Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-30
Kraków: Dostawa mebli biurowych do siedziby Urzędu Skarbowego w Nowym Targu, ul. Parkowa 13
Numer ogłoszenia: 154081 - 2007; data zamieszczenia: 30.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Krakowie, ul. Wiślna 7, 31-007 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4295222, fax 012 4295222 w. 1610.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.iskrakow.krak.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych do siedziby Urzędu Skarbowego w Nowym Targu, ul. Parkowa 13.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych do siedziby Urzędu Skarbowego w Nowym Targu, ul. Parkowa 13. Wielkość i zakres przedmiotu zamówienia wg Załącznika A do SIWZ. 2.Wszystkie meble będą zamawiane z materiałów standardowych, ogólnie dostępnych, w kolorach jasnych o strukturze drewna. 3.Kolorystyka zostanie uszczegółowiona z Wykonawcą, z którym zostanie podpisana umowa na dostawę w ramach poszczególnych zadań. 4.Wykonawca jest zobowiązany do opisania przedmiotu dostawy poprzez podanie producenta, modelu oferowanego przedmiotu dostawy, ilości oraz ceny jednostkowej, ewentualne załączenie fotooferty.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wpłaty wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą brać udział jedynie Wykonawcy: - spełniający wymogi wyszczególnione w przepisach art. 22 ust. 1 pzp opisanych w Załączniku nr 2, - nie podlegający wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i ust. 2 pzp. 2. Zgodnie z art. 23 pzp w postępowaniu mogą również brać udział Wykonawcy działający wspólnie spełniający określone wyżej wymagania. 3.Ocena spełnienia w/w warunków będzie dokonywana wg zasady spełnia /nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca występujący samodzielnie lub Wykonawca występujący wspólnie - składają dokumenty wg Załącznika nr 1 (zgodnie z właściwością), tj.: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pzp - Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 4. Wykaz podwykonawców (jeżeli dotyczy)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iskrakow.krak.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Skarbowa w Krakowie ul. Wiślna 7 31-007 Kraków pok. 2b.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Izba Skarbowa w Krakowie ul. Wiślna 7 31-007 Kraków pok. 2b.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Meble biurowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Biurka profilowane - 118 szt., Biurka zwykłe - 18 szt., Kontenery - 3 szufladowe - 136 szt., Szafki - 15 szt., Przystawki - 1/4 koła - 132 szt., Szafy ubraniowe - 64 szt., Stoliki - 12 szt., Szafki pod drukarkę 19 szt. i 13 szt., Szafki do garderoby - 16 szt., Regał - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Meble biurowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stół warsztatowy, Szafka na narzędzia wisząca.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Meble biurowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stół montażowy dla informatyków.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Opracowanie dokumentacji dla zadania: Budowa chodnika przy ul. Księcia Józefa po stronie północnej na odcinku od przystanku autobusowego pn. "Bielańskie Skały" do posesji nr 258a
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych
- Wyłonienie Wykonawcy usług projektowych w zakresie opracowania koncepcji zagospodarowania terenu pod przyszły park rzeki Wilgi na odcinku od ul. Chałubińskiego do ul. Podmokłej, dla ZZM w Krakowie.
- Roboty budowlane w ramach zadania pn.: "Przebudowa kładki pieszej na przepust w ciągu ścieżki parkowej na Młynówce Królewskiej w Parku Młynówka Królewska w Krakowie",
- Przeglądy techniczne aparatury medycznej w Wojewódzkim Szpitalu Okulistycznym w Krakowie
- "Remont i modernizacja instalacji elektrycznych i słaboprądowych w budynku Zespołu Szkół Elektrycznych Nr 2 w Krakowie"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa mebli I dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie
- "Strzelnica w powiecie 2025"
- "Dostawa i montaż mebli i wyposażenia wnętrz oraz dostawa sprzętów komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i ekranów rozwijanych do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Zygmunta Augusta w Augustowie"
- Dostawa mebli - foteli biurowych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola
- Dostawa wraz z montażem mebli biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
- Kompleksowe wykonanie, dostarczenie oraz montaż mebli wolnostojących oraz stałej zabudowy meblowej ściennej na potrzeby kasy i sklepiku NCK
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.