Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-11
Łapsze Niżne: Odbudowa infrastruktury komunalnej zniszczonej przez ulewne deszcze w 2009r.
Numer ogłoszenia: 153989 - 2009; data zamieszczenia: 11.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Łapsze Niżne , ul. Jana Pawła II 20, 34-442 Łapsze Niżne, woj. małopolskie, tel. 018 2659310, faks 018 2659315.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lapszenizne.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa infrastruktury komunalnej zniszczonej przez ulewne deszcze w 2009r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje odbudowę dróg gminnych oraz mostu w Gminie Łapsze Niżne zniszczonych przez ulewne deszcze: 1)drogi gminnej o nazwie lokalnej Na Lemrycek w miejscowości Frydman w km od 0+000 do 0+500, 2)drogi gminnej o nazwie lokalnej Poza Łysą w miejscowości Falsztyn w km od 0+000 do 0+200, 3)drogi gminnej o nazwie lokalnej Na Kąciki w miejscowości Niedzica w km od 0+000 do 0+200, 4)drogi gminnej o nazwie lokalnej Na Olse w miejscowości Niedzica w km od 0+000 do 0+150, 5)drogi gminnej o nazwie lokalnej Do Hardyna w miejscowości Kacwin w km od 0+060 do 0+460, 6)drogi gminnej o nazwie lokalnej Do Majowej Góry w miejscowości Kacwin w km od 0+000 do 0+200, 7)mostu w ciągu drogi gminnej ul. Spiskiej w miejscowości Kacwin w km 0+130, 8)drogi gminnej o nazwie lokalnej Do Złotnego w miejscowości Łapsze Niżne w km od 0+050 do 0+300, 9)drogi gminnej o nazwie lokalnej Na Wapienne w miejscowości Łapsze Niżne w km 0+000 do 0+250, 10)drogi gminnej ul. Kwiatowej w miejscowości Łapsze Wyżne w km od 0+070 do 0+180, od 0+290 do 0+340 oraz od 0+140 do 0+200, 11)drogi gminnej ul. Zielonej w miejscowości Łapsze Wyżne w km od 0+830 do 1+040, 12)drogi gminnej ul. Młyńskiej w miejscowości Łapsze Wyżne w km od 0+070 do 0+200 oraz od 0+330 do 0+360, 13)drogi gminnej ul. Zacisze w miejscowości Trybsz w km od 0+065 do 0+215, 14)drogi gminnej o nazwie lokalnej Za Wierch w miejscowości Łapszanka w km od 0+010 do 0+160..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2.Ustala się wadium dla poszczególnych części zamówienia: 1)Część I - Odbudowa dróg gminnych w miejscowościach Frydman, Falsztyn oraz Niedzica w wysokości 5.000,00zł (słownie: pięć tysiące złotych 00/100) 2)Część II - Odbudowa dróg gminnych i mostu w miejscowościach Kacwin oraz Łapsze Niżne w wysokości 5.000,00zł (słownie: pięć tysiące złotych 00/100), 3)Część III - Odbudowa dróg w miejscowościach Łapsze Wyżne, Trybsz oraz Łapszanka w wysokości 5.000,00zł (słownie: pięć tysiące złotych 00/100),III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a)aktualny wpis do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej zgodny z charakterem zamówienia, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a)zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia tj. od 2004r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - min. 2 roboty w zakresie robót drogowych obejmujących skropienie nawierzchni emulsją asfaltową lub ułożenie nawierzchni asfaltowej, o wartości nie mniejszej niż 180.000,00zł brutto każda oraz wykażą, że zostały one wykonane należycie, b)dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia: -min.1 koparką, -min.1 spycharką, -min.1 samochodem samowyładowczym, -min.1 walcem -min.1 skrapiarką do emulsji asfaltowej, c)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a.osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia obowiązków kierownika budowy w specjalności drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej z wpisem na listę członków właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego (art.6 ust.1 ustawy o samorządzie zawodowym architektów inżynierów budownictwa oraz urbanistów z dnia 15 grudnia 2000r. - Dz.U. z 2001r. Nr 5 poz.42 z późn.zm.), 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a)posiadają środki własne lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00zł, b)posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności w zakresie co najmniej podstawowym na kwotę nie mniejszą niż 250.000,00zł 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy. 2.Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w niniejszym rozdziale. 3.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu według formuły spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu mają dostarczyć: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej zaświadczenie powinno być wydane w trybie opisanym w dziale VII Kodeksu postępowania administracyjnego. Stwierdzenie przez właściwy organ, że wpis jest aktualny na dany dzień nie spełnia wymogów ustawy, gdyż nie jest wydaniem zaświadczenia. 2)Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4)Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia tj. od 2004r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - min. 2 roboty w zakresie robót drogowych obejmujących skropienie nawierzchni emulsją asfaltową lub ułożenie nawierzchni asfaltowej, o wartości nie mniejszej niż 180.000,00zł brutto każda z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (wg Załącznika nr 5 do SIWZ) oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Z wykazu powinno jednoznacznie wynikać, że wartość min. 2 roboty w zakresie robót drogowych obejmujących skropienie nawierzchni emulsją asfaltową lub ułożenie nawierzchni asfaltowej wyniosła nie mniejszej niż 180.000,00zł brutto każda. Nie można sumować zamówień o mniejszej wartości, aby uzyskać wartość 180.000,00zł. W przypadku rozliczeń za wykonane roboty w walucie obcej (innej niż PLN) przeliczając wartość tych robót na PLN, należy stosować przelicznik zgodny z kursem ustalonym i publikowanym przez NBP z dnia zawarcia umowy z inwestorem. 