eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare Babice › DOSTAWA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE AGREGATU PRĄDOTWÓRCZEGO O MOCY 200 kW NA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W STARYCH BABICACH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-18

Stare Babice: DOSTAWA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE AGREGATU PRĄDOTWÓRCZEGO O MOCY 200 kW NA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W STARYCH BABICACH
Numer ogłoszenia: 154028 - 2009; data zamieszczenia: 18.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne EKO-BABICE Spółka z o.o. , ul. Kutrzeby 36, 05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie, tel. 022 7229008, 7529253, faks 022 7229008, 7529253.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-babice.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.eko-babice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE AGREGATU PRĄDOTWÓRCZEGO O MOCY 200 kW NA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W STARYCH BABICACH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż wraz z uruchomieniem agregatu prądotwórczego o mocy 200 kW oraz demontaż istniejącego agregatu znajdującego się w oczyszczalni ścieków w Starych Babicach wg następujących kryteriów: Agregat prądotwórczy w wersji nie zabudowanej z panelem sterowania i sygnalizacji. Rozruch agregatu następować ma w sposób ręczny za pomocą przełącznika trójpołożeniowego. W ramach umowy wykonawca zobowiązany jest do wykonania i przedstawienia do akceptacji Zamawiającemu projektu podłączenia agregatu zgodnie z warunkami ZEWT i projektu niezbędnych prac budowlanych. Ww. projekty Zamawiający zweryfikuje w terminie 3 dni od dnia ich otrzymania. Wymiana istniejącego agregatu prądotwórczego na nowy nie może spowodować przerwy w zasilaniu awaryjnym oczyszczalni dłuższej niż 36 godzin. W przypadku nie spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest zapewnić awaryjne zasilanie o mocy zbliżonej do istniejącego agregatu prądotwórczego. 1. Zakres zamówienia 1) Dostawa i rozładunek nowego agregatu prądotwórczego. 2) Demontaż istniejącego na terenie siedziby Zamawiającego agregatu prądotwórczego Zakładów Mechanicznych PZL WOLA w Warszawie typu 56 ZPPd-680/141/17 o mocy 100 kW i umiejscowienie go w wyznaczonym miejscu na terenie Gminnego Przedsiębiorstwa Komunalnego /EKO-BABICE/ Sp z o.o. 3) Wykonanie i uzgodnienie projektu, uzyskanie wszelkich zgód i pozwoleń zgodnie z załączonymi warunkami PGE Dystrybucja Warszawa - Teren Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Marsa 95 nr BM/MR/17922/2008 z dnia 8.01.2009. 4) Wykonanie wszelkich prac związanych z montażem agregatu w pomieszczeniu agregatorowni, w tym wykonanie wszelkich niezbędnych prac, np. budowlanych, elektrycznych i innych niezbędnych do prawidłowego montażu nowego agregatu. 5) Montaż agregatu. 6) Ułożenie okablowania sterowniczego. 7) Ułożenie okablowania potrzeb własnych. 8) Modernizacja rozdzielni głównej w obiekcie do potrzeb zasilania awaryjnego. 9) Montaż układu uniemożliwiającego przeniesienie napięcia zwrotnego na sieć elektroenergetyczną z zastosowaniem przełącznika trójpołożeniowego. 10) Wykonanie odprowadzenia spalin z agregatu prądotwórczego. 11) Uruchomienie i kontrola poprawności działania systemu. 12) Wykonanie niezbędnych pomiarów. 13) Przeszkolenie obsługi. 14) Dostarczenie instrukcji obsługi agregatu prądotwórczego w języku polskim. 15) Przekazanie dokumentacji powykonawczej - 2 egzemplarze. 16) Przekazanie wymaganych atestów i certyfikatów. 17) Przekazanie deklaracji zgodności CE wystawionej przez producenta oferowanego urządzenia. 18) Wykonawca udziela 36-miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. 19) W okresie obowiązywania gwarancji, Wykonawca jest zobowiązany do bezpłatnego świadczenia usług serwisowych, koszt materiałów eksploatacyjnych wymienionych podczas wykonywania usług serwisowych pokrywa Wykonawca. 2. Dane techniczne agregatu: 1) Moc znamionowa -200KW/250KVA 2) Częstotliwość - 50 Hz 3) Napięcie znamionowe 230/400 V 4) Silnik agregatu prądotwórczego - wysokoprężny z bezpośrednim wtryskiem paliwa, chłodzony cieczą, wyposażony w układ doładowania akumulatora podczas postoju agregatu - zasilany z sieci 230V / 50 Hz, 5) Dopuszczalne wymiary agregatu: a) szerokość nie większa jak- 1450 mm b) wysokość nie większa jak - 2270 mm c) długość nie większa jak - 3230 mm 6) Głośność pracy agregatu nie więcej jak 90 dB 3. Wymagane wyposażenie agregatu: 1) Prądnica z mechanicznym stopniem ochrony klasy min. IP 21. 2) Elektroniczny regulator napięcia prądnicy 3) Elektroniczny regulator obrotów silnika 4) Podgrzewanie bloków silnika 5) Wyłącznik główny i awaryjny 6) Akumulator rozruchowy 12 V 7) Tłumik wydechu 8) Kompensator wydechu 9) Podkładki antywibracyjne do kompensacji drgań 10) Zbiornik paliwa pozwalający na ciągłą prace przez nim 8 godzin przy 100% obciążeniu 11) Wszelkie kable niezbędne do podłączenia i prawidłowej pracy agregatu. W celu potwierdzenia, że oferowany agregat prądotwórczy spełnia wymagania Zamawiającego Wykonawca dołączy do oferty dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań: Specyfikacje techniczną agregatu, dokumentację techniczno - ruchową, itp. 4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV); a) główny przedmiot: 31.12.20.00 - Jednostki prądotwórcze - Jednostki prądotwórcze.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.12.20.00-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1. posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie) 1) wykonać w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 2 dostawy wraz z montażem i uruchomieniem agregatu prądotwórczego o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł każda. 2) wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osobę(y) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: - Osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub uprawnienia im odpowiadające. 3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku): - posiadać środki finansowe lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 50 000,00 zł. - posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 50 000,00 zł. 4. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: /spełnia - nie spełnia/. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. W celu potwierdzenia posiadania uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 6. W celu potwierdzenia niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: 1) wykaz wykonanych zadań wg wzoru stanowiącego formularz nr 2 do przedmiotowego IDW oraz dokumenty (np. listy referencyjne od Inwestorów) potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Zaleca się, aby dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców usługi zostały wykonane należycie, zawierały co najmniej: a) wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował dostawy wraz z montażem, których dokumenty dotyczą, b) wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były dostawy wraz z montażem, c) wskazanie zakresu dostawy wraz z montażem, d) wskazanie wartości dostawy wraz z montażem, e) wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia), f) wskazanie miejsca wykonania, g) opinię podmiotu wskazanego powyżej w pkt. b potwierdzającą, że usługi zostały wykonane należycie. 2) wykaz sporządzony wg wzoru stanowiącego formularz 3 do niniejszej IDW lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby posiadającej uprawnienia do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień i zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. 7. W celu potwierdzenia znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: 1) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości; 2) polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w co najmniej wymaganej wysokości. 8. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy Pzp w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.). 9. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 10. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.eko-babice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne EKO-BABICE Sp. z o.o. ul. Gen. Kutrzeby 36, 05-082 Stare Babice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2009 godzina 12:00, miejsce: Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne EKO-BABICE Sp. z o.o. ul. Gen. Kutrzeby 36, 05-082 Stare Babice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.