To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-27
Ogłoszenie nr 15423 - 2017 z dnia 2017-01-27 r.
Lublin: Sprzątanie pomieszczeń służbowych w siedzibie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie przy ul. Turystycznej 7a w roku 2017.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 371993-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich, krajowy numer identyfikacyjny
16771100000, ul.
ul. Turystyczna
,
20207
Lublin, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
817 495 300, faks
817 495 341, e-mail
dzp@zdw.lublin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zdw.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: samorządowa jednostka budżetowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzątanie pomieszczeń służbowych w siedzibie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie przy ul. Turystycznej 7a w roku 2017.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):KU.372.334.2016.ms
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: sprzątanie pomieszczeń służbowych w siedzibie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie przy ul. Turystycznej 7a w roku 2017. Kod CPV: 90919200-4 Usługi sprzątania biur A. Miejsce realizacji zamówienia: Budynek administracyjno- biurowy, Lublin ul.Turystyczna 7a, w tym: 1) Budynek administracyjno-biurowy - parter, 1 i 2 piętro, biuro podawcze, korytarz 2) Całkowita powierzchnia wewnętrzna - 983 m 2, 3) Rodzaj podłoża: - lastriko - 41,50 m2, - terakota - 30,00 m^2, - wykładzina PCV - 55,90 m2, - wykładziny dywanowe - 755,60 m2, - korytarz w podpiwniczeniu wraz z pomieszczeniami archiwalnymi - 100 m2. B. Czynności do wykonania w ramach zamówienia: 1) codzienne odkurzanie wykładzin dywanowych, 2) codzienne wycieranie na mokro i nabłyszczanie powierzchni wykonanych z lastriko i terakoty, 3) codzienne wynoszenie śmieci, zakładanie w koszach na śmieci nowych worków, 4) codzienne wycieranie kurzu na biurkach, szafkach, półkach, itp. powierzchniach, 5) codzienne mycie środkami czystości i dezynfekcja umywalek, toalet, 6) codzienne uzupełnianie w łazienkach płynu do mycia naczyń, 7) podlewanie kwiatów na korytarzach- w zależności od potrzeby, 8) dwa razy w roku, w terminie uzgodnionym z Wydziałem Administracji, myciem okien łącznie z ich rozkręceniem, 9) maksymalnie pięć razy w roku sprzątanie pomieszczeń w archiwum zakładowym - w terminie uzgodnionym z Wydziałem Administracji. C. Wymagania: 1) wykonawca zobowiązuje się wykonać usługi starannie, własnym sprzętem, używając każdorazowo środków dobrej jakości, 2) wszelkie środki czystości ( płyny, pasty, szczotki, worki do odkurzacza, worki na śmiecie, itp.). Wykonawca zapewnia we własnym zakresie i na własny koszt 3) wykonawca zobowiązuje się do oszczędnego używania energii elektrycznej i wody niezbędnej do wykonywania prac, o których mowa w umowie. 4) czynności związane ze sprzątaniem będą wykonywane we wszystkie dni robocze zgodnie z regulaminem pracy Zamawiającego, w godzinach 15.00-20.00. 5) sprzęt, ubrania robocze pracowników Wykonawcy i środki czystości, Wykonawca będzie przechowywał w pomieszczeniu udostępnionym przez Zamawiającego, 6) klucze do pomieszczeń Wykonawca będzie pobierał, a po zakończeniu sprzątania będzie pozostawiał w Wydziale Administracji i Zaplecza Technicznego, 7) po zakończeniu sprzątania, każdorazowo, Wykonawca zamknie wszelkie pomieszczenia, okna i kratę wejściową do ZDW w Lublinie, oraz uruchomi system alarmowy. 8) wykonawca zobowiązuje się do przechowywania danych osobowych pracowników wykonujących usługę w biurach zamawiającego , w szczególności imię, nazwisko, adres zamieszkania, PESEL oraz ich udostępnianie na każde żądanie Zamawiającego, pod rygorem odmowy dopuszczenia do wykonania sprzątania, co jest równoznaczne z odmową wykonania usługi przez Wykonawcę z przyczyn leżących po jego stronie 9) Wykonawca zobowiązany jest do pouczenia pracowników o odpowiedzialności karnej za nieuprawnione wykorzystanie danych znajdujących się w biurkach Zamawiającego oraz uruchamianie i korzystanie ze sprzętu elektronicznego Zamawiającego. 2. Do wykonywania świadczenia usług Zamawiający dopuści jedynie osoby niekarane i nie figurujące w Krajowym Rejestrze Karnym. Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedłoży pisemną informację o niekaralności osób wykonujących przedmiot zamówienia. 3. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę wszystkich osób/osoby wykonujących czynności w trakcie realizacji niniejszego zamówienia w zakresie sprzątania i utrzymania czystości w zakresie czynności objętych przedmiotem zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90919200-4
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT29268.29 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert11 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 32913.84 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- dostawa leków ogólnych i wyrobów medycznych - 103 pozycje (ponowienie)
- RDW w Zamościu: Budowa magazynu soli na terenie Obwodu Drogowego w Józefowie.
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ulic: Roweckiego, Okulickiego i Pajdowskiego w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Dostawa pieczywa, drobiu i artykułów spożywczych
- Sukcesywne dostawy odczynników diagnostycznych - 1 zadanie
- Zakup i dostawa samochodu osobowego na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.