Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-08
Inowrocław: Przetarg nieograniczony Nr M-21/2008 na dostawę mebli laboratoryjnych
Numer ogłoszenia: 154201 - 2008; data zamieszczenia: 08.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3545587, fax 052 3574667.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pszozino.lo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony Nr M-21/2008 na dostawę mebli laboratoryjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw mebli laboratoryjnych na potrzeby Zakładu Anatomii Patologicznej w PS ZOZ Inowrocław
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.30.00 - Meble laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 39.18.00.00 - Meble laboratoryjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy którzy : a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności ; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia : d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Nie spełnienie jednego z w/w warunków jak również warunków określonych w art. 24 ust. 1 i 2 pzp oraz części VI. SIWZ skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania przedmiotowej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wykonawca załączy następujące dokumenty i oświadczenia do oferty: a) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy - Załącznik nr 3 b) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej ( wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ) d) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ) 2. W celu potwierdzenia, że przedmiot Zamówienia odpowiada wymaganiom określonym Zamawiającego, przedstawią: Certyfikat CE producenta na oferowany przedmiot Zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pszozino.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PSZOZ Inowrocław, ul. Poznańska 97 Szpital Powiatowy, budynek administracyjny, Dział Zamówień Publicznych pok. 03.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2008 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Z-cy Dyrektora ds. Techniczno-Administracyjnych, PSZOZ ul. Poznańska 97 ,.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Wykonanie konserwacji i naprawy dróg gruntowych zarządzanych przez Prezydenta Miasta Inowrocławia
- Dostarczanie paliw na potrzeby jednostek organizacyjnych Miasta Inowrocławia
- Świadczenie usług psychologicznych na rzecz Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Inowrocławiu.
- DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO HEMODIALIZY DLA SZPITALA WIELOSPECJALISTYCZNEGO IM. DR. LUDWIKA BŁAŻKA W INOWROCŁAWIU.
- Dostawa leku Afliberceptum (Eylea) na potrzeby Oddziału Okulistycznego dla Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr Ludwika Błażka w Inowrocławiu.
- Świadczenie usług ratownictwa wodnego na pływalniach i basenie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu w 2025 r.
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych oraz mebli laboratoryjnych wraz z montażem na potrzeby Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Elektrotechniki.
- Dostawa wyposażenia laboratorium pod kątem przygotowania specjalistycznych materiałów do druku 3D rusztowań kostnych na potrzeby WO
więcej: Meble laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.