Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-18
Tychy: Usługi całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia w obiekcie Urzędu Skarbowego w Tychach przy al. Niepodległości 60 oraz konwojowania wartości pienężnych i obsługi centrali telefonicznej - KAO/251/140/2009 .
Numer ogłoszenia: 153868 - 2009; data zamieszczenia: 18.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Tychach , al. Niepodległości 60, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 3251100, faks 032 3251159.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.isnet.katowice.pl/us/tychy.htm
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia w obiekcie Urzędu Skarbowego w Tychach przy al. Niepodległości 60 oraz konwojowania wartości pienężnych i obsługi centrali telefonicznej - KAO/251/140/2009 ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowią usługi polegające na całodobowej ochronie osób i mienia w budynku - siedzibie Urzędu Skarbowego w Tychach przy al. Niepodległości 60; konwojowaniu wartości pienężnych na terenie miasta Tychy oraz obsłudze centrali telefonicznej w godzinach pracy Urzędu, w okresie od 01.07.2009 do 30.06.2010 - szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera pkt. 4.2 SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 64.21.42.00 - Usługi centrali telefonicznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy oraz niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy . 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy występujący wspólnie. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 3. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu , na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, wymaganych zgodnie z pkt 7 SIWZ. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy ( w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności - ochrony osób i mienia, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia), każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty : 1) koncesję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia (zgodnie z przepisami ustawy o swobodzie działalności gospodarczej z dnia 02.07.2004r. .( tekst jednolity z 2007r. Dz.U. Nr 155 poz. 1221 z późn. zm. ) oraz ustawie o ochronie osób i mienia z dnia 22.08.1997r.( tekst jednolity Dz U. z 2005 r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm. ) wraz z licencją drugiego stopnia zgodnie z art. 17 w/w ustawy o ochronie osób i mienia. W przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie stosowny dokument dostarczy każdy z Wykonawców, dokument potwierdza za zgodność z oryginałem Pełnomocnik zgodnie z art. 23 Ustawy. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru podmiotów gospodarczych (np. Krajowy Rejestr Sądowy) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie stosowny dokument dostarczy każdy z Wykonawców, dokument potwierdza za zgodność z oryginałem Pełnomocnik zgodnie z art. 23 Ustawy. W przypadku spółki cywilnej Zamawiający żąda złożenia odpisów z właściwego rejestru albo aktualnych zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej na każdego ze wspólników osobno. 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie stosowne dokumenty dostarczy każdy z Wykonawców, dokument potwierdza za zgodność z oryginałem Pełnomocnik zgodnie z art. 23 Ustawy. 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . W przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie stosowne dokumenty dostarczy każdy z Wykonawców, dokument potwierdza za zgodność z oryginałem Pełnomocnik zgodnie z art. 23 Ustawy. 5) oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia i nie podlega wykluczeniu ( Załącznik nr 3 do SIWZ ). W przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie druk złoży i podpisze osobno każdy z Wykonawców), 6) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat doświadczenia zawodowego, ich kwalifikacji zawodowych ( posiadanie licencji I stopnia przez pracowników ochrony przydzielonych do wykonywania usług dla Zamawiającego oraz posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa na poziome zastrzeżone , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, (posiadanie licencji I stopnia oraz posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa na poziome zastrzeżone nie jest wymagane dla pracowników obsługujących centralę telefoniczną ), 7) wykaz wykonanych ( lub wykonywanych ) usług w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców usług oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie ( załącznik nr 4 do SIWZ ) , 8) informację na temat aktualnej liczby zatrudnionych pracowników posiadających : a) licencję I stopnia , b) licencję II stopnia , c) poświadczenie bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji objętych klauzulą zastrzeżone , 9) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wraz z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia, w wysokości sumy ubezpieczenia co najmniej 2.000.000,00 zł. W przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie stosowny dokument dostarczy każdy z Wykonawców; dokument potwierdza za zgodność z oryginałem Pełnomocnik zgodnie z art. 23 Ustawy. 10) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie stosowny dokument dostarczy każdy z Wykonawców, dokument potwierdza za zgodność z oryginałem Pełnomocnik zgodnie z art. 23 Ustawy. W przypadku spółki cywilnej Zamawiający żąda złożenia odpisów z właściwych zaświadczeń na każdego ze wspólników osobno oraz na spółkę cywilną. 11) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie stosowne dokumenty dostarczy każdy z Wykonawców, dokumenty potwierdza za zgodność z oryginałem Pełnomocnik zgodnie z art. 23 Ustawy). 12) Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy. Pełnomocnictwo musi wskazywać Pełnomocnika, wymieniać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz każdy z tych Wykonawców musi potwierdzić podpisem ustanowienie pełnomocnictwa, Ponadto Pełnomocnictwo w szczególności powinno wskazywać czy dotyczy : - reprezentowania wszystkich Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy o zamówienie publiczne w ich imieniu, - tylko reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku spółek cywilnych należy dołączyć umowę spółki cywilnej, w której będą dane o sposobie reprezentacji spółki na zewnątrz, Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami § 2 rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. DZ.U. Nr 87 poz. 605 z 2006r z późn. zm.).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Ceryfikat jakości - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl/tychy.htm.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 43-100 Tychy al. Niepodległości 60, III pietro, pok. 303.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2009 godzina 12:00, miejsce: 43-100 Tychy al. Niepodległości 60, III pietro, pok. 303.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Edukacji 11a/2 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Remont kanalizacji na odcinku kolektora sanitarnego północnego w ul. Starokościelnej i Spacerowej
- Sukcesywna dostawa chemii basenowej do uzdatniania wody basenowej oraz buforów kalibracyjnych
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Leśnej 59/42 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne
- Realizacja zadania w ramach Budżetu Obywatelskiego pn.: "Zagospodarowanie deptaku przy ul. Darwina"
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony mienia
- Usługa polegająca na zapewnieniu monitoringu wizyjnego, telefonu alarmowego dla potrzeb Gminy Kobierzyce wraz z jego obsługą oraz wsparciem grupy interwencyjnej.
- Ochrona obiektu i dozór mienia Opery Bałtyckiej w Gdańsku wraz z obsługą portierni
- Świadczenie usług ochrony mienia i osób oraz monitorowania obiektów Szpitala i jego terenu
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości oraz ochrony obiektów biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Krakowie przy al. Juliusza Słowackiego 17a
- Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia w budynku oraz na posesji Sądu Rejonowego w Złotoryi w latach 2025-2027 (24 miesiące).
więcej: Usługi centrali telefonicznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.