Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-14
Wejherowo: PRZEPROWADZENIE USŁUG SZKOLENIOWYCH W RAMACH PROJEKTU SYSTEMOWEGO Droga do celu
Numer ogłoszenia: 154022 - 2012; data zamieszczenia: 14.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , Osiedle Przyjaźni 1b, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 58 677 64 30, faks 58 677 64 32.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gops-wejherowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEPROWADZENIE USŁUG SZKOLENIOWYCH W RAMACH PROJEKTU SYSTEMOWEGO Droga do celu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie usług szkoleniowych dla 20 osób skierowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wejherowie polegających na przeprowadzeniu następujących szkoleń: 1)Szkolenie z umiejętności psychospołecznych 2)Szkolenie ABC przedsiębiorczości 3)Szkolenie z umiejętności zdobywania zatrudnienia 4)Szkolenie komputerowe 5)Szkolenie - poszukiwanie pracy przez Internet jako element aktywizacji zawodowej. 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1)Szkolenie z umiejętności psychospołecznych dla 20 osób skierowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wejherowie. Program szkolenia - 40 godzin zajęć, jedna grupa - musi zawierać takie zagadnienia jak: a)Skuteczna komunikacja interpersonalna, w tym.: mowa ciała; komunikacja niewerbalna; komunikacja werbalna; bariery komunikacyjne, w tym stereotypy b)Radzenie sobie ze stresem i lękiem, w tym.: techniki relaksacji; rozwiązywanie sytuacji konfliktowych, w tym mediacje i negocjacje, wykazywanie postawy asertywnej c)Asertywność, w tym: czym jest postawa asertywna?, trening podstawowych zachowań asertywnych d)budowanie poczucia własnej wartości, w tym: rozpoznanie zachowań budujących pewność siebie, wyrażanie samego siebie, trening pewności siebie. Termin wykonania: 5 dni roboczych. 2)Szkolenie ABC przedsiębiorczości dla 20 osób skierowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wejherowie. Program szkolenia - 40 godzin zajęć, jedna grupa - musi zawierać takie zagadnienia jak: a)ekonomia prowadzenia gospodarstwa domowego w trudnych warunkach b)gospodarowanie dochodami rodziny c)źródła dochodów i jego podział w gospodarstwie domowym d)opracowanie budżetu gospodarstwa domowego e)bilansowanie przychodów z wydatkami f)organizacja prac domowych g)planowanie menu h)kalkulacja kosztów żywienia. Termin wykonania: 5 dni roboczych. 3)Szkolenie z umiejętności zdobywania zatrudnienia dla 20 osób skierowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wejherowie. Program szkolenia - 40 godzin zajęć, jedna grupa - musi zawierać takie zagadnienia jak: a)pisanie dokumentów aplikacyjnych, w tym: trening pisania CV, trening pisania listów motywacyjnych b)sztuka autoprezentacji, w tym: jak wywrzeć pozytywne pierwsze wrażenie?, podstawowe zasady savoir vivre, dress code c)przygotowanie do rozmowy rekrutacyjnej d)prowadzenie rozmowy rekrutacyjnej, w tym: zasady prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej; przykładowe pytania zadawane przez pracodawcę; jak odpowiadać na pytania, żeby osiągnąć sukces na rozmowie kwalifikacyjnej? e)jak poszukiwać skutecznie pracy, w tym: analiza dotychczasowych niepowodzeń w poszukiwaniu pracy, budowanie motywacji do podjęcia pracy, metody poszukiwania pracy, opracowanie planu poszukiwania pracy. Termin wykonania: 5 dni roboczych. 4)Szkolenie komputerowe dla 20 osób skierowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wejherowie. Program szkolenia - 40 godzin zajęć, jedna grupa - musi zawierać takie zagadnienia jak: a)obsługa komputera, w tym: budowa i działanie komputera, obsługa myszy i klawiatury, przeglądanie zasobów komputera, zarządzanie strukturą plików i folderów b)obsługa Internetu, w tym: bezpieczeństwo w Internecie, obsługa przeglądarek internetowych, przeglądanie zawartości Internetu c)założenie i korzystanie z poczty elektronicznej d)Word, w tym tworzenie dokumentów e)Excel, w tym tworzenie arkuszy kalkulacyjnych. Termin wykonania: 5 dni roboczych. 