To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-05-08
Kartuzy: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. ABC Pracownika w ramach Programu na rzecz promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia i aktywizacji zawodowej osób do 25 roku życia.
Numer ogłoszenia: 154072 - 2014; data zamieszczenia: 08.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 122106 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach, ul. Mściwoja II 4, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 058 6811452, faks 058 6814219.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. ABC Pracownika w ramach Programu na rzecz promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia i aktywizacji zawodowej osób do 25 roku życia..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. ABC Pracownika dla osób bezrobotnych do 25 roku życia w ramach Programu na rzecz promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia i aktywizacji zawodowej. .Szkoleniem zostanie objętych 25 osób bezrobotnych, w wieku do 25 roku życia. Planuje się przeprowadzenie szkolenia w dwóch grupach (grupa pierwsza - 12 osób, grupa druga - 13 osób).Szkolenie ma na celu zmotywowanie i aktywizację osób długotrwale bezrobotnych na aktualnym rynku pracy. Szkolenie adresowane jest do osób długotrwale bezrobotnych, zarejestrowanych w PUP Kartuzy, które nie ukończyły 25 roku życia. Planowany okres realizacji szkolenia: kwiecień 2014 r. - maj 2014 r. Liczba godzin szkolenia dla każdej grupy powinna wynosić 30 godzin. Godzina zegarowa szkolenia liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą 15 minut, długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Szkolenie musi obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne, realizowane według planu nauczania, obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu zgodnie z art. 40 ust. 4 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku (tekst jednolity Dz. U. 2013 poz. 674) oraz nie więcej niż 6 godzin dziennie. Dla każdej grupy zajęcia będą prowadzone odrębnie, w następujących po sobie odstępach czasowych ustalonych przez Zamawiającego, z możliwością nakładania się realizacji szkolenia poszczególnych grup. Szkolenie musi odbywać się w dniach od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt. Wykonawca zapewni każdego dnia zajęć co najmniej 2 przerwy na posiłek oferowany w ramach cateringu. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony przed zawarciem umowy. Termin realizacji zamówienia: Termin rozpoczęcia szkolenia dla każdej grupy wyznacza Zamawiający.Zajęcia teoretyczne i praktyczne muszą odbywać się na terenie Kartuz. Program szkolenia obejmuje zagadnienia w zakresie (minimum): Motywacja i jej wzmocnienie, Aktywna postawa w poszukiwaniu pracy, Metody poszukiwania pracy, autoprezentacja, Wykorzystanie komputera do profesjonalnego przygotowania dokumentów aplikacyjnych - przygotowanie listu motywacyjnego, CV, Rozmowa kwalifikacyjna (przygotowanie do rozmowy, najczęściej zadawane pytania, znaczenie wyglądu zewnętrznego), Nowoczesne metody rekrutacji i selekcji, Praca i jej znaczenie w życiu człowieka, odpowiedni stosunek do pracy, Prawa i obowiązki pracownika, Relacje Pracodawca-Pracownik, Etyka i kultura w pracy, Praca w zespole, Dalszy rozwój zawodowy. Program szkolenia musi być opracowany zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych. (Dz. U. z 2012 poz. 186 z późn. zm.) Program szkolenia może być uzupełniony o tematykę związaną z zakresem tematycznym ww. szkolenia i poszerzony o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia w zakresie rozpoczęcia i prowadzenia własnej działalności gospodarczej. Program szkolenia zostanie szczegółowo określony przed podpisaniem umowy. Zajęcia prowadzone muszą być za pomocą demonstracji i omówienia prezentowanych zagadnień pod nadzorem wykładowców wskazanych przez Wykonawcę w załączniku nr 5 do SIWZ. Część praktyczna musi opierać się na samodzielnym wykonywaniu ćwiczeń przez uczestników szkolenia. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu, itp. Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem wewnętrznym, obejmującym zagadnienia omówione podczas szkolenia. Wydanie zaświadczeń/certyfikatów/dokumentów: do zadań Wykonawcy należy wydanie odpowiednich dokumentów, stwierdzających ukończenie szkolenia, zgodnych z zapisami wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć i przekazać każdemu uczestnikowi materiały dydaktyczne oraz niezbędny sprzęt do wykorzystania podczas szkolenia, w tym minimum: notatnik-brulion format A4, teczka papierowa wiązana lub z gumką A4, długopis, ołówek, skrypt autorski z zakresu poszukiwania pracy, podręcznik z zakresu poruszania się po ryku pracy. Zapewnienie odpowiednio wykwalifikowanych trenerów/instruktorów/wykładowców, spełniających wymagania Zamawiającego określone w warunkach udziału w postępowaniu;Szczegółowe wymagania odnośnie kwalifikacji kadry dydaktycznej określono w warunkach udziału w postępowaniu ROZDZIAŁ III SIWZ. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania codziennie wyżywienia dla każdego Uczestnika szkolenia przez cały okres trwania kursu wg zapotrzebowania zgłaszanego przez Uczestników, jednak nie mniej niż: serwis kawowy obejmujący: kawę (naturalną-sypaną oraz rozpuszczalną), herbatę (czarną oraz owocową), dodatki: śmietanka do kawy, cytryna i cukier (w ilości proporcjonalnej do liczby Uczestników), ciastka kruche różnego rodzaju (5 szt. na osobę), kanapki/bułki z wędliną i/lub serem oraz warzywami - 2 sztuki na osobę, dodatkowo wodę butelkowaną (co najmniej 250 ml na osobę). Wykonawca zapewnia stały i nieograniczony dostęp do ciepłych napoi każdego dnia szkolenia.Po zakończeniu szkolenia Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia ankiet ewaluacyjnych wśród Uczestników/Uczestniczek szkolenia wg wzorów przedstawionych przez Zamawiającego.Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia nadzoru wewnętrznego poprzez wyznaczenie osoby, która będzie do dyspozycji grupy w trakcie szkolenia i będzie odpowiadała za organizację szkolenia i sprawny przebieg szkolenia. Dla wszystkich Uczestników/Uczestniczek szkolenia Wykonawca musi przewidzieć ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem za cały okres szkolenia. Kwota ta musi zostać ujęta w preliminarzu szkolenia. Wykonawca ubezpieczy wyłącznie osoby wskazane przez Zamawiającego odrębnym pismem ze wskazaniem okresu ubezpieczenia. Ubezpieczane będą osoby, które nie pobierają stypendium szkoleniowego oraz osoby, które w trakcie odbywania szkolenia podejmą zatrudnienie i będą kontynuować udział w szkoleniu. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o konieczności zgłoszenia osoby do ubezpieczenia NNW niezwłocznie po zaistnieniu w/w sytuacji. Wynagrodzenie nastąpi na podstawie ostatecznego rozliczenia (rachunku, faktury) po uwzględnieniu ewentualnych kosztów ubezpieczenia poniesionych przez Wykonawcę. Koszty materiałowe i dydaktyczne pokrywa jednostka szkoląca, tj. wchodzą w ogólny koszt szkolenia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
O.K. OŚRODEK KURSÓW EDMUND KWIDZIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
O.K. OŚRODEK KURSÓW EDMUND KWIDZIŃSKI
- O.K. Ośrodek Kursów Edmund Kwidziński, ul. Sobieskiego 217, 84-200 Wejherowo, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9596,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5495,00
Oferta z najniższą ceną: 5495,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11102,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Dzierżawa dwóch analizatorów biochemicznych wraz z sukcesywną dostawą odczynników i materiałów zużywalnych do Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach
- Budowa hali sportowej wraz z zapleczem sanitarno - szatniowym oraz infrastrukturą towarzyszącą przy Szkole Podstawowej w Prokowie w ramach programu "Olimpia".
- Budowa hali sportowej wraz z zapleczem sanitarno - szatniowym oraz infrastrukturą towarzyszącą przy Szkole Podstawowej w Łapalicach w ramach programu "Olimpia".
- Remont wybranych pomieszczeń parteru w budynku głównym Szkoły Podstawowej Nr 2 w Kartuzach im. Mikołaja Kopernika
- Budowa drogi łączącej ulicę Wzgórze Wolności z ulica Jeziorną w Kartuzach.
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli
- Zagwarantowanie uczestnictwa prelegentów podczas 3wydarzeń zobszaru edukacji wraz zopracowaniem koncepcji meryt tych wydarzeń atakże zapewnienie eksperta/ów ds.prowadzenia wydarz orazzapewn oprawygraf
- Usługa szkoleniowa polegająca na kompleksowym zorganizowaniu i przeprowadzeniu warsztatów w formie wyjazdowej.
- Przeprowadzenie usługi z zakresu kreowania wizerunku profesjonalnego pracownika - przeprowadzenie warsztatów z usługą stylisty, metamorfoza i zakup strojów dla uczestników projektu "Aktywni z OHP"
- Zatrudnienie kadry merytorycznej w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum"
- USŁUGI SPOŁECZNE DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU "Q działaniu II"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.