Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-11
Częstochowa: Zakup i dostawa oprogramowania użytkowego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie.
Numer ogłoszenia: 153841 - 2009; data zamieszczenia: 11.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie , ul. Szymanowskiego 15, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3706100 w. 186, faks 034 3243130.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa oprogramowania użytkowego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie posiada następujące licencje: - 202 licencje ESET NOD32 Antivirus Business Edition Suite do 2010-09-03 (ochrona stacji roboczych i serwerów plikowych Windows) - 15 licencji ESET Smart Security Business Edition Suite do 2011-12-26 (ochrona stacji roboczych i serwerów plikowych Windows) Oferta dotyczy: 1) migracji 202 licencji ESET NOD32 Antivirus Business Edition Suite do ESET Smart Security Business Edition Suite 2) wyrównania serwisów obu licencji: a) 202 licencje ESET NOD32 Antivirus Business Edition Suite do 2010-09-03 (ochrona stacji roboczych i serwerów plikowych Windows) b) 15 licencji ESET Smart Security Business Edition Suite do 2011-12-26 (ochrona stacji roboczych i serwerów plikowych Windows) Do daty: 2012-09-03 Po tym Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie ma posiadać: - 217 licencji ESET Smart Security Business Edition Suite do 2012-09-03 (ochrona stacji roboczych i serwerów plikowych Windows) Dodatkowo prosimy o zachowanie obecnych kluczy, których używamy na 15 licencjach ESET Smart Security Business Edition Suite (ochrona stacji roboczych i serwerów plikowych Windows) na wszystkich 217 licencjach po dokonaniu migracji i wznowienia serwisów. 3) zakupu 4 licencji Eset Mobile CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA 1. Program Abby FineReader 9.0 Corporate Edition PL lub równoważny program OCR posiadający minimum następujące cechy: Program w języku polskim Rozpoznawanie i odtwarzanie hiperłącz Tryb szybkiego rozpoznawania Dokładne odwzorowanie układu strony Przekształcanie plików PDF do postaci plików w formacie edytowalnym Tworzenie plików PDF zoptymalizowanych pod kątem publikacji w Internecie Tworzenie plików PDF zabezpieczonych hasłem Wysyłanie wyników do programów Microsoft Word, Excel, PowerPoint Zapisywanie wyników w formatach: RTF, DOC, HTML, PDF, XLS, DBF, CSV, Word XML, TXT Definiowanie właściwości dokumentu wyjściowego Możliwość załączania wyników rozpoznawania do wiadomości e-mail w formie pliku w dowolnym z obsługiwanych formatu Rozpoznawanie z wykorzystaniem słownika programu Microsoft Word Menadżer automatyzacji pozwalający zautomatyzować powtarzające się zadania przekształcania Narzędzie do dzielenia obrazów Narzędzie do obcinania obrazów Rozproszone przetwarzanie dokumentów Praca grupowa z językami i słownikami użytkownika Nośnik z oprogramowaniem. ilość 2 szt. CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA 1. Program Alcohol 120% lub równoważny program posiadający minimum następujące cechy: Tworzenie obrazów płyt CD i DVD Tworzenie wiernych kopii bezpieczeństwa posiadanych płyt z oprogramowaniem (zgodnie z licencją) zabezpieczonych technologiami: Laserlock, SafeDisc, SafeDisc2 (także v2,80), Securom, Securom *NEW (także v4.x), StarForce 1.x2.x, VOB ProtectCD, VOB ProtectCD v5, Możliwość montowania min. 31 wirtualnych CD/DVD-ROMów Obsługa popularnych formatów plików obrazu CD w celu emulacji i zapisu: Media Descriptor (mds) Nero Burning ROM (nrg) CloneCD (ccd/img/sub) BlindSuite (bwt/bwi/bws) DiscJuggler (cdi) CDRWin (cue/bin) (dla dysku z jedną sesją, bez danych subkanałowych) Standardowy ISO (iso) (dla dysku z jedną sesją, bez danych subkanałowych) Obsługa odczytu subkanałów metodą RAW (umożliwia emulację wszystkich CD) Obsługa metod zapisu CD: Session-At-Once, Disc-At-Once, RAW Session- At-Once, RAW Session- At-Once + SUB, RAW Disc- At-Once (z pełnym wsparciem subkodu PQ/R-W) Obsługa metod zapisu DVD: Session-At-Once, Disc-At-Once