eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KarczewRemonty ulic i chodników w Karczewie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-15

Karczew: Remonty ulic i chodników w Karczewie
Numer ogłoszenia: 154039 - 2010; data zamieszczenia: 15.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Grupa Remontowa w Karczewie , ul. Częstochowska 24, 05-480 Karczew, woj. mazowieckie, tel. 22 7806063, faks 22 780 00 29.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty ulic i chodników w Karczewie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie 3 drogowych zadań remontowych : 1 Remont chodników i wjazdów w ulicy Stare Miasto w Karczewie 2 Remont chodników i wjazdów - Rynek Zygmunta Starego w Karczewie (strona południowa) 3 Remont ulicy Bednarskiej i wjazdu do przedszkola w Karczewie.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Dopuszcza się możliwość udzielania zamówień uzupełniających o wartości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego w terminie 3 lat od jego udzielenia, jeżeli Zamawiający będzie zamierzał powtórzyć roboty tego samego rodzaju w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.23.32.52-0, 45.10.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej trzy roboty budowlane w branży drogowej, o wartości netto nie niższej niż 50 000 zł każda

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wskaże do wykonania niniejszego zamówienia na stanowisku Kierownika Budowy osobę posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub robót oraz posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej uprawniające do kierowania robotami budowlanymi wchodzącymi w zakres niniejszego przetargu,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w zakresie wskazanym w art.23 ust.2 Prawa zamówień publicznych. Zakres prac, jakie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli dotyczy)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a.przesunięcie terminu wykonania robót w przypadku spowodowanego przez Zamawiającego opóźnienia we wprowadzeniu Wykonawcy na roboty, przedłużenie terminu może obejmować wyłącznie okres zwłoki, b.przesunięcia terminu wykonania umowy w przypadku wystąpienia siły wyższej o nadzwyczajnym charakterze, niezależnej od którejkolwiek ze stron; przedłużenie terminu może obejmować wyłącznie czas występowania siły wyższej oraz usuwania bezpośrednich skutków jej działania na terenie budowy, c.przesunięcia terminu wykonania umowy przypadku konieczności uzyskania dodatkowych uzgodnień lub zgód osób trzecich, których konieczności uzyskania nie można było przewidzieć na etapie przygotowania postępowania; przedłużenie terminu może obejmować wyłącznie czas konieczny do ich uzyskania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.karczew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego w Karczewie 05-480, ul. Częstochowska 24.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2010 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego w Karczewie 05-480, ul. Częstochowska 24.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont chodników i wjazdów w ulicy Stare Miasto w Karczewie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont chodników i wjazdów na odcinku od ulicy Kościelnej do ul. Żaboklickiego obejmuje: - rozebranie krawężników, chodników i wjazdów, - wykonanie robót ziemnych koryta, - wykonanie podsypki i podbudowy, - wykonanie ławy krawężników i obrzeży, - wykonanie nawierzchni chodników i wjazdów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.10.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont chodników i wjazdów - Rynek Zygmunta Starego w Karczewie (strona południowa).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - rozebranie krawężników, chodników i wjazdów -wykonanie robót ziemnych koryta, -wykonanie podsypki i podbudowy - wykonanie ławy krawężników i obrzeży -wykonanie nawierzchni chodników i wjazdów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.10.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont ulicy Bednarskiej i wjazdu do przedszkola w Karczewie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Remont nawierzchni istniejącej ulicy Bednarskiej na odcinku od ul. Warszawskiej do ul. Kościelnej oraz istniejącego nieutwardzonego wjazdu gospodarczo- technicznego na teren przedszkola od strony ulicy Warszawskiej obejmuje: - rozebranie istniejącej nawierzchni -remont podbudowy i nawierzchni - remont odwodnienia i innych elementów ulicy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0, 45.10.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.