności Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego SPZOZ w Lublinie: Projekt na Rzecz Wszystkich"
- Dostawa chemii gospodarczej oraz materiałów i akcesoriów do utrzymania czystości obiektów dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi naprawcze/usuwanie uszkodzeń i awarii w budynkach/nieruch. znajdujących się w zasobie SP w gospod. ZSMP i na terenie Os. Akademickiego "Przyjaźń", cz. 1 i cz. 2 w zakresie branży sanitarnej
- Usługa okresowej konserwacji oraz naprawa urządzeń transportu bliskiego w budynkach Wydziału Mechanicznego Technologicznego Politechniki Warszawskiej
- Pełnienie dyżurów technicznych oraz utrzymanie w ciągłej sprawności technicznej urządzeń, instalacji i sieci we wszystkich budynkach oraz na terenie Szpitala im. Św. Rodziny
- Naprawa kotłów dwufunkcyjnych typu Vitopend 100 WHO oraz Vitodens 050 firmy Viessmann w budynkach mieszkalnych przy ul. Godebskiego 10, 12, 14 oraz Czwartaków 1 i 3 w Gdyni
- Usługa konserwacji instalacji sanitarnych w obiektach Sądu Okręgowego w Warszawie przy al. "Solidarności" 127 i ul. Kocjana 3 w Warszawie.
- Pogotowie awaryjne w budynkach i lokalach komunalnych, obiektach użyteczności publicznej administrowanych przez GTBS Sp. z o.o. oraz zasobach własnych
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.