Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-08
Zielona Góra: Budowa budynku mieszkalnego 24-rodzinnego z niezbędną infrastrukturą zewnętrzną położonego w Międzyrzeczu przy ul. Wita Stwosza
Numer ogłoszenia: 154093 - 2008; data zamieszczenia: 08.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Zielonej Górze, Al. Zjednoczenia 104, 65-120 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4519200, fax 068 4519230.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku mieszkalnego 24-rodzinnego z niezbędną infrastrukturą zewnętrzną położonego w Międzyrzeczu przy ul. Wita Stwosza.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest: - wybudowanie budynku mieszkalnego o trzech kondygnacjach nadziemnych z poddaszem użytkowym, całkowicie podpiwniczonego, z trzema klatkami schodowymi wyposażonymi w wiatrołapy - CPV 45211340-4; - zagospodarowanie terenu otaczającego budynek - CPV 45111291-4 ; 2) Wybrane parametry charakteryzujące przedmiot zamówienia: - powierzchnia zabudowy 525,10 m2 - powierzchnia netto 1918,80 m2 - powierzchnia użytkowa 1341,90 m2 w tym: powierzchnia podstawowa 788,30 m2 powierzchnia pomocnicza 553,60 m2 - powierzchnia ruchu 321,50 m2 - powierzchnia usługowa 255,40 m2 - kubatura 7648,00 m3 - wysokość max budynku 15,91 m 3) Przeznaczenie i program funkcjonalny budynku : budynek mieszkalny, wielorodzinny zawierający nw. mieszkania : 1. 4 mieszkania M4 2. 20 mieszkań M3
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.13.40 - Budownictwo wielorodzinne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.13.40 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego Oryginalny kod CPV: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 50.000,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust 1 Prawa zamówień publicznych tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej określone ustawą z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (tekst jednolity z dnia 28.08.2007r. Dz.U. z 2007r. nr 155, poz. 1095); 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia co oznacza że: a) w okresie 5 lat, przed terminem wszczęcia postępowania, określonym przez wytłuszczenie daty ogłoszenia w części II tej SIWZ, bądź w okresie prowadzenia działalności, jeżeli jest on krótszy od 5 lat, wykonali roboty budowlane, w rozumieniu ustawy Prawo budowlane (art.3, pkt 7), składające się na budowę co najmniej jednego obiektu budowlanego, stanowiącego budynek mieszkalny wielorodzinny lub budynek użyteczności publicznej, o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 1.000 m2. b) dysponują co najmniej dwoma osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (art.14, ust.1, pkt2 Pb) oraz co najmniej po jednej osobie posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: instalacji sanitarnych (art.14, ust.1, pkt4 Pb) i instalacji elektrycznych (art.14, ust.1, pkt5 Pb) oraz osobą posiadającą uprawnienia w zakresie eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych do 1 kV (art.54 ustawy z dnia 10.04.1997r. Prawo energetyczne ogł. w Dz.U. z 1997r., nr 54, poz.348, z późn.zm.) 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia co oznacza, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 800.000 zł. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art.24 Pzp. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana przez ustalenie, na podstawie treści złożonych z ofertą dokumentów, czy dany podmiot spełnia wyżej opisane wymagania, czy ich nie spełnia (metoda zero-jedynkowa).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy zobowiązani są złożyć poprzez załączenie do oferty, niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zawarte w treści formularza oferty, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Wykaz, wg wzoru załącznika nr 2 do SIWZ, robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym opisanym w części VII, pkt 1, ppkt 2a tej SIWZ i zrealizowanych w nie mniejszym zakresie rzeczowym niż zakres tam wymagany, z podaniem daty, miejsca wykonania i zamawiającego oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 7) Wykaz, wg wzoru załącznika nr 2a do SIWZ, osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz posiadanych uprawnień budowlanych i elektrycznych niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz załączeniem, uwierzytelnionych przez Wykonawcę, kserokopii dokumentów potwierdzających, posiadane przez te osoby, uprawnienia. W stosunku do osób objętych obowiązkiem członkostwa we właściwej izbie samorządu zawodowego (art.12, ust.7 Pb), wymagane jest również załączenie kserokopii zaświadczenia tej izby zawierającego termin jego ważności. 8) Wykaz, wg wzoru załącznika nr 2b do SIWZ, części zamówienia, które Wykonawca powierza podwykonawcom. 9) Uwierzytelniona przez Wykonawcę kserokopia ważnej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 10) Pełnomocnictwo w przypadku złożenia oferty przez pełnomocnika oraz pełnomocnictwo z art. 23 Pzp; 11) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 2,3,4,5 składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju pochodzenia, określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605);
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Zielonej Górze 65-120 Zielona Góra Al. Zjednoczenia 104 pok. nr 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2008 godzina 12:00, miejsce: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Zielonej Górze 65-120 Zielona Góra Al. Zjednoczenia 104 pok nr. 104.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Przeprowadzenie indywidualnego doradztwa zawodowego z utworzeniem Indywidualnych Planów Działania
- Usługi transportowe osób w ramach współpracy z miastami partnerskimi w roku 2025
- Przebudowa ronda św. Urbana I Patrona Miasta (Wrocławska/ Pileckiego) na rondo turbinowe
- DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH
- Przegląd wraz z wykonaniem prac konserwacyjnych promu przewozowego w m. Pomorsko celem przedłużenia dokumentów bezpieczeństwa
- Przeprowadzenie kursów: barman, barista ( powiat słubicki)
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania pn. "Poprawa efektywności energetycznej 3 budynków przy ul. Starołęckiej 40 w Poznaniu"
- "Budowa boisk sportowych wraz z bieżnią lekkoatletyczną oraz oświetleniem zewnętrznym na potrzeby szkoły podstawowej w Widomej" - postepowanie nr 4
- "Budowa Remizy OSP w Krajowym Systemie Ratowniczo Gaśniczym".
- Adaptacja miasta Dębica do zmian klimatu - "Utworzenie parku kieszonkowego przy parkingu dla autobusów ul. Słoneczna"
- 2.2025 Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu w Złocieńcu przy Alei Piastów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.