Wspieranie funkcji Bypass EFM error - usiłującej poprawiać regularne wzorce binarne Obsługa opcji Ignore Type Media - wymuszającej na programach rozpoznawanie płyty CD-R czy CD-RW jako CD-ROM Obsługiwane formaty CD: CD-DA, CD+G, CD-ROM, CD-XA, Video CD, Photo CD, Mixed Mode, Multi-session CD Obsługiwane formaty DVD: DVD-ROM, DVD-Video, DVD-Audio Wspierane technologie przeciwdziałające pojawianiu się błędów typu Buffer-Underrun: BURN-Proof, JustLink, Power-Burn, SafeBurn, Seamless Link i inne Obsługiwane typy napędów (ATAPI & SCSI): CD-R, CD-RW, DVD-RAM, DVD-R, DVD-RW, DVD+RW Współpraca z systemami operacyjnymi: Windows 95 / 98 / Me / NT / 2000 / XP ilość 4 szt. CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA 1. Program Device Lock lub równoważny program, który powinien posiadać minimum następujące cechy: kontrolować, który użytkownik lub grupa użytkowników sieci ma dostęp do portów USB i Fire Wire, napędów dyskietek i CD-ROM oraz urządzeń zewnętrznych podłączanych do komputera umożliwiających dostęp do danych sieci, kontrolować dostęp do drukarek na poziomie użytkownika i grupy użytkowników gromadzić centralnie lub lokalnie informacje (nazwy plików lub ich binaria) o zapisywaniu/odczytywaniu danych z wymiennych wyżej nośników danych (urządzenia USB), lokalnych dysków twardych, napędów CD/DVD - ROM, portów COM/LPT gromadzić centralnie lub lokalnie informacje (nazwy plików lub ich treści) o drukowanych dokumentach (wydruk na drukarkach podłączonych bezpośrednio do komputera, drukarka sieciowych oraz wirtualnych drukarkach - wydruk do pliku) kontrolować dostęp do w.w urządzeń podłączanych do komputerów w Urzędzie w określonych dniach tygodnia i godzinach, tworzyć białą listę urządzeń USB, która pozwoli na autoryzację tylko wyszczególnionych urządzeń (model lub unikatowy numer urządzenia), które nie będą blokowane w odróżnieniu od urządzeń nie autoryzowanych w sieci, tworzyć białą listę nośników CD/DVD, która pozwoli na autoryzację tylko wyszczególnionych nośników, które nie będą blokowane w odróżnieniu od urządzeń nie autoryzowanych w sieci Urzędu, zabezpieczać dyski przed przypadkowym lub zamierzonym formatowaniem, zdalnie kontrolować wszystkie funkcje, -z poziomu ActiveDirectory wykorzystując GPO -z poziomu konsoli zarządzającej (indywidualne zarządzanie i grupowe stacjami) wspierać RSoP gromadzić dane w bazie MS SQL lub MSDE (opcjonalnie) posiadać możliwość kompresji gromadzonych log-ów posiadać możliwość dekompresji w locie obrazów ISO wykrywać i blokować keyloggery sprzętowe (USB i PS) współpracować z oprogramowaniem szyfrującym PGP Whole Disk Encryption, TruCrypt, SafeDisk określać max. pasmo wykorzystania sieci przeznaczone dla komunikacji z agentami programu uruchomionymi na stacjach roboczych posiadać możliwość egzekwowania zasad bezpieczeństwa na poziomie pliku. Nadawanie uprawnień dostępu do wybranych typów plików na podstawie analizy jego treści niezależnie od rozszerzenia. pozwalać na definiowanie różnej polityki bezpieczeństwa dla użytkowników lub grup użytkowników pracujących w trybie offline oraz online. pozwalać na generowanie graficznych raportów i mieć możliwość przesyłanie ich automatycznie na wskazany e-mail. zaoferowane oprogramowanie musi gwarantować zgodność z systemami operacyjnymi Microsoft Windows NT/2000/2003/XP/Vista/2008 (obsługa systemów 32/64 bitowych). w okresie 12 miesięcy od daty zakupu Zamawiający ma prawo do bezpłatnej aktualizacji do nowych wersji programu. ilość 175 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ oraz dokumentów określonych w SIWZ Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych przez wykonawcę do oferty. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Oferty podlegać będą weryfikacji przez Komisję Przetargową. