Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-19
Buczkowice: Budowa budynku sali gimnastycznej przy Zespole Szkół w Rybarzowicach oraz wejścia głównego do szkoły.
Numer ogłoszenia: 15378 - 2010; data zamieszczenia: 19.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Buczkowice , ul. Lipowska 730, 43-374 Buczkowice, woj. śląskie, tel. 033 4990066 w. 15, 39, faks 033 4990066.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina.buczkowice.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku sali gimnastycznej przy Zespole Szkół w Rybarzowicach oraz wejścia głównego do szkoły..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest - Budowa budynku sali gimnastycznej przy Zespole Szkół w Rybarzowicach oraz wejścia głównego do szkoły Sala gimnastyczna Powierzchnia zabudowy 1.371,20m2 Powierzchnia użytkowa 1.431,55m2 Kubatura 14.807,00m3 Wejście główne Powierzchnia zabudowy 98,69m2 Powierzchnia użytkowa 89,94m2 Kubatura 334,61m2 zgodnie z projektem budowlanym ,przedmiarem robót, specyfikacja techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.22 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 100.000złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli prawa nakładają obowiązek ich posiadania , oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy 2. posiadania wiedzy i doświadczenia; powyższy warunek będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: będzie posiadać doświadczenie z ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wyrażające się tym, że należycie wykonał co najmniej jedną robota budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. - budowa budynku o charakterze obiektu sportowego o kubaturze nie mniejszej niż 14.000 m3. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek winien być spełniony łącznie. 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia powyższy warunek będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: a) co najmniej jedna osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez żadnych ograniczeń należąca do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa ; b) co najmniej jedna osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych należąca do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie. warunek winien być spełniony łącznie. 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej , a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową o łącznej kwocie minimum 1.000.000zł W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek winien być spełniony łącznie. b) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 2.000.000zł W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek winien być spełniony łącznie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymienionych w pkt 1 - 4 na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda przedstawiania: oświadczenia w trybie art.22 ust.1 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ 2. Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w części IV ust.1 Zamawiający żąda przedstawienia 1) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ 2) oświadczenia w trybie art.24 ust 1 pkt.2 upzp zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ 3) aktualnego odpisu z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt.2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art.24 ust.1 pkt.2 ustawy zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ , 4) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualnego zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawcy mającego siedzibą na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej a miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zastosowanie mają przepisy § 2 ust.2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.Nr 226 poz.1817) 3. Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w części IV ust.2 Zamawiający żąda przedstawienia 1) wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone z treścią zał. nr 5, 4. Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w części IV ust.3 Zamawiający żąda przedstawienia 1) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności , oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zgodnie z treścią zał. Nr 6 do SIWZ 2) oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień zgodnie z treścią załącznika nr 7 do SIWZ 5. Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w części IV ust.4 Zamawiający żąda przedstawienia 1) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej , w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) opłaconej polisy ,a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. UWAGA: - Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, warunków o których mowa w części IV ust 2-3 polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający żąda wykazania za pomocą dokumentów o których mowa w części V ust.2 iż nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust.1 pzp, o ile podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia. - Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunku o którym mowa w części IV ust.4 polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy Zamawiający żąda przedłożenia informacji , o której mowa w ust.5.1.dotyczącej tych podmiotów Wykonawca w sytuacji o której mowa tiret 1 i 2 , zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina.buczkowice.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Buczkowice ul.Lipowska 730, 43-374 Buczkowice biuro 14a
Na wniosek wykonawcy Zamawiajacy przekazuje SIWZ - Opłata 400zł + koszty przesyłki..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Buczkowice, ul.Lipwoska 730, 43-374 Buczkowice biuro nr 4 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie zostało zgłoszone do dofinansowania w ramach Wojewódzkiego Programu Rozwoju Bazy Sportowej Województwa Ślaskiego ze środków pochodzących z Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.