Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-11
Popielów: Remont i odtworzenie rowów melioracyjnych na terenie Gminy Popielów
Numer ogłoszenia: 154017 - 2009; data zamieszczenia: 11.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy , ul. Opolska 13, 46-090 Popielów, woj. opolskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.popielow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i odtworzenie rowów melioracyjnych na terenie Gminy Popielów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty konserwacyjne i odtworzeniowe urządzeń melioracji szczegółowych na terenie Gminy Popielów, oznaczonych symbolami: Stare Siołkowice: R-BR-10, R-10-1 Popielów: R-K-1, R-K-1-5, R-K-1-8, R-Z-4-1, R-Z-4, Rowy wzdłuż ul. Błonie i ul. Chopina Stare Kolnie: R-B-1, R-1-5, R-1-2, R-4-1-1 Rybna: R-0-1-26, R-0-1-18 Karłowice: R-1-3.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej 45.24.70.00 - Roboty w zakresie budowy tam, kanałów, kanałów irygacyjnych i akweduktów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1 Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 2 500,00 zł (słownie: dwa tysięcy pięćset złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2 Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3 Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Dobrzeń Wielki Oddział Popielów Nr 90 8895 0006 2000 0005 1044 0006, za termin wniesienia przyjmuje się datę uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Wykonawca dołączał do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać Remont i odtworzenie rowów melioracyjnych na terenie Gminy Popielów. 4 Wadium wniesione w formie pieniądza winno być na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, czyli do dnia 25.08.2009r. do godz. 9.45. 5 Wadium wniesione w innej formie, niż pieniądzu, należy umieścić w zamkniętym nieprzeźroczystym opakowaniu oznaczonym Wadium - Remont i odtworzenie rowów melioracyjnych na terenie Gminy Popielów i dołączyć do oferty. 6 Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikacje np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 7 Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każdy pisemny wniosek zgłoszony przez Zamawiającego w terminie związania z oferta, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a, 5 ustawy. 8 Dokumenty, o których mowa w punkcie 8.2 muszą zachować ważność przez cały okres związania ofertą. 9 Wykonawca, którego oferta, nie będzie zabezpieczona wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 10 Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy, tj.: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. - wpis w odpisie z rejestru lub zaświadczeniu o prowadzeniu działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, - nie zalegają z uiszczaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu; 1.2 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1i 2 Prawa zamówień publicznych W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymienione dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę. 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - wykonali, w ciągu ostatnich dwóch lat, co najmniej jedną robotę o charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem. 2 Spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach określonych w pkt 6 specyfikacji. 3 Z treści dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnia. 4 Wykonawca, który nie spełnia każdego z ww. warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawców złożenia łącznie z formularzem ofertowym poniższych załączników i oświadczeń: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. udokumentowania wykonania, w ciągu ostatnich dwóch lat, co najmniej jednej roboty o charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 2 Dodatkowo Wykonawcy są zobowiązani do dołączenia do oferty: a) wypełnionego formularza ofertowego b) oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy - wg druku Zamawiającego; c) pełnomocnictwa do podpisania oferty ( w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik) d) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - tylko w przypadku, gdy Wykonawca samodzielnie nie dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, e) kosztorysu ofertowego f) dowód wpłaty wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.popielow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Popielowie
46-090 Popielów,ul Opolska 13
parter, pok nr 12 (opłatę 20 zł należy dokonac w kasie zamawiającego lub przesłać wniosek o przesłanie specyfikacji za zaliczeniem pocztowym).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2009 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy w Popielowie 46-090 Popielów,ul Opolska 13 Kancelaria Wójta.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie robót udrożnieniowych w km 0+000 rzeki Bug w celu poprawy bezpieczeństwa przeciwpowodziowego
- Moszczenica - regulacja koryta rzeki Moszczenica wraz z redukcją spadku dna, obejmująca odcinki od km 11+790 do km 15+036 i od km 20+053 do km 23+101
- Przebudowa zbiornika retencyjnego w m. Sadykierz wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- Odtworzenie seminaturalnego ekosystemu retencjonującego wodę w Szczecinku przy ul. Narutowicza i przy ul. Staszica
- zbiornik przeciwpowodziowy Racibórz Dolny na rzece Odrze - obiekt nr 1: zapora czołowa i obiekt nr 4: zaplecze.
- zbiornik przeciwpowodziowy Racibórz Dolny na rzece Odrze - obiekt nr 3: zapora prawobrzeżna z budowlami towarzyszącymi.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.