Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-14
Wejherowo: Roboty remontowe w ZSP4 w Wejherowie
Numer ogłoszenia: 153884 - 2012; data zamieszczenia: 14.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 4 im. Jakuba Wejhera , ul. Sobieskiego 344, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 6722415, faks 058 6722095.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zspg4.wejher.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe w ZSP4 w Wejherowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót remontowych w ZSP4 obejmujących: - remont sali lekcyjnej nr 105 i 133, - remont dwóch łazienek dla personelu znajdujących się na piętrze szkoły, - roboty w zakresie stolarki okiennej w salach komputerowych polegające na założeniu na szyby okienne w pracowniach komputerowych folii przeciwsłonecznej w miejsce aktualnie istniejących rolet okiennych ( folia o skuteczności pochłaniania światła min. w 80%, przy jednoczesnym dostatecznym przenikaniu światła dziennego), co ma zdecydowanie poprawić komfort nauki z powodu lepszej oglądalności obrazu na monitorach, a także z powodu ograniczenia emisji ciepła z zewnątrz do środka pomieszczeń, - odtworzenie zaplecza w sali 220 z pracami remontowymi towarzyszącymi, - remont instalacji elektrycznej polegający na wymianie łączników w rozdzielnicy głównej i dostosowaniu do wymagań p.poż. ( główny przeciwpożarowy wyłącznik prądu) Poniżej przedstawia się wykaz robót do wykonania dla w/w zadań, zaś szczegółowy zakres prac przedstawia przedmiar robót ( załącznik nr 11 do SIWZ): 1.0 SALA NR 105 1.1 Roboty rozbiórkowe: - rozebranie posadzek z wykładzin PCV wraz z utylizacją - 76,24 m2 - rozebranie boazerii drewnianej - 37,18 m2 - wykucie z muru ościeżnic drzwiowych - 2 szt 1.2 Remont ścian: - wykonanie przesklepień z belek L19 - 0,04 m3 1.3 Roboty tynkowe - uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych cem.-wap. ścian - 11,16 m2 - cekolowanie sufitów - 76,24 m2 - cekolowanie ścian - 88,02 m2 1.4 Remont podłóg - posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych z PCW spawanych wraz z przygotowaniem podłoża i warstwą wyrównującą - 83,11 m2 - pokrycie posadzki emulsją polimerową - 83,11 m2 - listwy posadzkowe maskujące z profili aluminiowych - 0,90 m 1.5 Osadzenie stolarki drzwiowej - Skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne pełne jednoskrzydłowe fabrycznie wykończone - w okleinie drewnopodobnej CPL HQ - 2 szt - Ościeżnice regulowane MDF w okleinie drewnopodobnej CPL o szer.30 cm - 1 szt - Ościeżnice regulowane MDF w okleinie drewnopodobnej CPL o szer.15 cm - 1 szt 1.6 Roboty malarskie: - zeskrobanie i zmycie starej farby - 190,55 m2 - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi sufitów w kolorze białym - 76,24 m2 - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian w kolorach pastelowych - 88,02 m2 - trzykrotne malowanie zwykłe farbą ftalową tynków wewnętrznych z dwukrotnym szpachlowaniem - 56,29 m2 - dwukrotne malowanie farbami ftalowymi rur o średnicy do 50 mm - 24,72 mb 1.7 Roboty instalacyjne wod-kan: - wymiana