Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-30
Głubczyce: Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Lisięcice.
Numer ogłoszenia: 153958 - 2007; data zamieszczenia: 30.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Głubczyce, ul. Niepodległości 14/16, 48-100 Głubczyce, woj. opolskie, tel. 077 4853021 w. 230, fax 077 4852416.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.glubczyce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Lisięcice..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Lisięcice w zakresie : 1.Remont pomieszczeń parteru : - wykonanie posadzek - 156 m2 - malowanie ścian i sufitów - 418,21 m2 - wyposażenie sanitariatów - 7 szt. 2.Remont sali dużej : - modernizacja posadzek - 129,64 m2 - malowanie ścian i sufitów - 431,35 m2 - zabudowa grzejnika - 2 kpl - wpusty oświetleniowe - 10 szt. 3.Remont zaplecza kuchennego : - modernizacja posadzek - 55,64 m2 - malowanie ścian i sufitów - 183,55 m2 - wyposażenie zaplecza kuchennego - 8 szt. - wyposażenie sanitariatu - 7 szt. - meble kuchenne - 1 kpl. oraz witryna chłodnicza - 1 kpl. - wyrzutnie dachowe - 2 szt. - wymiana kotła CO - 1 kpl. - wpusty oświetleniowe i gniazda wtykowe - 18 szt. 4.Wymiana stolarki okiennej : - wymiana okien - 41 szt. - Obsadzenie podokienników - 41 szt. 5.Wykonanie elewacji : - uzupełnienie tynku - 78,68 m2 - tynki zewnętrzne - 393,40 m2 - rusztowania ramowe 393,40 m2
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.03.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu lub przebudowy w obiekcie budowlanym o łącznej wartości nie mniej niż 300.000 zł. brutto c) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. - kierownikiem budowy , który posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej , Posiadanie powyższych uprawnień winno być udokumentowane za pomocą : - czytelnej kserokopii uprawnień budowlanych potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawców podpisujących ofertę, - czytelnej kserokopii zaświadczenia potwierdzającego dokonanie wpisu na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawców podpisujących ofertę, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie art.51 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zaprosi 5 Wykonawców, którzy spełniają wyżej wymienione warunki udziału w postępowaniu i którzy potwierdzą ich spełnienie niżej wymienionymi dokumentami załączonymi do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli liczba Wykonawców spełniająca wyżej wymienione i potwierdzone warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5, Zmawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających te warunki. Jeżeli liczba Wykonawców spełniających wyżej wymienione i potwierdzone warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy otrzymają najwyższą ocenę punktową za spełnienie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Zamawiający przyzna 100 punktów wykonawcy, który w wykazie robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, wykaże się największą ilością wykonanych robót budowlanych z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie. Pozostali Wykonawcy otrzymają punkty wynikajace z ilorazu ilości robót danego wykonawcy do największej ilości robót. Ocena spełnienia warunków będzie się odbywać na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda od wykonawców złożenia następujących dokumentów: 1) oświadczenie wykonawcy złożone na podstawie art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 i art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, (w przypadku złożenia oferty wspólnej oświadczenia o treści podanej w niniejszym załączniku musi złożyć każdy z wykonawców składających ofertę wspólną), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania, 4) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością ( o łącznej wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł. brutto) robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania , oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 5) wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności . Wykonawca winien wykazać dysponowanie: - kierownikiem budowy , który posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej .
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Głubczycach ul.Niepodległości 14, pok.16 48-100 Głubczyce.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Głubczycach ul.Niepodległości 14 , pok. 2 48-100 Głubczyce.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004 - 2006
INNE PRZETARGI Z GŁUBCZYC
- Odbudowa-remont budynku Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej Socjalizacyjnej Dom Dziecka w Krasnym Polu po powodzi
- Odbudowa mostu w Boboluszkach
więcej: przetargi w Głubczycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla Gminy Gniezno
- Przebudowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Sienno
- Powierzchniowe utrwalenie dróg gminnych z wykorzystaniem emulsji asfaltowej
- Modernizacja istniejącego oświetlenia ulicznego w sołectwach Gminy Lubień - województwo małopolskie
- "Budowa instalacji automatycznego nawadniania boiska głównego w Rosanowie"
- BUDOWA MIEJSC PARKINGOWYCH PRZY DRODZE 107 ZA PĘTLĄ AUTOBUSOWĄ W M. MŁYNKA
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.