Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-01
Tychy: Dostawa sprzętu, oprogramowania i licencji
Numer ogłoszenia: 154007 - 2011; data zamieszczenia: 01.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A. , Al. J. Marszałka Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 3257235, faks 032 3257285.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rcgw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Osoba prawna utworzona w celu zaspakajania potrzeb o charakterze powszechnym.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu, oprogramowania i licencji.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Określenie przedmiotu zamówienia: CZĘŚĆ A - Odnowienie subskrypcji licencji oraz wsparcia technicznego urządzenia UTM ; CZĘŚĆ B - Dostawa sprzętu oraz oprogramowania; CZĘŚĆ C - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego. 2.Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: (dot. części A, B, C): Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A. Al. Marszałka Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy (IV piętro pokój nr 441). 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ. 4.Wymagania stawiane Wykonawcom: 4.1. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko. 4.2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, o co najmniej minimalnych parametrach, konfiguracjach i wymaganiach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 4.3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w godz. 8.00-14.00 w dni robocze - od poniedziałku do piątku, w terminie wskazanym w pkt. IV SIWZ. 4.4. Wykonawca odpowiedzialny będzie za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. 4.5. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość przedmiotu zamówienia, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 4.6. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0, 48.90.00.00-7, 72.26.80.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez Wykonawców na żadną z części niniejszego zamówienia publicznego
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnił w/w warunek, jeżeli załączy do oferty wypełnione i podpisane oświadczenie - załącznik nr 3 do siwz
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnił w/w warunek, jeżeli załączy do oferty wypełnione i podpisane oświadczenie - załącznik nr 3 do siwz
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnił w/w warunek, jeżeli załączy do oferty wypełnione i podpisane oświadczenie - załącznik nr 3 do siwz
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnił w/w warunek, jeżeli załączy do oferty wypełnione i podpisane oświadczenie - załącznik nr 3 do siwz
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy złożyć następujące dokumenty: 1.Opis oferowanego przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2A/2B/2C siwz (dot. części A, B, C zamówienia), 2.Oświadczenie potwierdzające, że zaoferowany sprzęt informatyczny posiada certyfikaty i normy wymagane przez Zamawiającego (wskazane w tabelach załącznika nr 1 do siwz dla każdej pozycji indywidualnie) - załącznik nr 7 (dot. części B, C zamówienia)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rcgw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Gospodarki Wodno Ściekowej S.A., Al. Marszałka J. Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A. Al. Marszałka Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy, pokój nr 414 - Sekretariat, IV piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zawarcia umowy ramowej. Nie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej. Data zamieszczenia niniejszego ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 01.06.2011r..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odnowienie subskrypcji licencji oraz wsparcia technicznego urządzenia UTM.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w części A obejmuje: Odnowienie subskrypcji licencji oraz wsparcia producenta dla urządzenia zabezpieczającego UTM NETASQ U120 - 2 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.90.00.00-7, 72.16.80.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu oraz oprogramowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w części B obejmuje: 1) Dostawę p/w sprzętu, aplikacji oraz licencji: -Licencji oprogramowania antywirusowego (przedłużenie) - 57 szt, -Licencji oprogramowania antywirusowego - 8 szt. -Licencji oprogramowania antywirusowego (przedłużenie) - 1 szt. -Procesor (wersja BOX) - 4 szt. -Płyta główna - 4 szt. -Pamięć RAM - 4 komplety -Pamięć RAM - 2 szt. -Karta graficzna - 4 szt. -Dysk twardy - 15 szt. -Kontroler RAID SATA - 1 szt. -Obudowa komputerowa profesjonalna - 2 szt. -Obudowa dysku przenośnego SATA 3,5 cala - 1 szt. -Chłodzenie CPU - 2 szt. -Komputer biurowy - 1 szt. -Monitor - 2 szt. -Zasilacz ATX - 5 szt. -Klawiatura komputerowa - 6 szt. -Mysz komputerowa - 8 szt. -Karta sieciowa - 4 szt. -Drukarka - 1 szt. -Skaner biurkowy - 2 szt. -Tablet piórkowy - 1 szt. -Pendrive - 5 szt. -Przełącznik sieciowy - 1 szt. -System operacyjny wersja BOX - 5 szt. -Oprogramowanie w otwartej licencji komercyjnej MOLP - 5 szt. -Oprogramowanie serwerowe w otwartej licencji komercyjnej MOLP - 1 szt. -Aplikacja do tworzenia kopii bezpieczeństwa stacji komputerowej - 4 szt. -Upgrade aplikacji użytkowej - 4 szt. -Aplikacja użytkowa - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0, 48.90.00.00-7, 72.26.80.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w części C obejmuje: Dostawę urządzenia wielofunkcyjnego sieciowego - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Browarowej 4/11 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Świadczenie usług telefonii komórkowej i mobilnego internetu wraz z dostawą fabrycznie nowych telefonów komórkowych, modemów i kart SIM dla Gminy Miasta Tychy oraz jednostek organizacyjnych
- Zadanie 1 - Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej przy Pl. Wolności w Tychach Zadanie 2 - Remont pokrycia dachu nad salą gimnastyczną w Szkole Podstawowej nr 1 przy Placu Wolności w Tychach
- Remont dwóch lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach - ROM V
- Remont dwóch lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach - ROM IV
- Remonty nawierzchni bitumicznych dróg i ulic o powierzchni powyżej 200 m2 na terenie miasta Tychy w 2025 r.
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą sprzętu TIK dla szkół podstawowych w Gminie Lesko.
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Barciany w ramach: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027
- Zakup wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla Klubu Dziecięcego w Osieku
- Dostawa sprzętu drukującego wraz z usługą serwisową i oprogramowaniem zarządzającym Documaster lub równoważnym.
- Opracowanie (implementacja i wdrożenie) kompleksowego systemu informatycznego w zakresie ochrony przyrody w województwie podkarpackim
- Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach projektu "Cyberbezpieczne Starostwo Powiatowe w Gnieźnie i jednostki podległe" Etap I
więcej: Sprzęt związany z komputerami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.