5)Szkolenie - poszukiwanie pracy przez Internet jako element aktywizacji zawodowej dla 20 osób skierowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wejherowie. Program szkolenia - 40 godzin zajęć, jedna grupa - musi zawierać takie zagadnienia jak: a)umiejętność wykorzystywania technologii informacyjnej do poszukiwania pracy, w tym: wyszukiwanie informacji w sieci Internet, wykorzystanie Internetu do poszukiwania pracy b)poradnictwo wizażystki, w tym: wskazówki dotyczące stylizacji, makijażu, ubioru i fryzury; stylizacja uczestników c)autoprezentacja i wystąpienia przed publicznością d)wykonanie Video listu motywacyjnego i Video autoprezentacji. Wykonawca przekaże Zamawiającemu płytę CD DVD z nagranymi Video listem motywacyjnym i Video autoprezentacją e)zajęcia praktyczne - składanie wizyt w agencjach rekrutacyjnych (minimum jedna), spotkania z potencjalnymi pracodawcami (minimum dwa) i wizyty w Urzędzie Pracy w celu zapoznania się z ofertami zatrudnienia (minimum jedna). Termin wykonania: 5 dni roboczych. 6.Zakup usługi zostanie sfinansowany ze środków dotacji rozwojowej Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki udzielonej Zamawiającemu na realizację projektu Droga do celu. 7.Szczegółowe wymagania dotyczące przeprowadzenia szkoleń: 1)Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości kierowanych osób, jednak nie więcej niż o jedną trzecią 2)Uczestnicy będą skierowani na szkolenie w jednej grupie 3)Godzina zajęć liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut - długość przerw jest ustalana w sposób elastyczny przez Wykonawcę 4)Zajęcia odbywają się w dni powszednie od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem świąt), w przedziale czasowym od 8:00 do 16:00 5)Wykonawca zobowiązany jest zapewnić warunki szkolenia zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, w trakcie jego trwania 6)Wykonawca zapewni dla potrzeb realizacji przedmiotowych zajęć odpowiednio wykwalifikowany personel oraz odpowiedni, adekwatny do przedmiotu szkoleń, potencjał techniczny 7)Wykonawca zapewni wszystkim uczestnikom szkolenia catering (obiad składający się z drugiego dania) oraz poczęstunek w postaci: wody, soków, kawy, herbaty i ciasteczek w każdym dniu zajęć 8)Każdy z uczestników szkoleń powinien mieć zapewnione samodzielne i odpowiednio (w sposób adekwatny do zakresu szkolenia) wyposażone stanowisko do nauki 9)W trakcie szkolenia Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom na własność materiały szkoleniowe (tj. podręczniki lub skrypty zgodne z tematyką szkoleń, teczki, płyty CD z materiałami ćwiczeniowymi, notesy, długopisy, ołówki, zeszyty itp.). Materiały te w przypadku szkoleń finansowanych z funduszy europejskich muszą być oznakowane. Wszystkie te materiały muszą być przygotowane i rozdane uczestnikom szkolenia najpóźniej w pierwszym dniu zajęć. Uczestnicy kwitują odbiór materiałów własnoręcznym podpisem. Oryginał pokwitowania Zamawiający otrzyma od Wykonawcy po zakończeniu szkolenia razem z innymi materiałami niezbędnymi do rozliczenia całej usługi 10)Każdorazowe rozpoczęcie danego szkolenia zostanie poprzedzone pisemnym przesłaniem przez Zamawiającego listy uczestników szkolenia wraz z nazwą danego szkolenia 11)Szkolenia winny odbywać się na terenie miasta Wejherowa, w dobrze skomunikowanym miejscu (w niedalekiej odległości od przystanku autobusowego). Za zgodą Zamawiającego dopuszcza się realizacje zajęć wyjazdowych poza wskazanymi miejscami 12)W przypadku szkolenia - poszukiwanie pracy przez Internet jako element aktywizacji zawodowej - Wykonawca pokrywa koszty dojazdu uczestników projektu podczas zajęć praktycznych z poszukiwania pracy przez Internet jako element aktywizacji zawodowej - składanie wizyt w agencjach rekrutacyjnych, spotkania z potencjalnymi pracodawcami i wizyty w Urzędzie Pracy w celu zapoznania się z ofertami zatrudnienia 13)Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków dla wszystkich uczestników szkoleń 14)Każde szkolenie zakończy się oceną nabytych umiejętności w formie ankiety. Po zakończeniu szkolenia uczestnikom powinny zostać wydane zaświadczenia potwierdzające nabyte uprawnienia. Ponadto wydane certyfikaty, dyplomy lub zaświadczenia winny być oznakowane logiem Europejskiego Funduszu Społecznego i informacją, że projekt był współfinansowany ze środków EFS 15)Szkolenia powinny mieć opiekuna z ramienia Wykonawcy, czyli osobę odpowiedzialną za organizację szkolenia, wskazaną do kontaktu z uczestnikami szkolenia oraz z Zamawiającym 16)Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji szkolenia tj. dziennika zajęć, list obecności, ankiety oceniającej szkolenia oraz potwierdzenia