Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-30
Kętrzyn: Wykonanie usługi audytu zewnętrznego w ramach projektu - Mazurski Feniks
Numer ogłoszenia: 153793 - 2007; data zamieszczenia: 30.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Kętrzynie, Plac Grunwaldzki 1, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7517500, fax 089 7512401.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://ketrzyn-sp.bip-wm.pl/public/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi audytu zewnętrznego w ramach projektu - Mazurski Feniks.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego jest wykonanie usługi audytu zewnętrznego w ramach projektu Mazurski Feniks - Działanie 2. Audyt powinien obejmować przede wszystkim analizę dokumentacji oraz stosowanych procedur kontroli wewnętrznej w odniesieniu do przekazywania i rozliczania otrzymanych środków, procedur akceptacji wydatków kwalifikowalnych w zakresie ich zasadności i odpowiedniego udokumentowania, sprawozdawania realizacji projektu ze szczególnym uwzględnieniem realizacji przyjętych celów i realizacji postanowień umowy o dofinansowanie projektu. W celu stwierdzenia, że projekt realizowany jest zgodnie z umową o dofinansowanie projektu, a wydatki są kwalifikowalne - w szczególności sprawdza się: 1. czy działania przewidziane we wniosku o dofinansowanie realizacji projektu zostały rzeczywiście podjęte, 2. czy zapewniona została dostateczna ścieżka audytu, pozwalająca prześledzić wydatek od przedłożenia wniosku o płatność do poszczególnych faktur, 3. czy wydatki zostały ujęte w budżecie projektu, będącym załącznikiem do Umowy o dofinansowanie i czy wydatki wykazane w dokumentach zostały rzeczywiście poniesione, 4. kwalifikowalność poniesionych wydatków, sposób ich dokumentowania i ujęcia na wyodrębnionym rachunku bankowym wyszczególnionym w planie kont beneficjenta, zgodność kwot wynikających z wniosków o płatność z zapisami księgowymi, w rozbiciu na poszczególne kwoty kwalifikowane, 5. wiarygodność sprawozdań z realizacji projektu przekazywanych przez beneficjenta poprzez weryfikację i potwierdzenie wykonania prac, istnienia zakupionych towarów oraz wykonania usług zamówionych w ramach projektu, 6. sposób monitorowania projektu (osiągania celu projektu), raportowania o postępach wdrażania projektu oraz dotrzymanie harmonogramu realizacji zadań i podzadań projektu, 7. czy opracowano w projekcie procedury zarządzania i kontroli oraz czy jest zachowana ewidencja stosowania tych procedur, 8. stosowanie zasad dotyczących promocji i reklamy projektu, 9. poprawność stosowanych procedur ustawy o zamówieniach publicznych w przypadku, gdy projekt zakłada wyłonienie podwykonawców. Podczas realizacji audytu powinna zostać zweryfikowana próbka ogółem poniesionych wydatków, pozwalająca wydać audytorowi wiążącą opinię i sporządzić raport w tym zakresie. Opinia i / lub raport powinny wskazywać próg istotności i poziom ufności zgodny z międzynarodowymi standardami. Audyt powinien zostać przeprowadzony zgodnie z powszechnie uznawanymi, międzynarodowymi standardami audytu. Po przeprowadzeniu audytu, audytor zobowiązany jest do przygotowania opinii i raportu z audytu. Jednostka poddana audytowi ma prawo do odniesienia się do opinii i raportu. Opinia wraz z raportem, a także stanowisko jednostki audytowanej są przekazywane przez beneficjenta do Krajowej Struktury Wsparcia oraz archiwizowane w dokumentacji dotyczącej projektu. Opinia z audytu wykorzystania środków unijnych powinna zawierać następujące informacje: 1. Tytuł 2. Adresata opinii 3. Zakres wykonanej pracy 4. Informację o ewentualnej wizytacji inwestycji 5. Odpowiedzialność beneficjenta za sporządzenie sprawozdań i dokumentów 6. Odpowiedzialność biegłego rewidenta 7. Przywołanie stosownych przepisów prawa 8. Stwierdzenia wyrażonej opinii Raport z audytu powinien zawierać w szczególności elementy zamieszczone we wzorze raportu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.12.12.00 - Usługi audytu Kod CPV wg słownika 2008: 79.21.20.00 - Usługi audytu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.09.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 lub 2 ustawy oraz musi wykazać spełnienie następujących warunków udziału w postępowaniu: 1. Spełnia warunki określone w art.22 ust.1 ustawy. 