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnia. Niespełnienie któregokolwiek z powyższych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych. INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. Wykonawcy ubiegający się o udział w postępowaniu, do składanej przez siebie oferty muszą załączyć pod rygorem wykluczenia z postępowania oświadczenia lub dokumenty określone w załączniku numer 4 do SIWZ - Wykaz oświadczeń lub dokumentów wymaganych od wykonawców biorących udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW WYMAGANYCH OD WYKONAWCÓW BIORĄCYCH UDZIAŁ W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO 1. Formularz oferty stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Oferta cenowa stanowiąca załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Informacja o proponowanym programie stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ (dotyczy wykonawców składających ofertę na część II, III lub IV zamówienia). 4. Aktualny wypis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, zawierające informację o osobach upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, wystawiony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej. 6. Oryginalne pełnomocnictwo potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 7. Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych lub, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego(data wystawienia zaświadczenia nie może być wcześniejsza niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert). 8. Aktualne zaświadczenie z ZUS-u o braku zaległości w opłatach składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego(data wystawienia zaświadczenia nie może być wcześniejsza niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert). 9. Wykaz części zamówienia przekazanych do realizacji przez podwykonawców zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ ( jeżeli dotyczy). 10. Informację o nazwie banku i numerze konta wykonawcy. 11. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1, i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ. 12. Na mocy art. 23 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokumenty określone w ust.4, ust.6, ust.7, ust.8, ust.10 każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa osobno. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne 13. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87,poz. 605) Wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być załączone do oferty wraz z tłumaczeniami w języku polskim dokonanymi przez tłumaczy przysięgłych Wszystkie ww. dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej Za zgodność z oryginałem (każda ze stron) przez osobę -y upoważnioną -e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy (opatrzone datą i imienną pieczątką lub czytelnym podpisem). WYKONAWCY, KTÓRZY ZŁOŻĄ OFERTY NA WIĘCEJ NIŻ JEDNĄ CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA, SKŁADAJĄ JEDEN KOMPLET DOKUMENTÓW OKREŚLONYCH W ust 4,ust 5,ust 6,ust 7.ust.8..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.czestochowa.bip-gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie pokój 207
ul. K. Szymanowskiego 15
42-217 Częstochowa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2009 godzina 08:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie pokój 114 ul. K. Szymanowskiego 15 42-217 Częstochowa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część I zamówienia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie posiada następujące licencje: - 202 licencje ESET NOD32 Antivirus Business Edition Suite do 2010-09-03 (ochrona stacji roboczych i serwerów plikowych Windows) - 15 licencji ESET Smart Security Business Edition Suite do 2011-12-26 (ochrona stacji roboczych i serwerów plikowych Windows) Oferta dotyczy: 1) migracji 202 licencji ESET NOD32 Antivirus Business Edition Suite do ESET Smart Security Business Edition Suite 2) wyrównania serwisów obu licencji: a) 202 licencje ESET NOD32 Antivirus Business Edition Suite do 2010-09-03 (ochrona stacji roboczych i serwerów plikowych Windows) b) 15 licencji ESET Smart Security Business Edition Suite do 2011-12-26 (ochrona stacji roboczych i serwerów plikowych Windows) Do daty: 2012-09-03 Po tym Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie ma posiadać: - 217 licencji ESET Smart Security Business Edition Suite do 2012-09-03 (ochrona stacji roboczych i serwerów plikowych Windows) Dodatkowo prosimy o zachowanie obecnych kluczy, których używamy na 15 licencjach ESET Smart Security Business Edition Suite (ochrona stacji roboczych i serwerów plikowych Windows) na wszystkich 217 licencjach po dokonaniu migracji i wznowienia serwisów. 