odbioru przez uczestnika materiałów szkoleniowych i wyżywienia oraz wydania zaświadczenia o ukończeniu szkolenia. Dokumentacja ta winna być sporządzona według zaleceń Zamawiającego, tzn. Wykonawca zobowiązany jest umieszczać informacje o realizowaniu szkolenia finansowanego z funduszy europejskich na wszystkich dokumentach związanych z jego realizacją oraz w ten sam sposób oznakować miejsce prowadzenia zajęć 17)Każde szkolenie musi być realizowane wg programu szkolenia stanowiącego załącznik do oferty. Program musi zawierać wszystkie elementy wynikające z § 75 ust. 4 Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 177, poz. 1193 z późn. zm.) to jest: a)nazwę i zakres szkolenia b)czas trwania i sposób organizacji szkolenia c)wymagania wstępne dla uczestników szkolenia d)cele szkolenia e)plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem, w miarę potrzeby, części teoretycznej i części praktycznej f)opis treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych g)wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych h)przewidziane sprawdziany i egzaminy 18)Zamawiający przekaże Wykonawcy informacje i plakaty dotyczące realizacji szkolenia współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Informacja o tym, że szkolenie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego powinna znaleźć się w miejscu odbywania zajęć. Analogicznie powinny zostać oznakowane materiały edukacyjne zgodnie ze wzorami przekazanymi przez Zamawiającego. 8. Zaleca się, aby Wykonawca, na własną odpowiedzialność i ryzyko zgromadził wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty i podpisania umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 9. Zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia nie zostaną mu przyznane. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- 1.Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. 2.Na zamówienie uzupełniające zostanie zawarta odrębna umowa.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie powyższego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch szkoleń o tematyce odpowiadającej przedmiotowi zamówienia przeprowadzonych dla osób bezrobotnych lub nieaktywnych zawodowo. Posiadane doświadczenie powinno być udokumentowane złożeniem wykazu zrealizowanych usług zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy winni udokumentować dysponowanie następującymi urządzeniami technicznymi w celu realizacji zamówienia: salą na terenie Miasta Wejherowa dostosowaną do prowadzenia zajęć, tzn. wyposażoną w sprzęt, tj. tablicę sucho ścieralną i/lub tablicę szkolną, flipchart, notebook, projektor i ekran do projektora, komputery/laptopy (z dostępem do Internetu) w ilości odpowiadającej liczbie uczestników szkolenia, krzesła w ilości odpowiadającej liczbie uczestników szkolenia, stoły i/lub przestrzeń roboczą umożliwiającą swobodne dokonywanie notatek przez uczestników, zaplecze, posiadające odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa, akustyczne i jakościowe, z dostępem do toalety damskiej i męskiej oraz szatni.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy winni udokumentować dysponowanie następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Co najmniej 1 osobą posiadającą minimum 2 letnie doświadczenie przy prowadzeniu szkoleń dla osób bezrobotnych lub nieaktywnych zawodowo.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie powyższego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokument, z którego będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, tj.: a)aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, lub b)Oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej na podstawie wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej; 2)Program przygotowany dla każdego ze szkoleń opracowany zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy; 3)Zaświadczenie o wpisie Wykonawcy do rejestru instytucji szkoleniowych w Wojewódzkim Urzędzie Pracy; 4)W przypadku podmiotów zagranicznych Wykonawca powinien przedstawić wyciąg z rejestru sądowego, a w przypadku jego braku równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju pochodzenia lub kraju, z którego przybywa. W przypadku, gdy dany kraj nie wydaje takich dokumentów lub zaświadczeń, mogą być one zastąpione oświadczeniem złożonym pod przysięgą lub - w Państwach Członkowskich, w których prawo nie przewiduje składania takich oświadczeń - uroczystym oświadczeniem złożonym przez daną osobę przed właściwym organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem albo przed właściwą organizacją zawodową lub gospodarczą kraju pochodzenia lub kraju, z którego ta osoba przybywa.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 85
