eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączModernizacja odcinków dróg wojewódzkich oraz obiektów mostowych - odnowa nawierzchni DW 962 na odcinku Jabłonka - Winiarczykówka - z podziałem na zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-11

Nowy Sącz: Modernizacja odcinków dróg wojewódzkich oraz obiektów mostowych - odnowa nawierzchni DW 962 na odcinku Jabłonka - Winiarczykówka - z podziałem na zadania
Numer ogłoszenia: 153864 - 2011; data zamieszczenia: 11.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie Rejon Dróg Wojewódzkich w Nowym Sączu , ul. Kilińskiego 70, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4435860, faks 018 4442054.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa - zarządzanie drogami wojewódzkimi.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja odcinków dróg wojewódzkich oraz obiektów mostowych - odnowa nawierzchni DW 962 na odcinku Jabłonka - Winiarczykówka - z podziałem na zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót w zakresie modernizacji odcinków dróg wojewódzkich oraz obiektów mostowych - odnowa nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 962 na odcinku Jabłonka - Winiarczykówka, z podziałem na zadania: ZADANIE NR 1: ODCINEK I: początek odc. 010 km 0+820 koniec odc.020 km 0+850 - dł. 3306 m z wyłączeniem mostu na odc.010 w km 2+655 o długości 31 m: I.Opracowanie wykonawczych rysunków roboczych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych w oparciu o Program Funkcjonalno - Użytkowy (PFU), oraz uzyskania wszelkich wymaganych prawem uzgodnień i decyzji pozwalających wykonać prace budowlane w oparciu o obowiązujące przepisy, II.Utrzymanie drogi wojewódzkiej nr 962 na terenie budowy w stanie niepogorszonym i zapewniającym bezpieczny ruch pojazdów od daty przejęcia terenu budowy (z wyjątkiem zimowego utrzymania), III.Zabezpieczenie ruchu drogowego i pieszego na czas robót (organizacja ruchu na czas robót: projekt, wykonanie, utrzymanie i likwidacja), IV.Wykonanie robót budowlanych określonych w wykonawczych rysunkach roboczych wykonanych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Zamawiającego: 1.Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, 2.Usunięcie pni drzew, wycinka krzewów w przypadku wystąpienia ich w pasie drogowym, 3.Remont jezdni polegający na wzmocnieniu konstrukcji nawierzchni lub przebudowie konstrukcji nawierzchni w granicach istniejącego pasa drogowego. Współpraca z wykonawcą remontu obiektu mostowego w zakresie dostosowania niwelety nawierzchni drogi z niweletą nawierzchni mostu, 4.Regulacja krawędzi jezdni i dostosowanie szerokości jezdni dla drogi klasy G w granicach istniejącego pasa drogowego, 5.Wzmocnienie poboczy kruszywem łamanym, 6.Remont rowów i przepustów drogowych pod DW 962, 7.Remont zjazdów indywidualnych i publicznych, 8.Wykonanie dwóch peronów przystankowych w obrębie skrzyżowania z drogą powiatową K1675, 9.Montaż barier stalowych skrajnych zabezpieczających skarpy i w obrębie nie obiektów inżynieryjnych, 10.Roboty wykończeniowe i porządkowe, 11.Wszelkie inne prace wynikające z przyjętych rozwiązań opracowanych przez wykonawcę na podstawie wykonawczych rysunków roboczych, V.Pełnienie nadzoru autorskiego, VI.Sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej na mapach zasadniczych lub sytuacyjno-wysokościowych, VII.Zgłoszenie zakończenia robót. ZADANIE NR 2: ODCINEK II: początek odc. 020 km 0+850 koniec odc.030 km 0+200 - dł. 331 m z wyłączeniem mostu na odc.030 w km 0+011 o długości 31 m: I.Opracowanie wykonawczych rysunków roboczych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych w oparciu o Program Funkcjonalno - Użytkowy (PFU), oraz uzyskania wszelkich wymaganych prawem uzgodnień i decyzji pozwalających wykonać prace budowlane w oparciu o obowiązujące przepisy, II.Utrzymanie drogi wojewódzkiej nr 962 na terenie budowy w stanie niepogorszonym i zapewniającym bezpieczny ruch pojazdów od daty przejęcia terenu budowy, III.Zabezpieczenie ruchu drogowego i pieszego na czas robót (organizacja ruchu na czas robót: projekt, wykonanie, utrzymanie i likwidacja), IV.Wykonanie robót budowlanych określonych w wykonawczych rysunkach roboczych wykonanych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Zamawiającego: 1.Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, 2.Roboty ziemne, 3.Usunięcie pni drzew, wycinka krzewów w przypadku wystąpienia ich w pasie drogowym, 4.Remont jezdni polegający na wyprofilowaniu istniejącej nawierzchni bitumicznej i wykonaniu warstwy ścieralnej. Współpraca z wykonawcą remontu obiektu mostowego w zakresie dostosowania niwelety nawierzchni drogi z niweletą nawierzchni mostu, 5.Regulacja wysokościowa krawężników a w przypadku ich złej jakości wymiana na nowe, 6.Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym, 7.Renowacja odwodnienia, 8.Remont zjazdów indywidualnych i publicznych, 9.Korekta skrzyżowań DW 962 z drogami bocznymi, 10.Montaż barier stalowych skrajnych zabezpieczających skarpy i w obrębie obiektów inżynieryjnych, V.Roboty wykończeniowe i porządkowe, VI.Wszelkie inne prace wynikające z przyjętych rozwiązań opracowanych przez wykonawcę na podstawie wykonawczych rysunków roboczych, VII.Pełnienie nadzoru autorskiego, VIII.Sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej na mapach zasadniczych lub sytuacyjno-wysokościowych, IX.Zgłoszenie zakończenia robót i uzyskanie jego przyjęcia przez Zleceniodawcę. ZADANIE NR 3: ODCINEK III: początek odc.030 km 0+200 koniec odc. 030 km 0+685 - dł. 485 m: I.Opracowania wykonawczych rysunków roboczych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych w oparciu o Program Funkcjonalno - Użytkowy (PFU), oraz uzyskania wszelkich wymaganych prawem uzgodnień i decyzji pozwalających wykonać prace budowlane w oparciu o obowiązujące przepisy, II.Utrzymanie drogi wojewódzkiej nr 962 na terenie budowy w stanie niepogorszonym i zapewniającym bezpieczny ruch pojazdów od daty przejęcia terenu budowy (z wyjątkiem zimowego utrzymania). III.Zabezpieczenia ruchu drogowego i pieszego na czas robót (organizacja ruchu na czas robót: projekt, wykonanie, utrzymanie i likwidacja), IV.Wykonania robót budowlanych określonych w wykonawczych rysunkach roboczych wykonanych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Zamawiającego: 1.Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, 2.Usunięcie pni drzew, wycinka krzewów w przypadku wystąpienia ich w pasie drogowym, 3.Remont jezdni polegający na wzmocnieniu konstrukcji nawierzchni lub przebudowie konstrukcji nawierzchni, 4.Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym. 5.Remont rowów i przepustów drogowych pod DW 962, 6.Remont zjazdów indywidualnych i publicznych, 7.Korekta skrzyżowań DW 962 z drogami bocznymi, 8.Montaż barier stalowych skrajnych zabezpieczających skarpy i w obrębie obiektów V.Roboty wykończeniowe i porządkowe, VI.Wszelkie inne prace wynikające z przyjętych rozwiązań opracowanych przez wykonawcę na podstawie wykonawczych rysunków roboczych, VII.Pełnienie nadzoru autorskiego, VIII.Sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej na mapach zasadniczych lub sytuacyjno-wysokościowych, IX.Zgłoszenie zakończenia robót i uzyskanie jego przyjęcia przez Zleceniodawcę. ZADANIE NR 4: ODCINEK IV: początek odc.030 km 0+685 koniec odc.030 2+400 - dł. 1715 m ODCINEK V: początek odc.030 km 3+150 koniec odc.030 km 3+250 - dł. 100 m I.Opracowanie korekty i dostosowanie istniejącego projektu wykonawczego w zakresie urządzeń odwadniających wykraczających poza pas drogowy w obecnych granicach, z zabezpieczeniem podziemnej sieci teletechnicznej w miejscach ewentualnej kolizji z urządzeniami drogowymi w oparciu o Program Funkcjonalno - Użytkowy (PFU), oraz uzyskania wszelkich wymaganych prawem uzgodnień i decyzji pozwalających wykonać prace budowlane w oparciu o obowiązujące przepisy, II.Utrzymanie drogi wojewódzkiej nr 962 na terenie budowy w stanie niepogorszonym i zapewniającym bezpieczny ruch pojazdów od daty przejęcia terenu budowy (z wyjątkiem zimowego utrzymania), III.Zabezpieczenia ruchu drogowego i pieszego na czas robót (organizacja ruchu na czas robót: projekt, wykonanie, utrzymanie i likwidacja), IV.Wykonania robót budowlanych określonych w wykonawczych rysunkach roboczych wykonanych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Zamawiającego: 1.Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, 2.Usunięcie pni drzew, wycinka krzewów w przypadku wystąpienia ich w pasie drogowym, 3.Remont jezdni polegający na wzmocnieniu konstrukcji nawierzchni lub przebudowie konstrukcji nawierzchni w granicach istniejącego pasa drogowego, 4.Regulacja krawędzi jezdni i dostosowanie szerokości jezdni dla drogi klasy G w granicach istniejącego pasa drogowego, 5.Wykonanie poboczy do szerokości normatywnej 1,25 m, 6.Remont rowów i przepustów drogowych pod DW 962 z wykonaniem umocnień dna rowu i skarp, 7.Remont zjazdów indywidualnych i publicznych, 8.Montaż barier stalowych skrajnych zabezpieczających skarpy i w obrębie obiektów inżynieryjnych V.Roboty wykończeniowe i porządkowe, VI.Wszelkie inne prace wynikające z przyjętych rozwiązań projektowych i opracowanych przez wykonawcę na podstawie wykonawczych rysunków roboczych, VII.Pełnienie nadzoru autorskiego, VII.Sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej na mapach zasadniczych lub sytuacyjno-wysokościowych, X.Zgłoszenie zakończenia robót i uzyskanie jego przyjęcia przez Zleceniodawcę. Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia określa Program funkcjonalno - użytkowy wraz z załącznikami, stanowiący zał. nr 1 do niniejszej SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 71.32.20.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 50 000,00 PLN., w tym: Zadanie nr 1: 17 000,00 PLN, Zadanie nr 2: 2 500,00 PLN, Zadanie nr 3: 500,00 PLN, Zadanie nr 4: 30 000,00 PLN.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje, w tym zakresie szczególnych wymagań.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie polegające na budowie, przebudowie lub modernizacji drogi klasy nie mniejszej niż G lub drogi odpowiadającej tej klasie, w tym: wykonanie w-wy ścieralnej nawierzchni bitumicznej w ilości 6 000 m2. Na potwierdzenie warunku Wykonawca złoży Wykaz robót budowlanych - zał. nr 7 do niniejszej SIWZ wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje, w tym zakresie szczególnych wymagań.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że: - dysponuje kierownikiem budowy posiadającym stosowne do zakresu zamówienia uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, - dysponuje projektantem posiadającym uprawnienia do projektowania odpowiadające zakresowi zamówienia. Na potwierdzenie warunku Wykonawca złoży Wykaz osób - zał. nr 8 do niniejszej SIWZ oraz Oświadczenie o uprawnieniach - zał. nr 9 do niniejszej SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje, w tym zakresie szczególnych wymagań.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień umowy może być dokonana w przypadku zmian nieistotnych w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Ponadto zmiana umowy może być dokonana w przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności : 1) zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy, 2) wydłużenia terminu wykonania zamówienia z uwagi na : - wystąpienie nadzwyczajnych warunków pogodowych nie pozwalających na wykonanie zamówienia zgodnie z warunkami wykonania określonymi w Specyfikacjach Technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, - innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego, termin może ulec przedłużeniu o czas trwania w/w okoliczności, 3) z uwagi na niezależne od stron umowy zmiany dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy - Kierownika budowy, Projektanta. Zmiana Kierownika budowy, Projektanta musi być uzasadniona przez Wykonawcę i zaakceptowana przez Zamawiającego, kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób muszą być co najmniej takie same jakie były wymagane na etapie postępowania o zamówienie publiczne, 4) wystąpienia konieczności zmiany podwykonawcy dla części zamówienia, którą Wykonawca wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dot. podwykonawców określonych we wzorze umowy, 5) w szczególnie uzasadnionym przypadku wystąpienia konieczności realizacji przez podwykonawcę części zamówienia, której Wykonawca nie wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dot. podwykonawców określonych we wzorze umowy. 6) sytuacji, gdy Wykonawca opierał się na zasobach podmiotów trzecich wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, dopuszcza się zmianę tych podmiotów na etapie realizacji zamówienia, pod warunkiem, że nowy podmiot wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne, 7) w przypadku zmian korzystnych dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Nowym Sączu ul. Kilińskiego 70, 33-300 Nowy Sącz, pok. nr 15 lub przelewem - 17,20 zł., za pobraniem pocztowym (+ opłata pocztowa ) - w przypadku przesyłania SIWZ pocztą.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2011 godzina 09:30, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Nowym Saczu ul. Kilińskiego 70, 33-300 Nowy Sącz, pok. nr 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: j.w..