3) zakupu 4 licencji Eset Mobile.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: II część zamówienia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program Abby FineReader 9.0 Corporate Edition PL lub równoważny program OCR posiadający minimum następujące cechy: Program w języku polskim Rozpoznawanie i odtwarzanie hiperłącz Tryb szybkiego rozpoznawania Dokładne odwzorowanie układu strony Przekształcanie plików PDF do postaci plików w formacie edytowalnym Tworzenie plików PDF zoptymalizowanych pod kątem publikacji w Internecie Tworzenie plików PDF zabezpieczonych hasłem Wysyłanie wyników do programów Microsoft Word, Excel, PowerPoint Zapisywanie wyników w formatach: RTF, DOC, HTML, PDF, XLS, DBF, CSV, Word XML, TXT Definiowanie właściwości dokumentu wyjściowego Możliwość załączania wyników rozpoznawania do wiadomości e-mail w formie pliku w dowolnym z obsługiwanych formatu Rozpoznawanie z wykorzystaniem słownika programu Microsoft Word Menadżer automatyzacji pozwalający zautomatyzować powtarzające się zadania przekształcania Narzędzie do dzielenia obrazów Narzędzie do obcinania obrazów Rozproszone przetwarzanie dokumentów Praca grupowa z językami i słownikami użytkownika Nośnik z oprogramowaniem. - 2szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: III część zamówienia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Program Alcohol 120% lub równoważny program posiadający minimum następujące cechy: Tworzenie obrazów płyt CD i DVD Tworzenie wiernych kopii bezpieczeństwa posiadanych płyt z oprogramowaniem (zgodnie z licencją) zabezpieczonych technologiami: Laserlock, SafeDisc, SafeDisc2 (także v2,80), Securom, Securom *NEW (także v4.x), StarForce 1.x/2.x, VOB ProtectCD, VOB ProtectCD v5, Możliwość montowania min. 31 wirtualnych CD/DVD-ROMów Obsługa popularnych formatów plików obrazu CD w celu emulacji i zapisu: Media Descriptor (mds) Nero Burning ROM (nrg) CloneCD (ccd/img/sub) BlindSuite (bwt/bwi/bws) DiscJuggler (cdi) CDRWin (cue/bin) (dla dysku z jedną sesją, bez danych subkanałowych) Standardowy ISO (iso) (dla dysku z jedną sesją, bez danych subkanałowych) Obsługa odczytu subkanałów metodą RAW (umożliwia emulację wszystkich CD) Obsługa metod zapisu CD: Session-At-Once, Disc-At-Once, RAW Session- At-Once, RAW Session- At-Once + SUB, RAW Disc- At-Once (z pełnym wsparciem subkodu PQ/R-W) Obsługa metod zapisu DVD: Session-At-Once, Disc-At-Once Wspieranie funkcji Bypass EFM error - usiłującej poprawiać regularne wzorce binarne Obsługa opcji Ignore Type Media - wymuszającej na programach rozpoznawanie płyty CD-R czy CD-RW jako CD-ROM Obsługiwane formaty CD: CD-DA, CD+G, CD-ROM, CD-XA, Video CD, Photo CD, Mixed Mode, Multi-session CD Obsługiwane formaty DVD: DVD-ROM, DVD-Video, DVD-Audio Wspierane technologie przeciwdziałające pojawianiu się błędów typu Buffer-Underrun: BURN-Proof, JustLink, Power-Burn, SafeBurn, Seamless Link i inne Obsługiwane typy napędów (ATAPI & SCSI): CD-R, CD-RW, DVD-RAM, DVD-R, DVD-RW, DVD+RW Współpraca z systemami operacyjnymi: Windows 95 / 98 / Me / NT / 2000 / XP 4 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: IV część zamówienia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program Device Lock lub równoważny program, który powinien posiadać minimum następujące cechy: kontrolować, który użytkownik lub grupa użytkowników sieci ma dostęp do portów USB i Fire Wire, napędów dyskietek i CD-ROM oraz urządzeń zewnętrznych podłączanych do komputera umożliwiających dostęp do danych sieci, kontrolować dostęp