To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-06-13
Izbica Kujawska: Dostawa kostki betonowej typu HOLAND oraz obrzeży chodnikowych, na utwardzenie chodników na terenie gminy Izbica Kujawska.
Numer ogłoszenia: 153988 - 2011; data zamieszczenia: 13.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 102266 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta w Izbicy Kujawskiej, ul. Piłsudskiego 32, 87-865 Izbica Kujawska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2865009, faks 054 2865009 wew. 14.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kostki betonowej typu HOLAND oraz obrzeży chodnikowych, na utwardzenie chodników na terenie gminy Izbica Kujawska..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kostki betonowej typu HOLAND oraz obrzeży chodnikowych, na utwardzenie chodników na terenie gminy Izbica Kujawska. Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż i dostawę kostki betonowej i obrzeży chodnikowych łącznie z transportem, rozładunkiem i podatkiem VAT, do miejsc wskazanych przez Zamawiającego, na terenie gminy Izbica Kujawska. Kostka betonowa typu HOLAND Wymiary: 20 x 10 cm, grubości 6 cm, W ilościach: Kolor szary = 1400 m 2, Kolor czerwony = 750 m 2, Razem: 2150 m 2. Obrzeża chodnikowe Wymiary: 25x 100 cm grubość 8 cm W ilościach: 1150 mb Razem: 1150 mb..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.31.00 - Materiały chodnikowe 44.11.42.00 - Produkty betonowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MK STELLA Konrad Marek, ul. Południowa 6, 62-600 Koło, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 68373,98 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 74968,50
Oferta z najniższą ceną: 74968,50 / Oferta z najwyższą ceną: 83480,10
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa produktów betonowych III
- "Dostawa siatki zgrzewanej zaczepowej dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń"
- Zakup kostki brukowej
- Dostawa materiałów chodnikowych.
- "Budowa budynku wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Złotym Stoku"
- sukcesywna dostawa żerdzi energetycznych żelbetonowych, żerdzi energetycznych strunobetonowych wirowanych, belek oraz płyt ustrojowych dla EnergiaPro Koncern Energetyczny SA.
więcej: Materiały chodnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.