umywalki porcelanowej wraz z baterią - 1 kpl. - wymiana istniejącej instalacji wodociągowej na nową z rur miedzianych 15 mm - 6,00 mb - wymiana przepływowego podgrzewacza wody - naścienny, podumywalkowy o mocy min. 5kW - 1 szt 1.8 Roboty instalacyjne elektryczne - demontaż opraw świetlówkowych z rastrem - 7 szt. - demontaż łączników i gniazd - 18 szt. - montaż przewodów podtynkowych typu YDYp 3x1,5 mm2 - 42,00 mb - montaż przewodów podtynkowych typu YDYp 3x2,5 mm2 - 37,00 mb - montaż przewodów VGA (D-SUB15, RGB High Quality) do podłączenia projektora z komputerem - 12,00 mb - montaż przewodów UTP4x2x0,5 cat5e wraz z korytkami - 48,00 mb - montaż łącznika instalacji oświetleniowej podtynkowego wraz z puszką - 3 szt. - montaż do gotowego podłoża gniazd wtyczkowych podtynkowych 2-biegunowych z uziemieniem w puszkach z podłączeniem - 6 szt. - montaż gniazd VGA natynkowych z podłączeniem - 1 szt. - montaż opraw oświetleniowych z rozbiórki (Inwestora) - 7 szt. - montaż oprawy oświetleniowej natynkowej dł. min 1200 mm, 44 W z kierunkowym odbłyśnikiem z elektronicznym układem zasilającym EVG, malowana proszkowo - do oświetlenia tablicy szkolnej - 1 szt. - podłączenie elektrycznego naściennego, podumywalkowego podgrzewacza wody - 1 szt. - montaż tablicy rozdzielczej o masie do 10 kg - kompletnej z wyłącznikiem nadprądowym i przeciwporażeniowym oraz z zabezpieczeniami - wentylatory osiowe ścienne o średnicy 150 mm i wydajności min. 200 m3/h - 2 szt - montaż ekranu projekcyjnego manualnego o wymiarach min. 1,50 x 1,50 m - 1 szt - sprawdzenie i pomiar skuteczności zerowania - 3 pomiary 2. 0 SANITARIATY -I PIĘTRO 2.1 Roboty rozbiórkowe: - rozebranie ścianki z cegieł - 1,06 m2 - rozebranie okładziny ściennej - 15,39 m2 - rozebranie posadzek z płytek ceramicznych - 3,79 m2 - transport i utylizacja gruzu - 0,72 m3 2.2 Remont ścian - Ścianki działowe GR z płyt gipsowo-kartonowych na rusztach metalowych z pokryciem jednostronnym dwuwarstwowo - 7,27 m2 2.3 Roboty tynkowe - Okładziny gipsowo-kartonowe, pojedyncze, na stropach, na rusztach metalowych pojedynczych podwieszonych - 3,46 m2 - cekolowanie tynków ścian - 7,23 m2 - Licowanie ścian płytkami z kamieni sztucznych o wymiarach 20x30 cm na zaprawie klejowej - 19,32 m2 2.4 Remont podłóg - Posadzki z płytek z kamieni sztucznych 30x30 cm wraz z warstwą wyrównawczą - 3,46 m2 - Listwy posadzkowe maskujące z profili aluminiowych - 1,60 m 2.5 Roboty malarskie - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi sufitów w kolorze białym - 3,46 m2 - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian w kolorze białym - 7,23 m2 2.6 Roboty instalacyjne wod-kan: - wymiana umywalki porcelanowej wraz z baterią stojącą - 2 kpl - demontaż bojlera - 1 szt - wymiana istniejącej instalacji wodociągowej na nową z rur miedzianych 15 mm - 8,00 mb - wymiana instalacji kanalizacyjnej na nową z PCV śr. 50 mm - wymiana instalacji kanalizacyjnej na nową z PCV śr. 110 mm - 6,36 mb - wymiana muszli na nowe podwieszane na stelażu do zabudowy - 2 kpl - montaż przepływowego podgrzewacza wody - naścienny, podumywalkowy o mocy min. 5kW - 2 szt 2.7 Roboty instalacyjne elektryczne - wymiana opraw żarowych natynkowych - 2 szt - wymiana łączników podtynkowych - 2 szt - montaż przewodów podtynkowych typu YDYp 3x2,5 mm2 - 35,00 mb - sprawdzenia i pomiary instalacji elektrycznej - 2 pomiary 3.0 SALA NR 102 ( prac. komputerowa) 3.1 Remont stolarki okiennej - demontaż rolet okiennych - 7,02 m2 - Oklejenie szyb okiennych folią przeciwsłoneczną o skuteczności pochłaniania światła min. 80% - 7,02 m2 - Montaż nawietrzaków podciśnieniowych w ramie okiennej - 3 szt. 4.0 SALA NR 210 ( prac. komputerowa) 4.1 Remont stolarki okiennej - demontaż rolet okiennych - 11,72 m2 - Oklejenie szyb okiennych folią przeciwsłoneczną o skuteczności pochłaniania światła min. 80% - 11,72 m2 - Montaż nawietrzaków podciśnieniowych w ramie okiennej - 5 szt. 5.0 SALA NR 133 5.1 Roboty rozbiórkowe: - rozebranie posadzek z wykładzin PCV wraz z utylizacją - 51,96 m2 5.2 Roboty tynkowe - uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych cem.-wap. ścian - 6,50 m2 - cekolowanie sufitów - 51,96 m2 - cekolowanie ścian - 42,95 m2 5.3 Remont podłóg - posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych z PCW spawanych wraz z przygotowaniem podłoża i warstwą wyrównującą - 61,22 m2 - pokrycie posadzki emulsją polimerową - 83,11 m2 - Listwy posadzkowe maskujące z profili aluminiowych - 0,90 m 5.4 Roboty malarskie: - zeskrobanie i zmycie starej farby - 94,91 m2 - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi sufitów w kolorze białym - 51,96 m2 - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian w kolorach pastelowych - 42,95 m2 - trzykrotne malowanie zwykłe farbą ftalową tynków wewnętrznych z dwukrotnym szpachlowaniem - 45,95 m2 5.5 Roboty instalacyjne c.o.: - demontaż grzejników żeliwnych - 3 szt - Demontaż rurociągu stalowego o połączeniach spawanych o śr. 20 mm - 18,00 m - Rurociągi c.o. miedziane lutowane o śr.zew. 18 mm (grub.ścianki 1.0 mm) na ścianach (lutowanie miękkie) w otulinie ze spienionego polietylenu z wykuciem bruzd - 26,00 m - Grzejniki stalowe dwupłytowe - V22 600/1800 z głowicą termostatyczną wraz z przyłączami i zaworami - 3 kpl - próba szczelności instalacji c.o. 5.6 Roboty instalacyjne elektryczne - demontaż opraw świetlówkowych z rastrem - 8 szt - demontaż łączników i gniazd - 18 szt - montaż przewodów podtynkowych typu YDYp 3x2,5 mm2 - 21,00 mb - montaż przewodów VGA (D-SUB15, RGB High Quality) do podłączenia projektora z komputerem - 12,00 mb - montaż łącznika instalacji oświetleniowej podtynkowego wraz z puszką - 2 szt - montaż do gotowego podłoża gniazd wtyczkowych podtynkowych 2-biegunowych z uziemieniem w puszkach z podłączeniem - 1 szt - montaż gniazd VGA natynkowych z podłączeniem - 1 szt - montaż opraw oświetleniowych z rozbiórki (Inwestora) - 8 szt - montaż oprawy oświetleniowej natynkowej dł. min 1200 mm, 44 W z kierunkowym odbłyśnikiem z elektronicznym układem zasilającym EVG, malowana proszkowo - do oświetlenia tablicy szkolnej - 1 szt - wentylatory osiowe ścienne o średnicy 150 mm i wydajności min. 200 m3/h - 1 szt - montaż ekranu projekcyjnego manualnego o wymiarach min. 1,50 x 1,50 m - 1 szt - sprawdzenie i pomiar skuteczności zerowania - 3 pomiary 6.0 SALA NR 220 6.1 Roboty murowe - Ścianki działowe z płyt gips.