eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzarnaTermomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy czarna - etap I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-11

Czarna: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy czarna - etap I
Numer ogłoszenia: 154091 - 2009; data zamieszczenia: 11.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czarna , Czarna 260, 37-125 Czarna, woj. podkarpackie, tel. 017 2262324, 017 2262606, faks 017 2262324 w. 232.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaczarna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy czarna - etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zamówienia wyodrębniono 4 części: 1. Budynek Przedszkola w Dąbrówkach: - docieplenie ścian zewnętrznych i elewacja budynku 2. Budynek Przedszkola w Czarnej: - docieplenie ścian zewnętrznych i elewacja budynku - docieplenie stropu - docieplenie ścian piwnic poniżej terenu - wymiana stolarki okiennej drewnianej 3. Budynek Ośrodka Zdrowia w Medyni Głogowskiej: - docieplenie ścian zewnętrznych i elewacja budynku - docieplenie ścian piwnic poniżej terenu - wymiana stolarki okiennej drewnianej 4. Budynek Ośrodka Zdrowia w Czarnej: - docieplenie ścian zewnętrznych i elewacja budynku - docieplenie stropu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: Część I: 1 500 zł, Część II: 1 500 zł, Część III: 1 500 zł, Część IV: 1 500 zł 2. Wadium może być wnoszone w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na ra-chunek bankowy Zamawiającego : 13124026431111000037781705 bank PEKAO S.A. o Łańcut. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kserokopię wpłaty wadium należy dołą-czyć do oferty, 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach dokument - wadium należy złożyć w kasie Urzędu Gminy w Czarnej (pok. 11 piętro), kserokopię dołączyć do oferty, 6. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania 7. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca , którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określo-nych w SIWZ (jeżeli SIWZ przewiduje wymóg wniesienia zabezpieczenia), 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżą-cych po stronie wykonawcy. 7. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) spełniają wymogi określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji finansowej ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 3) przedstawią aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewi-dencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) dysponują lub będą dysponować osobą/osobami posiadającą/posiadającymi uprawnienia wymagane do kierowania robotami w zakresie instalacji sanitarnych, gazowych, elektrycznych, konstrukcji budowla-nych; 5) w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w okresie prowadzenia działalności, wykonali z należytą starannością co najmniej 2 zamó-wienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia: wy-konawca musi wykazać zrealizowane co najmniej 2 zamówienia (roboty w zakresie termomoderniza-cji budynków - wykonanie docieplenia i elewacji budynków metodą lekko mokrą) 6) Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców podlegających wy-kluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć: a) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp - wzór zał. nr 2 do SIWZ b) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp - wzór zał. nr 3 do SIWZ c) aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnie-nie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykona-nia decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem ter-minu składania ofert, (lub oświadczenie Wykonawcy złożone na załączonym druku (zał. nr 4), d) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdza-jące, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zaświad-czenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zale-głych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - (lub oświadczenie Wy-konawcy złożone na załączonym druku (zał. nr 4), e) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji dzia-łalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) dokumenty (uprawnienia), stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, po-siadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich upraw-nień - kierownicy budowy posiadający uprawnienia do kierowania robotami w specjalności in-stalacje sanitarne, gazowe, elektryczne, konstrukcje budowlane; g) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robo-tom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do siwz, potwierdzonych referen-cjami Zamawiających, (co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stano-wiącym przedmiot zamówienia (tj. roboty w zakresie termomodernizacji budynków - wykona-nie docieplenia i elewacji budynków metodą lekko mokrą). Do wykazu należy dołączyć do-kumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie). 2. Wykonawca ma dostarczyć także: h) Wykaz Podwykonawców wraz z przewidzianym dla nich zakresem robót (jeżeli wykonawca przewiduje zaangażowanie podwykonawców do wykonania zamówienia), i) Kosztorys ofertowy uproszczony wykonany na podstawie załączonego przedmiaru robót. Do kosztorysu ofertowego należy dołączyć zestawienie materiałów i sprzętu oraz podać stawkę roboczogodziny, narzuty i zysk (zał. nr 6 do SIWZ ) j) parafowany projekt umowy - załącznik nr 7 k) Dowód wniesienia wadium. Uwaga: - w przypadku gdy wykonawcy będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia konieczne jest udokumentowanie przez poszczególnych wykonawców okoliczności potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, - wykonawca nie później niż w terminie składania ofert może zastrzec, które informacje nie mo-gą zostać udostępniane, gdyż stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; brak zastrzeżeń oznaczać będzie, że wszelkie złożone przez wykonawcę informację są jawne i mogą być udostępniane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 0.8
  • 2 - gwarancja - 0.2

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaczarna.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Czarnej, 37-125 Czarna 260, pok. nr 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Czarnej, 37-125 Czarna 260, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1. Budynek Przedszkola w Dąbrówkach:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - docieplenie ścian zewnętrznych i elewacja budynku.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 0.8
    • 2. gwarancja - 0.2

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 2. Budynek Przedszkola w Czarnej:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - docieplenie ścian zewnętrznych i elewacja budynku - docieplenie stropu - docieplenie ścian piwnic poniżej terenu - wymiana stolarki okiennej drewnianej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 0.8
    • 2. gwarancja - 0.2

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 3. Budynek Ośrodka Zdrowia w Medyni Głogowskiej:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - docieplenie ścian zewnętrznych i elewacja budynku - docieplenie ścian piwnic poniżej terenu - wymiana stolarki okiennej drewnianej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 0.8
    • 2. gwarancja - 0.2

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 4. Budynek Ośrodka Zdrowia w Czarnej:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - docieplenie ścian zewnętrznych i elewacja budynku - docieplenie stropu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 0.8
    • 2. gwarancja - 0.2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.