Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-18
Ustrzyki Dolne: SUKCESYWNE DOSTAWY ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH
Numer ogłoszenia: 154110 - 2009; data zamieszczenia: 18.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Ustrzykach Dolnych , ul. 29 Listopada 57, 38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie, tel. 013 4611028, faks 013 4611028.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-ustrzyki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNE DOSTAWY ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych, podzielonych na 7 zadań. Szczegółowy wykaz oraz ilości określone są w dokumentacji zgodnie z załączonym przedmiotem zamówienia wg treści załącznika nr 1..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00 - Odczynniki do badania krwi 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 38.43.70.00 - Pipety i akcesoria laboratoryjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: . Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; . Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; . Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; . Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych.. 5.2 Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie według formuły spełnia - nie spełnia na podstawie analizy treści złożonych oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 5.4 i 5.5 SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. wypełniony i podpisany formularze ofertowe i cenowe - Załącznik nr 1,2 do SIWZ 5. Oświadczenie o posiadaniu aktualnych dopuszczeń do obrotu i używania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z 20 kwietnia 2004 r. (Dz.U. Nr.93 poz.896 ze zm.) - dotyczy wyrobów medycznych 6. Karty charakterystyki zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 13 listopada 2007 r. w sprawie karty charakterystki (Dz.U. Nr 215, poz.1588) 7. Pełnomocnictwa do podpisywania ofert, jeżeli jest ona podpisywana przez osobę lub osoby nie wymienione w dokumencie określającym status prawny Wykonawcy 8. w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, w myśl art.23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-ustrzyki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ USTRZYKI DOLNE
UL. 29 LISTOPADA 57
38-700 USTRZYKI DOLNE.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2009 godzina 10:00, miejsce: SP ZOZ USTRZYKI DOLNE UL. 29 LISTOPADA 57 38-700 USTRZYKI DOLNE SEKRETARIAT.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DZIERŻAWA ANALIZATORA HEMATOLOGICZNEGO WRAZ ODCZYNNIKAMI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DZIERŻAWA ANALIZATORA HEMATOLOGICZNEGO WRAZ ODCZYNNIKAMI.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ODCZYNNIKI DO KOAGULOLOGII ; APARAT COAG CHROM 3003 BIO-KSEL.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ODCZYNNIKI DO KOAGULOLOGII ; APARAT COAG CHROM 3003 BIO-KSEL.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: TESTY DIAGNOSTYCZNE - LATEKSY , PASKI DO ANALIZY MOCZU.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TESTY DIAGNOSTYCZNE - LATEKSY , PASKI DO ANALIZY MOCZU.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ODCZYNNIKI WRAZ Z CZĘŚCIAMI ZUŻYWALNYMI I GAZAMI KALIBRACYJNYMI DO APARATU RKZ RAPIDLAB 248.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ODCZYNNIKI WRAZ Z CZĘŚCIAMI ZUŻYWALNYMI I GAZAMI KALIBRACYJNYMI DO APARATU RKZ RAPIDLAB 248.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: SPRZĘT I MATERIAŁY LABORATORYJNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĘT I MATERIAŁY LABORATORYJNE.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: BARWNIKI I ODCZYNNIKI DO ANALITYKI OGÓLNEJ.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: BARWNIKI I ODCZYNNIKI DO ANALITYKI OGÓLNEJ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Odczynniki biochemiczne wraz z akcesoriami i częściami zużywalnymi do analizatora KONELAB 20 ISE z wyceną usług serwisowych, serwisu pogwarancyjnego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki biochemiczne wraz z akcesoriami i częściami zużywalnymi do analizatora KONELAB 20 ISE z wyceną usług serwisowych, serwisu pogwarancyjnego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI USTRZYKI DOLNE
- Zakup urządzeń i oprogramowania w ramach projektu pn: Zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Ustrzyki Dolne
- Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Ustrzyki Dolne w 2025 r.
- SUKCESYWNE DOSTAWY DROBNEGO SPRZĘTU, MATERIAŁÓW I INNYCH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
więcej: przetargi USTRZYKI DOLNE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/CZD/015/25 Dostawa odczynników w gotowych rozcieńczeniach do wykonywania badań immunohistochemicznych do analizatora (system modułowy BenchMark Special Stains i BenchMark ULTRA PLUS),
- SUKCESYWNA DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO BIOLOGII KOMÓRKOWEJ W ROKU 2025"
- Dostawa wzorców do wykonywania badań laboratoryjnych
- Zakup materiałów zużywalnych dla Pracowni Zakażeń i Pracowni Hematoonkologii Laboratorium Hematologii UCK.
- Dzierżawa analizatorów oraz dostawy odczynników laboratoryjnych i artykułów medycznych
- Sukcesywne dostawy odczynników i materiałów zużywalnych do analizatora parametrów krytycznych ABL90 FLEX PLUS RADIOMETER R
więcej: Odczynniki do badania krwi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.