2. Do przeprowadzenia audytu uprawnione są następujące podmioty: a) uprawnione do badania sprawozdań finansowych określone w art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 13 października 1994 r. o biegłych rewidentach i ich samorządzie (Dz. U. z 2001 r. Nr 31 poz. 359, z późn. zm.), b) zatrudniające osoby: § posiadające uprawnienia biegłego rewidenta lub § posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe wymagane przez organizację, która jest członkiem International Federation of Accountants (Międzynarodowej Federacji Księgowych), posiadające międzynarodowe uprawienia audytora wewnętrznego (na przykład CIA - Certified Internal Auditor) oraz § spełniające wymagania, o których mowa w ustawie z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 249, poz. 2104, ze zm.). Ponadto, przez podmioty zatrudniające osoby o odpowiednim doświadczeniu i wiedzy należy rozumieć podmioty posiadające: § doświadczenie w zakresie audytowania projektów, w których podejmowane były działania o podobnym charakterze, § doświadczenie związane z badaniem prawidłowości wykorzystania dotacji ze środków budżetu państwa, § doświadczenie w przeprowadzaniu usług poświadczających audytu, § wiedzę z zakresu funkcjonowania funduszy strukturalnych. 3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy. 4. Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 24 i art. 89 ustawy P.z.p.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (wg załącznika nr 2 do SIWZ). 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z treścią art. 22 i 24 ustawy (wg załącznika nr 3 do SIWZ). 3. Informacje na temat posiadanego doświadczenia, o którym mowa w rozdz. IV pkt. 2, (wg załącznika nr 4 do SIWZ). Certyfikaty, dyplomy lub referencje potwierdzające odbyte szkolenia oraz referencje wykonanych w ciągu trzech ostatnich lat co najmniej dwóch zleceń z zakresu przeprowadzonej kontroli i audytu projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej. Informacje na temat posiadanego doświadczenia powinny dotyczyć doświadczenia osób, które będą bezpośrednio zaangażowane w realizację zlecenia. 4. Podmiot starający się o przeprowadzenie usługi audytu zewnętrznego powinien przedstawić zestawienie audytorów, którzy będą przeprowadzać audyt wraz z ich życiorysami zawodowymi, danymi na temat posiadanych kwalifikacji oraz kopiami stosownych certyfikatów (wg załącznika nr 5 do SIWZ). 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Podpisany (zatwierdzony) wzór umowy. 7. Wszelkie wymagane przez zamawiającego dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej - za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę uprawnioną do podpisania oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ketrzyn-sp.bip-wm.pl/public/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Można odbierać w budynku Starostwa Powiatowego w Kętrzynie, Plac Grunwaldzki 1, 11 - 400 Kętrzyn, pok. nr 77, w godz. 09:00 - 14:00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2007 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kętrzynie Plac Grunwaldzki 1 11-400 Kętrzyn pokój nr 52 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pod nazwą - Mazurski Feniks, powastały w ramach Inicjatywy Wspólnotowej EQUAL Partnerstwa na rzecz Rozwoju, współfinansowanej ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Działanie 2
INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Miejskiej Kętrzyn
- Dostawy środków do utrzymania czystości i higieny na potrzeby obiektów będących w zarządzie CSSG i W-MOSG
więcej: przetargi w Kętrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja projektu pn. Cyberbezpieczny Powiat Głogowski w zakresie "Aktualizacji lub wprowadzenia Polityki Bezpieczeństwa Informacji (PBI) dla Starostwa Powiatowego i pozostałych 17 jednostek org
- Cyberbezpieczny samorząd Powiatu Bartoszyckiego
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Mstów
- "Cyberbezpieczny Samorząd".
- Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Rusiec
- Przeprowadzenie audytów zgodności serwisów internetowych Zamawiającego z przepisami ustawy z dnia 4 IV 2019 o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych
więcej: Usługi audytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.