Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2016-11-28
Winnica: Świadczenie usługi oświetlania na terenie Gminy Winnica
Numer ogłoszenia: 153914 - 2016; data zamieszczenia: 28.11.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Winnica, ul. Pułtuska 25, 06-120 Winnica, woj. mazowieckie, tel. 023 6914092, faks 023 6914025.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi oświetlania na terenie Gminy Winnica.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi oświetlenia ulic i innych otwartych obiektów publicznych na terenie Gminy Winnica urządzeniami oświetleniowymi, polegającymi na zapewnienia oświecenia 340 punktów świetlnych. ZESTAWIENIE CZYNNOŚCI WCHODZĄCYCH W ZAKRES EKSPLOATACJI I KONSERWACJI SIECI OŚWIETLENIA DROGOWEGO NA TERENIE GMINY WINNICA 1. Oględziny i przeglądy techniczne urządzeń aparatury zasilającej, pomiarowej i sterowniczej. 2. Oględziny i przeglądy tras linii napowietrznych i kablowych. 3. Przeglądy techniczne opraw. 4. Wymiana źródeł światła. 5. Malowanie i konserwacja metalowych konstrukcji latarń, szafek i tablic rozdzielczych. 6. Pomiary skuteczności ochrony od porażeń z częstotliwością przewidzianą przepisami. 7. Wymiana wyeksploatowanych słupów i wysięgników. 8. Wymiana wyeksploatowanych opraw. 9. Wymiana wyeksploatowanych tablic i szafek. 10. Wymiana linii napowietrznych i kablowych. 11. Wymiana uszkodzonych elementów zasilania i sterowania oświetleniem. 12. Naprawa lub wymiana uszkodzonych kabli. 13. Podwieszanie zerwanych przewodów. 14. Wymiana opraw, oprawek, stateczników, kondensatorów. 15. Wymiana połamanych lub uszkodzonych słupów. 16. Wymiana wysięgników, uszkodzonych tabliczek słupowych, drzwiczek wnękowych latarń. 17. Likwidacja awarii w urządzeniach oświetlenia ulicznego. 18. Dyspozycyjność i dozór techniczny nad urządzeniami oświetleniowymi. 19. Prowadzenie rejestru zdarzeń..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ENERGA Oświetlenie Sp. z o.o. ul. Rzemieślnicza 17/19 81-855 SOPOT, ul. Rzemieślnicza 17/19 81-855 Sopot, 81-855 Sopot, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 181371,78 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 223087,29
Oferta z najniższą ceną: 223087,29 / Oferta z najwyższą ceną: 223087,29
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a, art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przesłanką zastosowania trybu z wolnej ręki jest okoliczność, że ENERGA Oświetlenie Sp. z o.o. w Sopocie jest właścicielem infrastruktury oświetleniowej (rozdzielnie oświetleniowe, linie oświetleniowe - kablowe i napowietrzne, słupy i oprawy oświetleniowe).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PRZEGLĄD, KONSERWACJA I NAPRAWA SPRZĘTU GASTRONOMICZNEGO ORAZ CHŁODNICZEGO
- Naprawy bieżące dróg gruntowych na terenie Gminy Dywity w 2025r.
- KONSERWACJA I PRZEGLĄD KOTŁOWNI ORAZ WĘZŁÓW CIEPLNYCH.
- "Utrzymanie czystości przejścia podziemnego przy ul. Skarbka - Plac Słowiański wraz z windami" - przez okres 12 miesięcy.
- Świadczenie kompleksowej usługi zabezpieczenia gospodarczo-technicznego w Sądzie Okręgowym w Łodzi oraz czterech sądach rejonowych. (II)
- "Eksploatacja, konserwacja i utrzymanie fontann i zdrojów ulicznych wody pitnej zlokalizowanych na terenie miasta Łodzi"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.