eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceRemont pomieszczeń laboratorium ASA i UV w budynku Politechniki Śląskiej. OZ/B/104/OB/07.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-30

Gliwice: Remont pomieszczeń laboratorium ASA i UV w budynku Politechniki Śląskiej. OZ/B/104/OB/07.
Numer ogłoszenia: 153858 - 2007; data zamieszczenia: 30.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Śląska, ul. Akademicka 2A, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. (032) 237 13 34, 2371335, fax 0322371334, 2372255, 2372660.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń laboratorium ASA i UV w budynku Politechniki Śląskiej. OZ/B/104/OB/07..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane obejmujące: roboty rozbiórkowe, remont ścian - roboty murarskie, tynki, płyty G-K, malowanie, remont posadzki - wylewki samopoziomujące, izolacja, posadzka z płytek, dostawa i zabudowa wyposażenia laboratorium. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających wykonawcy, który będzie realizował zamówienie podstawowe, przy czym wartość ww. zamówień będzie stanowić nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 56.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 2.500,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełnienie przesłanek udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust. 1 ustawy. 2. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności. Prowadzenie przez Wykonawcę działalności obejmującej przedmiot zamówienia. 3. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia. Wykonanie przez Wykonawcę (zakończenie) nie wcześniej niż 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. o wartości ogółem 100.tys. zł brutto każda, obejmujących m.in. wykonanie robót wykończeniowych . 4. Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Dysponowanie przez Wykonawcę osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalnościach konstrukcyjno-budowlanej, oraz wpisanymi do Izby Inżynierów Budownictwa. 5. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy poprzez: Nie zaleganie przez Wykonawcę z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, poprzez zastosowanie kryterium spełnia-nie spełnia tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone wymagania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Oświadczenie 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.. 3.1. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania 3.2. Dokument potwierdzający należyte wykonanie - minimum 2 robót wymienionych w powyższym wykazie 4.1. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 4.2. Kopie uprawnień budowlanych 4.3. Kopie zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 5.1. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego lub zaświadczenie, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (albo oświadczenie złożone przed właściwym organem) - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.2. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego lub zaświadczenie, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (albo oświadczenie złożone przed właściwym organem) - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.polsl.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Śląska, Biuro Zamówień Publicznych, 44-100 Gliwice, ul. Konarskiego 18, pok.509, 510..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2007 godzina 11:00, miejsce: Politechnika Śląska, Biuro Zamówień Publicznych, 44-100 Gliwice, ul. Konarskiego 18, pok.510..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.