eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinPrzedmiotem zamówienia jest świadczenie sanitarnych usług transportowych na rzecz Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-01

Koszalin: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie sanitarnych usług transportowych na rzecz Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie.
Numer ogłoszenia: 153847 - 2011; data zamieszczenia: 01.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie , ul. Niepodległości 44-48, 75-252 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3423339, faks 094 3423339.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szgichp.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie sanitarnych usług transportowych na rzecz Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie sanitarnych usług transportowych w tym przewóz pacjentów wymagających szczególnej opieki oraz transportu krwi , próbek, a także odbiór wyników badań na rzecz Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie. Zadanie nr 1 - transport specjalistyczny na terenie miasta Koszalina (zespół transportowy, zespół ratowniczy lub zespół specjalistyczny lekarski). Wymagany jest przewóz chorych w pozycji lezącej samochodem sanitarnym, spełniającym wymogi Sanepid-u. W ramach usługi przewozu Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru pacjenta wymagającego szczególnej opieki specjalistycznej z oddziału (pomoc przy przeniesieniu pacjenta z łóżka do karetki) oraz doprowadzenia (ewentualnego wniesienia) go do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usługi w dni robocze, soboty, niedziele i święta, przez całą dobę. Wykonawca winien stawić się w siedzibie Zamawiającego na każdorazowe telefoniczne wezwanie, najpóźniej w ciągu 20 minut, licząc od chwili wezwania .Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał sprawny technicznie samochód sanitarny, przeznaczony do przewozu chorych wymagających szczególnej opieki specjalistycznej w pozycji leżącej, wyposażony w sygnalizację świetlno - dźwiękową dla pojazdów uprzywilejowanych, używaną na podstawie zezwolenia. Zadanie nr 2 - transport pacjentów na terytorium Polski ( zespół transportowy) ,transport krwi i próbek oraz odbiór wyników badań na terenie miasta Koszalina. Wymagany jest przewóz chorych w pozycji lezącej samochodem sanitarnym spełniającym wymogi Sanepidu. W ramach usługi przewozu Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru pacjenta z oddziału ( pomoc przy przeniesieniu pacjenta z łóżka do karetki) oraz doprowadzenia ( ewentualnego wniesienia) go do miejsca wskazanego przez Zamawiającego(mieszkanie, poradnia, inny szpital). Wykonawca zapewni umiejscowienie krwi i próbek do badań w przenośnej lodówce i winien stawić się w siedzibie Zamawiającego na każdorazowe telefoniczne wezwanie, najpóźniej w ciągu 30 minut, licząc od chwili wezwania. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał sprawny technicznie samochód sanitarny, przeznaczony do przewozu chorych w pozycji leżącej, wyposażony w sygnalizację świetlno - dźwiękową dla pojazdów uprzywilejowanych, używaną na podstawie zezwolenia. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usługi w dni robocze, soboty, niedziele i święta przez całą dobę..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE ŻĄDA WNIESIENIA WADIUM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonali lub wykonują usługę w zakresie transportu sanitarnego dla jednostek służby zdrowia o okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej 2 usługi transportu sanitarnego z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i że są one wykonywane należycie. Wykonawca musi się wykazać minimum 2 usługami świadczenia sanitarnych usług transportowych o wartości minimum - 5 000,00 zł brutto rocznie każda wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie dla zadania nr 1. 30 000,00 zł brutto rocznie każda wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie dla zadania nr 2.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o posiadaniu przynajmniej pięciu pojazdów do świadczenia usług transportu sanitarnego w tym jeden do przewozu pacjentów wymagających szczególnej opieki lub dwóch tylko do przewozu pacjentów szczególnej opieki.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ilość posiadanych sanitariuszy z uprawnieniami - wpisać w zał. nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej(OC) w zakresie przedmiotu niniejszego postępowania i polis ubezpieczeniowych następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów pojazdu (NW). Wykonawca załączy do oferty kopię polisy ubezpieczeniowej. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem i podpisane przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń. Zamawiający wymaga, opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 50 000.00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    oświadczenie danych wykonawcy - Załącznik nr 1 do SIWZ, wypełniony i podpisany formularz ofertowy - Załącznik nr 2 do SIWZ, zaparafowany wzór umowy - Załącznik nr 6 do SIWZ, pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów (jeżeli dotyczy).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Dopuszcza się możliwość obniżenia wielkości ceny, w przypadku gdy Wykonawca w okresie realizacji umowy zaproponuje ten sam produkt w niższej cenie. 2.zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec termin realizacji umowy. albo* gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze siwz - zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szgichp.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SEKRETARIAT SPECJALISTYCZNEGO ZESPOŁU GRUŹLICY I CHORÓB PŁUC 75 - 252 KOSZALINIE, UL. NIEPODLEGŁOŚCI 44-48.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2011 godzina 10:00, miejsce: SEKRETARIAT SPECJALISTYCZNEGO ZESPOŁU GRUŹLICY I CHORÓB PŁUC , 75-252 KOSZALIN, UL. NIEPODLEGŁOŚCI 44-48.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE 1 transport specjalistyczny na terenie miasta Koszalina (zespół transportowy, zespół ratowniczy lub zespół specjalistyczny lekarski) do przewozu chorych wymagających specjalistycznej opieki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: transport specjalistyczny na terenie miasta Koszalina (zespół transportowy, zespół ratowniczy lub zespół specjalistyczny lekarski). Wymagany jest przewóz chorych w pozycji lezącej samochodem sanitarnym, spełniającym wymogi Sanepidu. W ramach usługi przewozu Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru pacjenta wymagającego szczególnej opieki specjalistycznej z oddziału (pomoc przy przeniesieniu pacjenta z łóżka do karetki) oraz doprowadzenia (ewentualnego wniesienia) go do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usługi w dni robocze, soboty, niedziele i święta, przez całą dobę. Wykonawca winien stawić się w siedzibie Zamawiającego na każdorazowe telefoniczne wezwanie, najpóźniej w ciągu 20 minut, licząc od chwili wezwania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE 2 transport pacjentów na terytorium Polski (zespół transportowy) transport krwi i próbek oraz odbiór wyników badań na terenie miasta Koszalina..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: transport pacjentów na terytorium Polski ( zespół transportowy) ,transport krwi i próbek oraz odbiór wyników badań na terenie miasta Koszalina. Wymagany jest przewóz chorych w pozycji lezącej samochodem sanitarnym spełniającym wymogi Sanepidu. W ramach usługi przewozu Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru pacjenta z oddziału ( pomoc przy przeniesieniu pacjenta z łóżka do karetki) oraz doprowadzenia ( ewentualnego wniesienia) go do miejsca wskazanego przez Zamawiającego(mieszkanie, poradnia, inny szpital). Wykonawca zapewni umiejscowienie krwi i próbek do badań w przenośnej lodówce i winien stawić się w siedzibie Zamawiającego na każdorazowe telefoniczne wezwanie, najpóźniej w ciągu 30 minut, licząc od chwili wezwania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.