5)Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (wg załącznika nr 6 do SIWZ) niezbędnych do wykonania zamówienia. Jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia narzędzi i urządzeń. 6)Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg Załącznika nr 7 do SIWZ). W Wykazie wystarczy podać osoby z wymaganymi przez Zamawiającego uprawnieniami. Jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia. 7)Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia: a)uprawnienia do pełnienia obowiązków kierownika budowy w specjalności drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej z wpisem na listę członków właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego (cytowany wyżej art.6 ust.1 ustawy o samorządzie zawodowym architektów inżynierów budownictwa oraz urbanistów), 8)Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9)Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 10)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art.22 Prawa zamówień publicznych (wg Załącznika nr 8 do SIWZ) 2.Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1)Zamiast dokumentów, o których mowa w ust.1 pkt.1 i 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym nie wcześniej niż w terminach określonych w pkt.1. 3.Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2)Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w ust.1 pkt.1, 3 i 10 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 4.Spółka cywilna jest kwalifikowana jako Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Spółka cywilna dołączy zaświadczenie, o którym mowa w ust.1 pkt.3 odrębnie dla spółki (dotyczy podatku VAT, podatku dochodowego) oraz odrębnie dla poszczególnych wspólników (dotyczy podatku dochodowego). 5.Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: 1)Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Jeżeli dokument składany w formie kserokopii składa się z więcej niż 1 strony, każda ze stron musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem. 2)Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 3)Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 6.Niedostarczenie któregokolwiek z wymaganych w niniejszym rozdziale specyfikacji dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, spowoduje wykluczenie Wykonawcy oraz odrzucenie oferty, z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lapszenizne.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łapsze Niżne, ul. Jana Pawła II 20, 34-442 Łapsze Niżne.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Łapsze Niżne, ul. Jana Pawła II 20, 34-442 Łapsze Niżne Pokój nr 1 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odbudowa dróg gminnych w miejscowościach Frydman, Falsztyn oraz Niedzica.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odbudowa: 1)drogi gminnej o nazwie lokalnej Na Lemrycek w miejscowości Frydman w km od 0+000 do 0+500, 2)drogi gminnej o nazwie lokalnej Poza Łysą w miejscowości Falsztyn w km od 0+000 do 0+200, 3)drogi gminnej o nazwie lokalnej Na Kąciki w miejscowości Niedzica w km od 0+000 do 0+200, 4)drogi gminnej o nazwie lokalnej Na Olse w miejscowości Niedzica w km od 0+000 do 0+150,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odbudowa dróg gminnych i mostu w miejscowościach Kacwin oraz Łapsze Niżne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odbudowa: 1)drogi gminnej o nazwie lokalnej Do Hardyna w miejscowości Kacwin w km od 0+060 do 0+460, 2)drogi gminnej o nazwie lokalnej Do Majowej Góry w miejscowości Kacwin w km od 0+000 do 0+200, 3)mostu w ciągu drogi gminnej ul. Spiskiej w miejscowości Kacwin w km 0+130, 4)drogi gminnej o nazwie lokalnej Do Złotnego w miejscowości Łapsze Niżne w km od 0+050 do 0+300, 5)drogi gminnej o nazwie lokalnej Na Wapienne w miejscowości Łapsze Niżne w km 0+000 do 0+250,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odbudowa dróg w miejscowościach Łapsze Wyżne, Trybsz oraz Łapszanka.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odbudowa: 1)drogi gminnej ul. Kwiatowej w miejscowości Łapsze Wyżne w km od 0+070 do 0+180, od 0+290 do 0+340 oraz od 0+140 do 0+200, 2)drogi gminnej ul. Zielonej w miejscowości Łapsze Wyżne w km od 0+830 do 1+040, 3)drogi gminnej ul. Młyńskiej w miejscowości Łapsze Wyżne w km od 0+070 do 0+200 oraz od 0+330 do 0+360, 4)drogi gminnej ul. Zacisze w miejscowości Trybsz w km od 0+065 do 0+215, 5)drogi gminnej o nazwie lokalnej Za Wierch w miejscowości Łapszanka w km od 0+010 do 0+160..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów na remonty dróg gminnych
- Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Wieliszew
- Bieżące utrzymanie dróg i terenów gminnych, których zarządcą jest Burmistrz Miasta Kamienna Góra
- "Przebudowa drogi gminnej 001206F na odcinku od m. Brzeźnica do m. Budynia"
- Odbudowa mostu na drodze nr 119962D w km 0+122-0+130 w Domaszkowie
- "Modernizacja drogi powiatowej nr 2306C Piotrkowice - Słębowo od km 12+160 do km 13+280 na dł. 1,120 km i modernizacja drogi powiatowej nr 2304C Słabomierz - Żnin (na ul. Traugutta w m. Żnin)"
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.