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1: ODCINEK I: początek odc. 010 km 0+820 koniec odc.020 km 0+850 - dł. 3306 m z wyłączeniem mostu na odc.010 w km 2+655 o długości 31 m: I.Opracowanie wykonawczych rysunków roboczych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych w oparciu o Program Funkcjonalno - Użytkowy (PFU), oraz uzyskania wszelkich wymaganych prawem uzgodnień i decyzji pozwalających wykonać prace budowlane w oparciu o obowiązujące przepisy, II.Utrzymanie drogi wojewódzkiej nr 962 na terenie budowy w stanie niepogorszonym i zapewniającym bezpieczny ruch pojazdów od daty przejęcia terenu budowy (z wyjątkiem zimowego utrzymania), III.Zabezpieczenie ruchu drogowego i pieszego na czas robót (organizacja ruchu na czas robót: projekt, wykonanie, utrzymanie i likwidacja), IV. Wykonanie robót budowlanych określonych w wykonawczych rysunkach roboczych wykonanych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Zamawiającego: 1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, 2. Usunięcie pni drzew, wycinka krzewów w przypadku wystąpienia ich w pasie drogowym, 3. Remont jezdni polegający na wzmocnieniu konstrukcji nawierzchni lub przebudowie konstrukcji nawierzchni w granicach istniejącego pasa drogowego. Współpraca z wykonawcą remontu obiektu mostowego w zakresie dostosowania niwelety nawierzchni drogi z niweletą nawierzchni mostu, 4. Regulacja krawędzi jezdni i dostosowanie szerokości jezdni dla drogi klasy G w granicach istniejącego pasa drogowego , 5. Wzmocnienie poboczy kruszywem łamanym, 6. Remont rowów i przepustów drogowych pod DW 962 , 7. Remont zjazdów indywidualnych i publicznych, 8. Wykonanie dwóch peronów przystankowych w obrębie skrzyżowania z drogą powiatową K1675, 9. Montaż barier stalowych skrajnych zabezpieczających skarpy i w obrębie nie obiektów inżynieryjnych , 10. Roboty wykończeniowe i porządkowe, 11. Wszelkie inne prace wynikające z przyjętych rozwiązań opracowanych przez wykonawcę na podstawie wykonawczych rysunków roboczych, V. Pełnienie nadzoru autorskiego, VI. Sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej na mapach zasadniczych lub sytuacyjno-wysokościowych, VII.Zgłoszenie zakończenia robót..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 71.32.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: j.w..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 2: ODCINEK II: początek odc. 020 km 0+850 koniec odc.030 km 0+200 - dł. 331 m z wyłączeniem mostu na odc.030 w km 0+011 o długości 31 m: I.Opracowanie wykonawczych rysunków roboczych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych w oparciu o Program Funkcjonalno - Użytkowy (PFU), oraz uzyskania wszelkich wymaganych prawem uzgodnień i decyzji pozwalających wykonać prace budowlane w oparciu o obowiązujące przepisy, II.Utrzymanie drogi wojewódzkiej nr 962 na terenie budowy w stanie niepogorszonym i zapewniającym bezpieczny ruch pojazdów od daty przejęcia terenu budowy, III.Zabezpieczenie ruchu drogowego i pieszego na czas robót (organizacja ruchu na czas robót: projekt, wykonanie, utrzymanie i likwidacja), IV.Wykonanie robót budowlanych określonych w wykonawczych rysunkach roboczych wykonanych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Zamawiającego: 1.Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, 2.Roboty ziemne, 3.Usunięcie pni drzew, wycinka krzewów w przypadku wystąpienia ich w pasie drogowym, 4.Remont jezdni polegający na wyprofilowaniu istniejącej nawierzchni bitumicznej i wykonaniu warstwy ścieralnej. Współpraca z wykonawcą remontu obiektu mostowego w zakresie dostosowania niwelety nawierzchni drogi z niweletą nawierzchni mostu, 5.Regulacja wysokościowa krawężników a w przypadku ich złej jakości wymiana na nowe, 6.Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym, 7.Renowacja odwodnienia , 8.Remont zjazdów indywidualnych i publicznych, 9. Korekta skrzyżowań DW 962 z drogami bocznymi, 10.Montaż barier stalowych skrajnych zabezpieczających skarpy i w obrębie obiektów inżynieryjnych, V.Roboty wykończeniowe i porządkowe, VI.Wszelkie inne prace wynikające z przyjętych rozwiązań opracowanych przez wykonawcę na podstawie wykonawczych rysunków roboczych, VII.Pełnienie nadzoru autorskiego, VIII.Sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej na mapach zasadniczych lub sytuacyjno-wysokościowych, IX. Zgłoszenie zakończenia robót i uzyskanie jego przyjęcia przez Zleceniodawcę..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 71.32.