Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-08
Bielsko-Biała: Dostawa odczynników laboratoryjnych, sprzętu laboratoryjnego 1x użytku oraz materiałów zużywalnych wg pakietów od 1 do 11 w okresie trwania umowy. Numewr sprawy: ZP 14/2008-PN.
Numer ogłoszenia: 153781 - 2008; data zamieszczenia: 08.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Ogólny im. dr Edmunda Wojtyły, ul. Wyspiańskiego 26, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8272501, fax 033 8272505.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.bielsko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników laboratoryjnych, sprzętu laboratoryjnego 1x użytku oraz materiałów zużywalnych wg pakietów od 1 do 11 w okresie trwania umowy. Numewr sprawy: ZP 14/2008-PN..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1 - Odczynniki hematologiczne do Aparatu KX 21 SYSMEX. Pakiet 2 - Żele agarozowe do elektroforezy białek metodą manualną. Pakiet 3 - Testy do szybkiej diagnostyki. Pakiet 4 - Odczynniki do analityki ogólnej oraz barwniki do rozmazów. Pakiet 5 - Odczynniki do oznaczania grup krwi. Pakiet 6 - Odczynniki do oznaczania prób zgodności. Pakiet 7- Podstawowy, jednorazowy sprzęt laboratoryjny. Pakiet 8 - Materiały zużywalne oraz eksploatacyjne do Aparatu Corning 614. Pakiet 9 - Odczynniki i materiały zużywalne do Aparatu COMPACT 2 - Firmy ROCHE, AVL 9140, CARDIAC READER oraz inne odczynniki. Pakiet 10- Testy do oznaczania Procalcytoniny. Pakiet 11- Odczynniki i aparatura do oznaczeń w serologii metodą kolumnowo - żelową.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Oryginalny kod CPV: 24.49.66.00 - Odczynniki do elektroforezy Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.66.00 - Odczynniki do elektroforezy Oryginalny kod CPV: 33.12.41.30 - Wyroby diagnostyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.41.30 - Wyroby diagnostyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.00.00 - Medyczne produkty inne niż chemiczne i produkty hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.00.00 - Materiały medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 11.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca biorący udział w postępowaniu nie ma obowiązku wpłaty wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy którzy udokumentują stosownymi oświadczeniami lub dokumentami, że spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj udokumentują stosownym wykazem , że: - w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali nie mniej niż 2 dostawy do Szpitali, odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączą dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Spełnią warunki dodatkowe, takie jak: a) potwierdzą stosownym oświadczeniem, iż zapoznali się z warunkami postępowania oraz warunkami realizacji zamówienia określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz że przyjmują je bez zastrzeżeń - zał. 1SIWZ Oferta, b) potwierdzą stosownym oświadczeniem że oferowany w ofercie sprzęt medyczny posiada znak zgodności CE oraz posiada dopuszczenie do obrotu i do używania - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r.o Wyrobach Medycznych, zgodnie z wymaganiami zamawiającego, opisanymi w SIWZ, a Wykonawca zapewni zamawiającemu w każdym czasie i na każde jego żądanie gotowość do ich udostępnienia (także przed rozstrzygnięciem przetargu ) pod rygorem nieważności oferty - załącznik nr 3 SIWZ oraz posiadają wszystkie dokumenty potwierdzające , takie jak: - Wpis lub zgłoszenie do Rej. Wyrobów Medycznych, zg. z przepisami ustawy z dn. 20.04.04r. o Wyrobach Medycznych; - Deklarację zgodności ( zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20.04.2004r.), - Certyfikat CE ( nie dotyczy klasy wyrobu I niesterylnej). Na certyfikacie CE musi być numer CE . W przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o Wyrobach Medycznych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty inne niż wyżej wymienione odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania, np. dokumenty określone w art. 92 ustawy z dn.20.04.04r. o Wyrobach Medycznych (Dz.U.2004.93.896 lub zgodne z właściwą Dyrektywą. c) udokumentują stosownym wykazem doświadczenie zawodowe poprzez wykonanie dostaw sprzętu laboratoryjnego 1x użytku , odczynników, materiałów zużywalnych w okresie ostatnich 3 lat kalendarzowych przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej (2) dwa zamówienia o charakterze zgodnym z przedmiotem naszego zamówienia odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostaw stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz przedstawią stosowne dokumenty ( np. referencje) stwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie lub, że są wykonywane należycie. Do każdego wykazanego zamówienia powinny być załączone dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie lub, że są wykonywane należycie - załącznik nr 6 SIWZ. d) udokumentują posiadanie aktualnego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej i posiadania mienia z sumą gwarancyjną minimum 200 000,00 PLN; e) zagwarantują spełnienie nw. wymogów: - zapewnią spełnienie wszystkich wymagań Zamawiającego, określonych w załączniku nr 2 SIWZ dotyczących Pakietu nr XI. - zapewnią realizację zamówienia zgodnie z potrzebami zamawiającego, - zapewnia transport do siedziby zamawiającego we własnym zakresie, - zapewnią zamawiającemu stałość cen netto w okresie trwania umowy ( 365 dni), - zagwarantują termin płatności nie krótszy niż 30 dni, licząc od daty wpływu faktury VAT dosiedziby zamawiającego lub zaproponują wydłużony termin płatności. f) złożą ważną i odpowiednio przygotowaną - zgodnie z zapisami SIWZ ofertę nie podlegającą odrzuceniu na podstawie art. 89 ust.1. Ocena spełnienia określonych wyżej warunków zostanie dokonane na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów , w tym oświadczeń określonych w treści SIWZ według zasady spełnia / nie spełnia oraz odnotowane na druku ZP 17 do protokołu. Wykonawca , który nie spełni warunków uprawniających do udziału w postępowaniu, o których mowa w w pkt.1,2,3 ppkt. c,d ) zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą, natomiast oferta Wykonawcy, który nie spełni warunków, o których mowa w pkt. 3a),b),e)f), zostanie odrzucona.