do drukarek na poziomie użytkownika i grupy użytkowników gromadzić centralnie lub lokalnie informacje (nazwy plików lub ich binaria) o zapisywaniu-odczytywaniu danych z wymiennych wyżej nośników danych (urządzenia USB), lokalnych dysków twardych, napędów CD/DVD - ROM, portów COM/LPT gromadzić centralnie lub lokalnie informacje (nazwy plików lub ich treści) o drukowanych dokumentach (wydruk na drukarkach podłączonych bezpośrednio do komputera, drukarka sieciowych oraz wirtualnych drukarkach - wydruk do pliku) kontrolować dostęp do w.w urządzeń podłączanych do komputerów w Urzędzie w określonych dniach tygodnia i godzinach, tworzyć białą listę urządzeń USB, która pozwoli na autoryzację tylko wyszczególnionych urządzeń (model lub unikatowy numer urządzenia), które nie będą blokowane w odróżnieniu od urządzeń nie autoryzowanych w sieci, tworzyć białą listę nośników CD/DVD, która pozwoli na autoryzację tylko wyszczególnionych nośników, które nie będą blokowane w odróżnieniu od urządzeń nie autoryzowanych w sieci Urzędu, zabezpieczać dyski przed przypadkowym lub zamierzonym formatowaniem, zdalnie kontrolować wszystkie funkcje, -z poziomu ActiveDirectory wykorzystując GPO -z poziomu konsoli zarządzającej (indywidualne zarządzanie i grupowe stacjami) wspierać RSoP gromadzić dane w bazie MS SQL lub MSDE (opcjonalnie) posiadać możliwość kompresji gromadzonych log-ów posiadać możliwość dekompresji w locie obrazów ISO wykrywać i blokować keyloggery sprzętowe (USB i PS) współpracować z oprogramowaniem szyfrującym PGP Whole Disk Encryption, TruCrypt, SafeDisk określać max. pasmo wykorzystania sieci przeznaczone dla komunikacji z agentami programu uruchomionymi na stacjach roboczych posiadać możliwość egzekwowania zasad bezpieczeństwa na poziomie pliku. Nadawanie uprawnień dostępu do wybranych typów plików na podstawie analizy jego treści niezależnie od rozszerzenia. pozwalać na definiowanie różnej polityki bezpieczeństwa dla użytkowników lub grup użytkowników pracujących w trybie offline oraz online. pozwalać na generowanie graficznych raportów i mieć możliwość przesyłanie ich automatycznie na wskazany e-mail. zaoferowane oprogramowanie musi gwarantować zgodność z systemami operacyjnymi Microsoft Windows NT/2000/2003/XP/Vista/2008 (obsługa systemów 32/64 bitowych). w okresie 12 miesięcy od daty zakupu Zamawiający ma prawo do bezpłatnej aktualizacji do nowych wersji programu. 175 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Dostawa maszyn pralniczych i suszących do obiektów Działu Domów Studenckich Politechniki Częstochowskiej
- Dostawa monitora dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Przygotowanie, wydawanie oraz dowóz gorących posiłków dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Częstochowie
- Przygotowanie oraz dowóz ciepłych posiłków dla klientów Centrum Pomocy Dziecku Niepełnosprawnemu i Jego Rodzinie
- Dostawa drukarki fotograficznej dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Utrzymanie bieżące terenów zielonych na obszarach zarządzanych przez ZGM "TBS" w Częstochowie Sp. z o. o. - z wyłączeniem Wspólnot Mieszkaniowych
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup aktualizacji i przedłużenie licencji oprogramowania dla KWP w Opolu
- "Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego z wdrożeniem w ramach konkursu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" dla Gminy Żyrzyn"
- Dostawa biurowego oprogramowania komputerowego
- Dostawa trzech dwunastomiesięcznych subskrypcji oprogramowania do analizy ruchu sieciowego pod kątem wykrywania zagrożeń wraz z wsparciem technicznym
- Dostawa serwera sieciowego do wykonywania kopii bezpieczeństwa danych, switchy zarządzalnych, kontrolera sprzętowego, systemu do zarządzania i monitorowania infrastruktury IT- rozbudowa
- Dostawa sprzętu informatycznego wraz z instalacją, konfiguracją i uruchomieniem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wolsztynie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.