-kart. na rusztach metalowych pojedynczych z pokryciem obustronnym jednowarstwowo - 10,37 m2 6.2 Osadzenie stolarki drzwiowej - Skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne pełne jednoskrzydłowe fabrycznie wykończone - w okleinie drewnopodobnej CPL HQ - przesuwne - kompletne zamykane na wkładkę patentową - 1 kpl. 6.3 Remont podłóg - Posadzki z tworzyw sztucznych - listwy przyścienne z PCV - 6,00 m 6.4 Roboty malarskie: - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi sufitów w kolorze białym - 17,31 m2 - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian w kolorach pastelowych - 13,63 m2 - trzykrotne malowanie zwykłe farbą ftalową tynków wewnętrznych z dwukrotnym szpachlowaniem - 15,04 m2 6.5 Roboty instalacyjne wod-kan: - przebicie otworów w ścianach - 2 szt - montaż umywalki porcelanowej wraz z baterią - 1 kpl - wymiana istniejącej instalacji wodociągowej na nową z rur miedzianych 15 mm - 6,00 mb - Rurociągi z PVC kanalizacyjne o śr. 50 mm na ścianach w budynkach niemieszkalnych o połączeniach wciskowych - 4,00 m - wymiana przepływowego podgrzewacza wody - naścienny, podumywalkowy o mocy min. 5kW - 1 szt 6.6 Roboty instalacyjne elektryczne - demontaż opraw świetlówkowych z rastrem - 1 szt - demontaż łączników i gniazd - 2 szt - demontaż gniazd wtyczkowych - 1 szt - montaż przewodów podtynkowych typu YDYp 3x1,5 mm2 - 8,50 mb - montaż przewodów podtynkowych typu YDYp 3x2,5 mm2 - 7,00 mb - montaż łącznika instalacji oświetleniowej podtynkowego wraz z puszką - 2 szt - montaż do gotowego podłoża gniazd wtyczkowych podtynkowych 2-biegunowych z uziemieniem w puszkach z podłączeniem - 1 szt - montaż gniazd VGA natynkowych z podłączeniem - 1 szt - montaż opraw oświetleniowych z rozbiórki (Inwestora) - 1 szt - sprawdzenie i pomiar skuteczności zerowania - 2 pomiary 7. 0 REMONT INST. ELEKTR.- GŁÓWNY WYŁĄCZNIK PRZECIWPOŻAROWY 7.1 Roboty instalacyjne elektryczne - Wykucie wnęk o głębokości do 1/2 ceg. w ścianach z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej - 0,14 m2 - Montaż skrzynek i rozdzielnic skrzynkowych o masie do 10 kg wraz z konstrukcją - mocowanie przez zabetonowanie w gotowych otworach - skrzynka stalowa o wym. min. 26x45 cm z zamkiem i szyną - 1 szt - Przewody izolowane jednożyłowe o przekroju żyły do 2.5 mm2 układane w gotowych korytkach - przewód HDGS (żo) 2x1,5 mm2 w kanałach instalacyjnych z PCV - 205,00 mb - Montaż na gotowym podłożu - przycisk ROP-A z podłączeniem - przycisk z demontażu (Inwestora) - 1 szt. - Montaż rozłącznika FRX303-125A z podłączeniem - 2 szt - Montaż wyzwalacza wzrostowego WW 361 z podłączeniem - 2 szt - Montaż wyłącznika RBK 160A z podłączeniem - 1 szt - Montaż puszki rozgałęźnej WKE 2-5x6 mm2 - 1 szt - sprawdzenie i pomiar skuteczności zerowania - 2 pomiary.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień ( art.67 ust.1 pkt 6).
