eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bobolice › ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE OBSŁUGI PRAWNEJ URZĘDU MIEJSKIEGO W BOBOLICACH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-14

Bobolice: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE OBSŁUGI PRAWNEJ URZĘDU MIEJSKIEGO W BOBOLICACH
Numer ogłoszenia: 15421 - 2009; data zamieszczenia: 14.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Bobolicach , ul. Ratuszowa 1, 76-020 Bobolice, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 34 58 401, faks 094 34 58 420.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bobolice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE OBSŁUGI PRAWNEJ URZĘDU MIEJSKIEGO W BOBOLICACH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Urzędu Miejskiego w Bobolicach pomocy prawnej w zakresie prawa polskiego, w tym bieżące doradztwo prawne, sporządzanie opinii prawnych, formułowanie projektów umów, opracowywanie, opiniowanie i weryfikacja wewnętrznych aktów prawnych oraz reprezentowanie Zamawiającego wobec osób trzecich w zakresie powierzonych spraw. Zakres świadczonych usług obejmować będzie spraw cywilnoprawnych, administracyjno - prawnych, pracowniczych i innych zagadnień indywidualnie zlecanych a w szczególności: 1.opiniowanie pod względem formalno-prawnym umów i porozumień zawieranych przez Zamawiającego, 2.konsultacje prawnicze i udzielanie porad prawnych pracownikom, 3.udzielanie na wniosek kierownictwa Zamawiającego pisemnych opinii prawnych w sprawach dotyczących Zamawiającego w terminach każdorazowo ustalanych przez Strony, jednakże nie dłuższym niż dziesięć dni kalendarzowych lecz nie krótszym niż pięć dni kalendarzowych, 4.uczestniczenie na żądanie Zamawiającego w sesjach Rady Miejskiej, 5.opiniowanie pod względem formalno-prawnym projektów uchwał Rady Miejskiej, 6.udzielanie porad prawnych radnym w związku z wykonywaniem przez nich mandatu radnego, 7.pomoc przy opracowywaniu nietypowych decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach obywateli, 8.informowanie Burmistrza i jego Zastępcy o uchybieniach w działalności Zamawiającego w zakresie przestrzegania prawa i skutkach tych uchybień, 9.uczestniczenie w prowadzonych przez Zamawiającego naradach i rokowaniach, których celem jest nawiązanie, zmiana lub rozwiązanie stosunku prawnego, w tym zwłaszcza umowy długoterminowej lub nietypowej, albo dotyczącej przedmiotu o znacznej wartości, 10.sprawowanie zastępstwa procesowego w sprawach przed sądami powszechnymi, Naczelnym Sądem Administracyjnym oraz przed innymi organami orzekającymi, 11.nadzór prawny nad egzekucją należności Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia następującego minimalnego standardu świadczonych usług: a)świadczenie usług w siedzibie Zamawiającego, bądź na terenie jago działania średnio w miesięcznym okresie rozliczeniowym - 64 godziny w miesiącu, trzy razy w tygodniu, b)w przypadku konieczności uczestnictwa w rozprawach przez sądami, organami i urzędami administracji publicznej może ulec zmianie sposób uzgodnionych wzajemnych świadczeń pomiędzy stronami, tj. miesięczny okres rozliczeniowy, c)w pozostałym zakresie: - udzielanie ustnych porad prawnych zgłaszanych telefonicznie, - udzielanie informacji i wskazówek zgłaszanych do projektów dokumentów drogą elektroniczną..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonych działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 pzp, a ponadto spełniają niżej wymienione warunki: 1.5.Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: min. 1 osobę z uprawnieniami do wykonywania zawodu radcy prawnego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 06 lipca 1982 roku o radcach prawnych lub zawodu adwokata zgodnie z przepisami ustawy z dnia 26 maja 1982 roku prawo o adwokaturze potwierdzone zaświadczeniem z rejestru właściwego organu danej korporacji zawodowej (tj. Okręgowej Rady Radców Prawnych/Okręgowej Rady Adwokackiej) o wpisie na listę uprawnionych do wykonywania zawodu radcy prawnego/adwokata. 1.6.Oświadczają, że spełniają warunki określone w art.22 pzp oraz, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 pzp. 1.7.Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany formularz oferty, załącznik Nr 1 do SIWZ. 2.Wypełniony i podpisany formularz wyceny, załącznik Nr 2 do SIWZ. 3.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy i nie wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2, załącznik Nr 3 do SIWZ. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z zaświadczeniami o wpisie na listę uprawnionych do wykonywania zawodu radcy prawnego/adwokata prowadzonymi przez Okręgową Radę Radców Prawnych/Okręgową Radę Adwokacką oraz pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, załącznik Nr 4 do SIWZ. Wyżej wymienione dokumenty Wykonawca może złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 6.Oświadczenie o niekaralności w formie oryginału, załącznik nr 5 do SIWZ. 7.Zaakceptowany wzór umowy, załącznik Nr 6 do SIWZ. Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone przy wykonywaniu czynności stanowiących pomoc prawną wraz z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia lub informacją o uiszczeniu składki z tytułu ubezpieczenia. Wyżej wymieniony dokument Wykonawca może złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 8.Zgodnie z art.23 ust.1 pzp Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. W w/w przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt. 4 i 6 winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. 9.Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów i oświadczeń lub nie spełni jednego bądź więcej warunków, jego oferta zostanie odrzucona lub Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. Zgodnie z art.24 ust.4 ustawy ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bobolice.pl; bobolice.nowoczesnagmina.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Bobolicach ul. Ratuszowa 1 76-020 Bobolice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Bobolicach ul. Ratuszowa 1 76-020 Bobolice sekretariat - pokój nr 12, I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.