eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRemont korytarza I piętra w skrzydle południowym Pałacu Prezydenckiego w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 48/50.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-08

Warszawa: Remont korytarza I piętra w skrzydle południowym Pałacu Prezydenckiego w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 48/50.
Numer ogłoszenia: 154100 - 2008; data zamieszczenia: 08.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kancelaria Prezydenta RP, ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6952863, fax 695-28-62.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prezydent.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja państwowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont korytarza I piętra w skrzydle południowym Pałacu Prezydenckiego w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 48/50..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje roboty remontowe oraz budowlano-elektryczne na części korytarza I piętra skrzydła południowego od strony Korpusu Głównego (na długości ok. 39 mb i o powierzchni ok. 100 m2) - korytarze nr 3b i nr 4b ujęte na rysunkach: w części budowlanej - rys. nr 8 Rzut korytarza skrzydła pd i w części elektrycznej - rys. nr 1 Plan instalacji w korytarzu skrzydła pd. Zawarte w dokumentacji technicznej rysunki dotyczące przedmiotu zamówienia to: w części budowlanej - rys. nr 8 i nr 9. w części elektrycznej - rys. nr 1 i nr 4. Ogólnie zakres prac remontowych objęty niniejszym zamówieniem, polega na: wymianie istniejących warstw podłoża pod posadzką klepkową na nowe (ślepa podłoga, legary drewniane, zasypka izolacyjna), wymianie istniejącej posadzki klepkowej na nową z zachowaniem rodzaju drewna, kompozycji układu i gabarytów klepki oraz odtworzeniem profilowanych cokolików, miejscowych naprawach i uzupełnieniach tynku w dostosowaniu do technologii i faktury tynków istniejących, naprawie i renowacji istniejących sufitów, wprowadzeniu elementów wystroju sztukatorskiego dla ścian i sufitów, malowaniu ścian i sufitów, wymianie form (żyrandole) oświetlenia z podłączeniem ich do poszczególnych instalacji, wymianie wewnętrznych instalacji elektrycznych zasilających wraz z tablicami oświetleniowymi. W ramach poszczególnych etapów należy wykonać dwukrotnie tymczasową szczelną ściankę działową ( w trakcie trwania robót na danym etapie, druga część korytarza musi być dostępna dla użytkowników pomieszczeń). Szczelną ściankę działową należy przestawić wraz ze zmianą etapu tak, aby można było kontynuować prace parkietowe zgodnie z wymogami technologicznymi.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.25.00 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.43.21.10 - Kładzenie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.10 - Kładzenie podłóg Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: - w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali roboty budowlane, których rodzaj określony jest w przedmiocie zamówienia o łącznej wartości min. 500.000 zł brutto oraz przynajmniej jedna z nich została wykonana na obiekcie zabytkowym na kwotę min. 100.000 zł brutto; - posiadają wymagane Prawem budowlanym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi oraz znajdują się na liście członków właściwej izby samorządu zawodowego. Wykonawca składa - aktualne na dzień składania ofert - kserokopie uprawnień i zaświadczeń z właściwej izby samorządu zawodowego osób realizujących zamówienie oraz dokument potwierdzający upoważnienie do wykonywania i nadzorowania robót w obiektach zabytkowych dla kierownika budowy; 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. przedstawią polisę lub inny dokument potwierdzający, iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 300.000,00 zł; 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1 Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt. 1 na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa w VIII części SIWZ. 2.2 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2.3 Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty mają być złożone, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz dotyczące art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Aktualny (czyli odzwierciedlający stan faktyczny) odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( potwierdzenie warunku z pkt. VII ppkt. 1lit.a.). 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( potwierdzenie warunku z pkt. VII ppkt. 1lit.a.). 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( potwierdzenie warunku z pkt. VII ppkt. 1 lit.a.). 5. Zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji urzędu skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. ( potwierdzenie warunku z pkt. VII ppkt. 1lit.a.). 6. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ( potwierdzenie warunku z pkt. VII ppkt. 1lit.a.). 7. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 300.000 zł. ( potwierdzenie warunku z pkt. VII ppkt. 1lit.c.). 8. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie, których rodzaj określony jest w przedmiocie zamówienia o łącznej wartości min. 500.000 zł brutto oraz przynajmniej jedna z nich została wykonana na obiekcie zabytkowym na kwotę min. 100.000 zł brutto (załącznik nr 4 do SIWZ).( potwierdzenie warunku z pkt. VII ppkt. 1lit.b.).Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót. 9. Wykaz personelu odpowiedzialnego za realizację zamówienia wraz ze stosownymi uprawnieniami ( potwierdzenie warunku z pkt. VII ppkt. 1lit.b.). tj. (załącznik nr 5 do SIWZ): a. w przypadku osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie - kopie uprawnień budowlanych i elektrycznych oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; b. w przypadku osoby pełniącej funkcję kierownika budowy - dokument potwierdzający upoważnienie do wykonywania i nadzorowania robót w obiektach zabytkowych. 10. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginalne lub kopia poświadczona notarialnie. 11. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego dokumenty wymienione w punktach 2, 3, 4, 5 i 6 składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 12. Ponadto w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii. Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej 13. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 13.1 w punkcie VIII ppkt 2, 4, 5 i 6 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 13.2 w punkcie VIII ppkt 3 składa zaświadczenie właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy. 14. Dokumenty, o których mowa w pkt VIII ppkt. 13.1 lit. a i c oraz w pkt. 13.2 muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 15. Dokument, o którym mowa w pkt VIII ppkt 13.1 lit. b musi być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 16. Dokumenty te są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę wraz tłumaczeniem na język polski. 17. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 18. Inne dokumenty dołączone do oferty, sporządzone w języku obcym, składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, potwierdzonym przez Wykonawcę. UWAGA!! Dokumenty wymagane przez Zamawiającego i dołączone do Formularza oferty mogą być przedstawione w formie: a) oryginału, b) kopii z napisem ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM podpisanej przez osoby uprawnione (wymienione w KRS lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub posiadające pełnomocnictwo podpisane przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy). Za podpisanie uznaje się czytelny własnoręczny podpis lub podpis z pieczątką pozwalającą na zidentyfikowanie podpisu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.prezydent.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kancelaria Prezydenta RP ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2008 godzina 13:00, miejsce: Kancelaria Prezydenta RP ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa - Kancelaria Główna - wejście D.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.