- 2 - Doświadczenie Wykonawcy w organizacji szkoleń - 15
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie, z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej SIWZ oraz danych zawartych w ofercie. 2. Istotne postanowienia umowy zawarte zostały w dokumencie Projekt Umowy (załącznik nr 8 do SIWZ). 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności w zakresie: 1) zmiany terminu końcowego spowodowanej nieobecnością osoby wykonującej powierzoną funkcję, pod warunkiem podpisania przez strony porozumienia w sprawie zmiany terminu; 2) zmianą harmonogramu realizacji zajęć; 3) zmiany osoby wykonującej powierzoną funkcję, które mogą nastąpić jedynie w szczególnie uzasadnionych sytuacjach (np. choroba), pod warunkiem, że osoba (osoby) wskazana do prowadzenia szkolenia, będzie posiadała przygotowanie co najmniej równe osobie dotychczas pełniącej tę funkcję oraz będzie spełniała wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 4) zamiany lub wprowadzenia nowych podwykonawców pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, na zasadach określonych w Istotnych Warunkach Umowy; 5) zmiany danych Wykonawcy np. zmiana siedziby, adresu, nazwy (bez zmiany samego Wykonawcy); 6) miejsca przeprowadzenia szkolenia pod warunkiem, iż miejsce to będzie spełniało wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 14 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gops-wejherowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wejherowie
Osiedle Przyjaźni 1b
84-200 Wejherowo
pok. nr 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2012 godzina 12:30, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wejherowie Osiedle Przyjaźni 1b 84-200 Wejherowo pok. nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 2. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu systemowego Droga do celu realizowanego w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI PRIORYTET VII Promocja integracji społecznej DZIAŁANIE 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji PODDZIAŁANIE 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, dofinansowanego ze środków UNII EUROPEJSKIEJ w ramach EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z WEJHEROWA
- Świadczenie usług asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością w 2026 r. na rzecz mieszkańców Gminy Wejherowo
- Świadczenie usług schronienia wraz z wyżywieniem i zapewnienie niezbędnych warunków socjalnych dla bezdomnych osób dorosłych oraz prowadzenie pracy socjalnej
- Świadczenie usług schronienia wraz z wyżywieniem i zapewnienie niezbędnych warunków socjalnych dla bezdomnych osób dorosłych oraz prowadzenie pracy socjalnej
- Świadczenie usług schronienia wraz z wyżywieniem i zapewnienie niezbędnych warunków socjalnych dla bezdomnych osób dorosłych oraz prowadzenie pracy socjalnej
- Świadczenie usług schronienia wraz z wyżywieniem i zapewnienie niezbędnych warunków socjalnych dla bezdomnych osób dorosłych oraz prowadzenie pracy socjalnej
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, w tym dla osób z autyzmem, na rzecz świadczeniobiorców Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wejherowie
więcej: przetargi w Wejherowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rzecz Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Oświęcimiu w 2026r.
- Prowadzenie reedukacyjnych zajęć z języka angielskiego oraz superwizji
- Przeprowadzenie szkoleń i warsztatów dla kadry jednostek organizacyjnych pracujących w obszarze pieczy zastępczej oraz osób sprawujących pieczę zastępczą. (4 Części)
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w Zespole Szkół Hotelarsko-Turystycznych w Zakopanem
- Zakup, konfiguracja i wdrożenie systemu centrum logów, systemów zaawansowanego backupu oraz dokumentacji SZBI dla Gminy Sędziszów
- "Tworzenie i rozwój istniejących centrów usług społecznych i dostarczanych przez nie usług wchodzących w zakres interwencji EFS+ w gminie Karlino"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





