Ogłoszenie z dnia 2009-05-18
Warszawa: Zakup i dostawa artykulów biurowych
Numer ogłoszenia: 154128 - 2009; data zamieszczenia: 18.05.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Zarządców Nieruchomości WAM Sp. z o.o.- Oddział Tymczasowego Zakwaterowania WAM Sp. z o. o., ul. Wolnej Wszechnicy 5, Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 576 23 02, faks 0-22 576 23 07.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa artykulów biurowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa artykułów biurowych dla Zespołu Zarządców Nieruchomości WAM Sp. z o.o. Oddział Tymczasowego Zakwaterowania. a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podaniem wymaganych ilości został określony w załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy); b) Przedmiot zamówienia ma być dostarczony do miejsc wskazanych przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy; c) Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania równoważnego przedmiotu zamówienia. Za równoważny przedmiot zamówienia Zamawiający uzna oferowany przedmiot zamówienia o cechach nie gorszych niż określony w SIWZ. W przypadku równoważnego przedmiotu zamówienia Wykonawca winien dołączyć do oferty dane umożliwiające jego porównanie z parametrami odpowiedniej pozycji ze Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia (np. karty katalogowe, charakterystykę produktu, wzory, itp.) zamieszczając jego opis z wyceną w wierszu poniżej zamawianego produktu oraz nazwę producenta i oznaczenie produktu oferowanego w kolumnie 20 formularza cenowego (zał. nr 2 do SIWZ) UWAGA! Kolumnę nr 20 należy wypełnić w całości nawet w przypadku nie oferowania produktów równoważnych! CPV: Główny przedmiot: 30190000-7 Zamówienie składa się z 11 zadań, tj.: 11 miejsc do jakich należy dostarczyć odpowiednią część zamówienia, zgodnie z ilościami podanymi w formularzu cenowym. Dostawy będą realizowane pod wskazane poniżej adresy: Warszawa - Biuro: 02-097 Warszawa, ul. Wolnej Wszechnicy 5; Zespół Bydgoszcz: 85-915 Bydgoszcz ul. Gdańska 147G pok. 200; Zespół Gdynia: 81-127 Gdynia, ul. Śmidowicza 71; Zespół Kraków: 31-155 Kraków, ul. Montelupich 3; Zespół Lublin: 08-521 Dęblin, ul. 15 Pułku Piechoty Wilków 34A; Zespół Olsztyn: 11-500 Giżycko, ul. Moniuszki 8A; Zespół Poznań: 60-631 Poznań, ul. Dojazd 30; Zespół Szczecin: 71-215 Szczecin, ul. Łukasińskiego 37; Zespół Warszawa: 02-097 Warszawa, ul. Wolnej Wszechnicy 5; Zespół Wrocław: Bolesławiec, ul. Artyleryjska 4; Zespół Zielona Góra: 65-119 Zielona Góra, ul. Sulechowska 4A p. 703..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 30060.29 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.05.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Lyreco Polska S.A., ul. Sokołowska 33, 05-806 Komorów, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 30060.29
- Oferta z najniższą ceną: 30060.29 oferta z najwyższą ceną: 49528.69
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "dostosowanie infrastruktury technicznej w Zakładach Diagnostyki Obrazowej i Radiologii do wymogów technicznych stacji diagnostycznych" - stacje diagnostyczne i sprzęt sieciowy - powtórka
- "Wykonanie izolacji poziomej fragmentu murów w Pałacu w Sztynorcie"
- Dostawa warzyw i owoców
- naprawy i usuwanie awarii wraz z pogotowiem na terenach zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w 2025 r.
- Świadczenie usługi przeglądów i konserwacji 2 wind produkcji ORONA zainstalowanych na parkingu wielopoziomowym na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej -Curie PIB w Warszawie
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Mienia Skarbu Państwa w okresie latach 2025-2026 r.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawy artykułów gospodarczych, biurowych i czystościowych
- "Dostawa artykułów piśmienno-biurowych dla Urzędu Miejskiego Wrocławia"
- DZP/46/24 DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, baterii, płyt i tonerów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu.
- ZP.162.2024 - Dostawa materiałów poligraficznych profilaktycznych
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.