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca wraz z o f e r t ą - stanowiącą załącznik nr 1 składa następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Wypełniony formularz asortymentowo cenowy - na formularzu stanowiącym załącznik nr 1A do 1K - wg wyboru. W przypadku, gdy kilku Wykonawców składa ofertę wspólną Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Zamawiający wymaga od wykonawców występujących wspólnie potwierdzenia powyższego przez złożenie oświadczeń. Do Wykonawców występujących wspólnie stosuje się przepis art. 23 ustawy. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej do złożenia w/w dokumentów zobowiązany jest każdy z Wykonawców występujący wspólnie. 3) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. Jeżeli koncesja nie jest wymagana, należy ten fakt potwierdzić oświadczeniem własnym. Wykonawcy występujący wspólnie składają w/w dokument każdy oddzielnie. 4) Oświadczenie Wykonawcy w trybie Art. 22 - na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 SIWZ. 5) Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie Art. 24 Ustawy - na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 SIWZ. Wykonawcy występujący wspólnie w/w oświadczenie składają każdy oddzielnie. 6) Aktualna polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wykonawcy występujący wspólnie w/w oświadczenie składają każdy oddzielnie. 7) Wykaz z osób upoważnionych po podpisywania oferty - na formularzu stanowiącym - załącznik nr 6 SIWZ. 8) Wykaz dostaw ( co najmniej 2 dostawy ) o charakterze porównywalnym do przedmiotu zamówienia wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż cena brutto składanej oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie - na formularzu stanowiącym załącznik nr 7 SIWZ - ( Doświadczenie zawodowe ). Wykonawcy występujący wspólnie składają w/w wykaz każdy oddzielnie. W takim przypadku Zamawiający uzna , że wymóg zostanie spełniony, jeżeli suma takich dostaw wykazanych przez Wykonawców występujących wspólnie będzie nie mniejsza niż 2 . 9) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające posiadanie wszystkich dokumentów dopuszczających proponowane w ofercie produkty i wyroby medyczne do obrotu i używania - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r.o Wyrobach Medycznych Dz.U.nr 93, poz. 896 ze zm. - na załączniku nr 3 SIWZ. Produkty, które nie podlegają przepisom ustawy o wyrobach medycznych również należy poświadczyć stosownym oświadczeniem. 10) Potwierdzenie spełnienia wykonania parametrów jakościowo - technicznych dla Pakietu nr XI - załącznik nr 2 SIWZ. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1. składa odpowiedni dokument lub dokumenty , wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu. 3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, których mowa w pkt. 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których jest mowa w pkt. 2,3 i 6 są składane w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.bielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Wyspiańskiego 26.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2008 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Bielsko-Biała,ul. Wyspiańskiego 26 -Sekretariat szpitala,Ip..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1- Odczynniki hematologiczne do Aparatu KX 21 Sysmex..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera 8 pozycji..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.50.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Paki8et nr 2 - Żele agarozowe do elektroforezy białek metodą manualną..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera 1 poz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.66.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3- Testy do szybkiej diagnostyki..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera 6 pozycji..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Bieżące utrzymanie oznakowania poziomego w Bielsku-Białej w latach 2025 - 2026
- Sprzątanie filii Książnicy Beskidzkiej w roku 2025.
- SPRAWOWANIE OPIEKI LEKARSKO-WETERYNARYJNEJ I OBSŁUGI MEDYCZNEJ ZWIERZĄT W MIEJSKIM SCHRONISKU DLA BEZDOMNYCH ZWIERZĄT W BIELSKU BIAŁEJ - DWIE CZĘŚCI POSTĘPOWANIA
- "Wykonywanie oraz dostawa druków do Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej w 2025 roku"
- Modernizacja instalacji oświetlenia boiska i trybun Stadionu Miejskiego w Bielsku - Białej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa boiska piłkarskiego (...)- w systemie zaprojektuj i buduj.
- Ochrona fizyczna budynku głównego Książnicy Beskidzkiej oraz dozór obiektów Książnicy Beskidzkiej na rok 2025.
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SZP.281.93.2024 - Dostawa odczynników chemicznych dla Instytutu "CZMP"
- ZP-2200-47/24 DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ BIOCHEMICZNYCH
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, implantów, rękawic, produktów do sterylizacji, obłożenia, materiały opatrunkowe II
- Dostawa pasków z gradientem stężeń antybiotyku, odczynników do oznaczeń immunoenzym. wraz z najmem analizatora oraz odczynników do oznaczeń chorób infekcyjnych z najmem analizatora i testów.
- Dostawy odczynników i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą 2 aparatów do diagnostyki Mycobacterium Tuberculosis complex
- Dostawy odczynników wraz z dzierżawą analizatora parametrów krytycznych
więcej: Wyroby diagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.