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: j.w..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 3: ODCINEK III: początek odc.030 km 0+200 koniec odc. 030 km 0+685 - dł. 485 m: I.Opracowania wykonawczych rysunków roboczych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych w oparciu o Program Funkcjonalno - Użytkowy (PFU), oraz uzyskania wszelkich wymaganych prawem uzgodnień i decyzji pozwalających wykonać prace budowlane w oparciu o obowiązujące przepisy, II.Utrzymanie drogi wojewódzkiej nr 962 na terenie budowy w stanie niepogorszonym i zapewniającym bezpieczny ruch pojazdów od daty przejęcia terenu budowy (z wyjątkiem zimowego utrzymania). III.Zabezpieczenia ruchu drogowego i pieszego na czas robót (organizacja ruchu na czas robót: projekt, wykonanie, utrzymanie i likwidacja), IV.Wykonania robót budowlanych określonych w wykonawczych rysunkach roboczych wykonanych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Zamawiającego: 1.Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, 2.Usunięcie pni drzew, wycinka krzewów w przypadku wystąpienia ich w pasie drogowym, 3.Remont jezdni polegający na wzmocnieniu konstrukcji nawierzchni lub przebudowie konstrukcji nawierzchni , 4.Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym. 5.Remont rowów i przepustów drogowych pod DW 962, 6.Remont zjazdów indywidualnych i publicznych, 7.Korekta skrzyżowań DW 962 z drogami bocznymi, 8.Montaż barier stalowych skrajnych zabezpieczających skarpy i w obrębie obiektów V.Roboty wykończeniowe i porządkowe, VI.Wszelkie inne prace wynikające z przyjętych rozwiązań opracowanych przez wykonawcę na podstawie wykonawczych rysunków roboczych, VII.Pełnienie nadzoru autorskiego, VIII.Sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej na mapach zasadniczych lub sytuacyjno-wysokościowych, IX.Zgłoszenie zakończenia robót i uzyskanie jego przyjęcia przez Zleceniodawcę..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 71.32.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: j.w..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 4: ODCINEK IV: początek odc.030 km 0+685 koniec odc.030 2+400 - dł. 1715 m ODCINEK V: początek odc.030 km 3+150 koniec odc.030 km 3+250 - dł. 100 m I.Opracowanie korekty i dostosowanie istniejącego projektu wykonawczego w zakresie urządzeń odwadniających wykraczających poza pas drogowy w obecnych granicach , z zabezpieczeniem podziemnej sieci teletechnicznej w miejscach ewentualnej kolizji z urządzeniami drogowymi w oparciu o Program Funkcjonalno - Użytkowy (PFU), oraz uzyskania wszelkich wymaganych prawem uzgodnień i decyzji pozwalających wykonać prace budowlane w oparciu o obowiązujące przepisy, II.Utrzymanie drogi wojewódzkiej nr 962 na terenie budowy w stanie niepogorszonym i zapewniającym bezpieczny ruch pojazdów od daty przejęcia terenu budowy (z wyjątkiem zimowego utrzymania), III.Zabezpieczenia ruchu drogowego i pieszego na czas robót (organizacja ruchu na czas robót: projekt, wykonanie, utrzymanie i likwidacja), IV.Wykonania robót budowlanych określonych w wykonawczych rysunkach roboczych wykonanych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Zamawiającego: 1.Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, 2.Usunięcie pni drzew, wycinka krzewów w przypadku wystąpienia ich w pasie drogowym, 3.Remont jezdni polegający na wzmocnieniu konstrukcji nawierzchni lub przebudowie konstrukcji nawierzchni w granicach istniejącego pasa drogowego, 4.Regulacja krawędzi jezdni i dostosowanie szerokości jezdni dla drogi klasy G w granicach istniejącego pasa drogowego , 5.Wykonanie poboczy do szerokości normatywnej 1,25 m, 6.Remont rowów i przepustów drogowych pod DW 962 z wykonaniem umocnień dna rowu i skarp, 7.Remont zjazdów indywidualnych i publicznych, 8.Montaż barier stalowych skrajnych zabezpieczających skarpy i w obrębie obiektów inżynieryjnych V.Roboty wykończeniowe i porządkowe, VI.Wszelkie inne prace wynikające z przyjętych rozwiązań projektowych i opracowanych przez wykonawcę na podstawie wykonawczych rysunków roboczych, VII.Pełnienie nadzoru autorskiego, VII.Sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej na mapach zasadniczych lub sytuacyjno-wysokościowych, X.Zgłoszenie zakończenia robót i uzyskanie jego przyjęcia przez Zleceniodawcę..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 71.32.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.