eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WojkowiceTermomodernizacja budynku Gimnazjum w Wojkowicach, ul. Sobieskiego 211b.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-08

Wojkowice: Termomodernizacja budynku Gimnazjum w Wojkowicach, ul. Sobieskiego 211b.
Numer ogłoszenia: 153845 - 2008; data zamieszczenia: 08.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Wojkowice, ul. Jana III Sobieskiego 290A, 42-580 Wojkowice, woj. śląskie, tel. 032 7695066, fax 032 7695073.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku Gimnazjum w Wojkowicach, ul. Sobieskiego 211b..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku Gimnazjum w Wojkowicach przy ul. Sobieskiego 211b polegającej na : wymianie stacji wymienników ciepła i instalacji c.o., dociepleniu ścian budynku, dociepleniu stropodachu, dociepleniu dachu oraz wymianie stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Gimnzajum w Wojkowicach przy ul. Sobieskiego 211b. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze robót, które stanowią integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ. Zamówienie obejmuje wykonanie wszystkich czynności niezbędnych do prowadzenia prac budowlanych i przekazania przedmiotu zamówienia inwestorowi i użytkownikowi. Oferent dokona wizji lokalnej w terenie oraz zdobędzie wszystkie niezbędne informacje w celu określenia ceny oferty. Dokumentacja znajduje się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Wojkowice : http://www.wojkowice.4bip.pl oraz jest dostępna w siedzibie Zamawiającego.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.42.10 - Szkoły podstawowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.42.10 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych Oryginalny kod CPV: 45.33.10.00 - Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani wnieść wadium zgodnie z art. 45 ust.1 pzp w wysokości 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych) w formach określonych w art. 45 ust. 6 pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: ING Bank Śląski o Będzin 82-1050-1227-1000-0008-0157-0227 Do oferty należy dołączyć wyciąg bankowy lub kopię polecenia przelewu wraz z potwierdzeniem przez Zamawiającego zdeponowania na rachunku bankowym wyżej wymienionej kwoty. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium, oryginał dokumentu należy złożyć w Kasie Urzędu Miasta w Wojkowicach ul. Sobieskiego 290A, parter, pokój nr 2. 2.Zwrot wadium. Zgodnie z Art. 46 ust. 1 i 2 pzp. 3.Utrata wadium. Zgodnie z Art. 46 ust.5 pzp 4.Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy, którzy nie wniosą wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzą się na przedłużenie okresu związania ofertą zostaną wykluczeni z postępowania (Art. 24 ust. 2 pkt 4 pzp). Ważność wadium w formie niepieniężnej winna obejmować okres: od dnia 31. 07. 2008r. do dnia 30. 08 .2008r..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziana prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej o wartości brutto nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł obejmującej łącznie docieplenie ścian zewnętrznych, modernizację instalacji c.o. oraz wymianę stolarki okiennej, 4) wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branżach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacji i urządzeń cieplnych, instalacji i urządzeń elektrycznych ( minimum 1 osoba z każdej branży) oraz poświadczą ich przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, ewentualnie właściwej dla danej specjalności Izby Samorządu Zawodowego. Zamawiający dopuszcza posiadanie 2 lub więcej uprawnień przez 1 osobę, 5) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, 6) wniosą wadium w wysokości - 40.000,00 zł. (słownie: czterdzieści tysięcy złotych). 7) W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt 1 ust. 2-5 niniejszego rozdziału. 8) Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale VI niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Upoważnienie do podpisywania ofert i występowania w przetargu w imieniu wykonawcy musi być dołączone do oferty lub musi bezpośrednio wynikać z przedstawionych dokumentów. Gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo posiadające szczegółowy zakres i podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną (w formie oryginału bądź kserokopii poświadczonej notarialnie). 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 Ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - Załącznik Nr 3 SIWZ. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagane załączenie kserokopii uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, instalacji i urządzeń cieplnych, instalacji i urządzeń elektrycznych (min 1 osoba z wymaganymi uprawnieniami w każdej specjalności) z potwierdzeniem przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, ewentualnie właściwej dla danej specjalności Izby Samorządu Zawodowego. Zamawiający dopuszcza posiadanie 2 lub więcej uprawnień przez 1 osobę - Załącznik nr 4 SIWZ. 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy należy przedstawić wykaz robót wykonanych w tym czasie), potwierdzający spełnianie warunku określonego w rozdziale VI pkt. 3 SIWZ - Załącznik nr 5 SIWZ. 6. Dokument potwierdzający, że roboty budowlane, o których mowa w punkcie w rozdziale VI pkt. 3 SIWZ zostały wykonane należycie ( referencje). 7. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ponadto do oferty należy dołączyć: 8. Wypełniony formularz ofertowy - Załącznik Nr 6 SIWZ.. 9. Kosztorys ofertowy wykonany metodą uproszczoną, polegającą na obliczeniu wartości kosztorysowej robót objętych przedmiarem jako sumy iloczynów ilości jednostek przedmiarowych robót i ich cen jednostkowych bez podatku od towarów i usług. Cenę ofertową (netto, VAT, brutto) należy podawać do dwóch miejsc po przecinku. Ponadto zamawiający wymaga podania danych wyjściowych do kosztorysowania, tj.: stawki robocizny kosztorysowej Rg = zł wskaźnika narzutów kosztów zakupu Kz = % liczonych od M wskaźnika narzutów kosztów pośrednich Kp = % liczona od R+S wskaźnika narzutów zysku Zysk = % liczony od R+S+Kp 10. Dane wyjściowe do kosztorysowania - Załącznik Nr 7 SIWZ. 11. Kserokopie potwierdzenia wniesienia wadium na warunkach określonych w rozdziale VI pkt. 6 SIWZ. Uwagi: 1.Dokumenty, o których mowa w rozdziale VII niniejszej specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. 2.W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w rozdziale VII, pkt. 1.1 oraz 1.3 niniejszej specyfikacji przedstawia każdy z członków konsorcjum. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie. 3.W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego podpisany przez każdego członka konsorcjum. 4.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VII, pkt. 1.1 oraz 1.3 SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 4.1 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu ofert. 4.2 nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4 SIWZ uwag, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy określone w pkt 4.1 oraz 4.2 uwag stosuje się odpowiednio.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wojkowice.4bip.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Wojkowice - ul. Sobieskiego 290A, 42-580 Wojkowice pokój nr 6.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego : Urząd Miasta Wojkowice ul. Jana III Sobieskiego 290A 42-580 Wojkowice, pokój nr 11 (sekretariat).

    IV.3.5) Termin związania ofertą: 30.08.2008.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.