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.12.00 - Kładzenie glazury 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na potwierdzenie spełnienia warunku z art.22 ust 1 pkt 2 Wykonawca winien przedstawić wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 3 robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, na kwotę nie mniejszą niż 200 tyś. złotych każda (sł. dwieście tysięcy złotych). Wykaz należy wykonać wg załącznika nr 7 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały prawidłowo ukończone i wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej (przedstawić referencje)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na potwierdzenie spełnienia warunku z art. 22 ust.1 pkt 3 Wykonawca jest zobowiązany przedstawić wykaz stanu osobowego kadry inżynieryjno-technicznej, która będzie wykonywać zamówienie lub będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z dołączeniem uprawnień budowlanych -załącznik nr 8 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć również aktualne zaświadczenia, że osoby te są członkami Izby Inżynierów Budownictwa i posiadają wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - wymagana jest minimum jedna osoba z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń (pełnienia funkcji kierownika budowy) oraz osoby do pełnienia funkcji kierownika robót elektrycznych i kierownika robót sanitarnych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Nr 1 Oferta (wzór) ; Nr 2 Oświadczenie o spełnieniu warunków z art.22 ustawy p.z.p.(wzór) Nr 4 Zgoda innych podmiotów na korzystanie z niezbędnych zasobów innych podmiotów. Nr 5 Ustanowienie pełnomocnika; Nr 6 Wykaz osób upoważnionych do występowania w imieniu wykonawcy. Do oferty należy załączyć: a) kosztorys uproszczony z zestawieniem elementów cenotwórczych: Kp, Kz,Z, stawka r-b. b) oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej ( załącznik nr 9 do SIWZ)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy za zgodą obu stron w zakresie zmiany terminu wykonania umowy w następujących przypadkach: - w związku z koniecznością wykonania robót dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: a) z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub b) wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego; - na pisemny wniosek wykonawcy, o ile zachodzą szczególne przesłanki niezależne od Wykonawcy, w szczególności w sytuacji wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Ocena zaistnienia powyższych przesłanek uprawniających do przedłużenia terminu wykonania robót leży w gestii Kierownika Zamawiającego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zspg4.wejher.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 4 im. J. Wejhera w Wejherowie, ul. Sobieskiego 344
84-200 Wejherowo.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2012 godzina 10:15, miejsce: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 4 im. J. Wejhera w Wejherowie, ul. Sobieskiego 344 84-200 Wejherowo- sekretariat szkoły.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WEJHEROWA
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI PRZEDSZKOLNEJ PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO NR 2 W WEJHEROWIE NA 2025 ROK Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- SUKCESYWNE DOSTAWY WRAZ Z TRANSPORTEM ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA TRZECH PLACÓWEK OPIEKUŃCZO -WYCHOWAWCZYCH W RUMI ORAZ POWIATOWEGO CENTRUM POMOCY RODZINIE W WEJHEROWIE W ROKU 2025
- Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych dla Komendy Powiatowej PSP w Wejherowie na 2025 rok
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI SZKOLNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 5 W WEJHEROWIE NA 2025 ROK Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Sukcesywna dostawa art. spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Wejherowie w roku 2025
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI SZKOLNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 9 W WEJHEROWIE NA 2025 ROK Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
więcej: przetargi w Wejherowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa świetlicy wiejskiej - w ramach zadania pn.: Raj na ziemi / budowa świetlicy w sołectwie Skórzewa w miejscowości Raj"
- Wzmocnienie stropu nad pomieszczeniami czytelni i biblioteki w budynku Muzeum Archeologicznego w Poznaniu przy ul. Wodnej
- Modernizacja instalacji oświetlenia boiska i trybun Stadionu Miejskiego w Bielsku - Białej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa boiska piłkarskiego (...)- w systemie zaprojektuj i buduj.
- Przebudowa bramy głównej w Zakładzie Karnym w Wadowicach.
- Aktywny Maluch - Pierwszy dzienny opiekun w gminie 2024
- BZP.271.113.2024 Wykonanie wewnętrznej instalacji gazu, co i cwu w lokalu położonym przy ul. Rynek 22 w Nowym Sączu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.