Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-10-22
Chocianów: Obsługa bankowa budżetu Miasta i Gminy Chocianów oraz jednostek podległych.
Numer ogłoszenia: 154291 - 2015; data zamieszczenia: 22.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chocianów , ul. Ratuszowa 10, 59-140 Chocianów, woj. dolnośląskie, tel. 76 8185138, faks 76 8185061.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bankowa budżetu Miasta i Gminy Chocianów oraz jednostek podległych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie obsługi bankowej budżetu Gminy Chocianów oraz jednostek podległych: Urzędu Miasta i Gminy w Chocianowie, Ośrodka Pomocy Społecznej w Chocianowie, Przedszkola Miejskiego w Chocianowie, Szkoły Podstawowej w Chocianowie, Szkoły Podstawowej w Trzebnicach, Szkoły Podstawowej w Szklarach Dolnych, Szkoły Podstawowej w Parchowie, Gimnazjum w Chocianowie, Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Chocianowie, w następującym zakresie: 1) Otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych. 2) Realizacja przelewów. Bank obsługujący budżet zapewni system elektroniczny, umożliwiający wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Chocianów oraz jednostek podległych bez konieczności osobistej wizyty w banku. System ten musi być systemem bezpiecznym, o dostępie chronionymi hasłami oraz każdorazowo kodowaną transmisją danych. 3) Przyjmowania wpłat gotówkowych oraz dokonywania wypłat gotówkowych na terenie miasta Chocianowa. W ramach usługi bank zapewni dodatkowo bezkolejkową obsługę kasową przyjmowania wpłat i dokonywania wypłat z rachunków bankowych zamawiającego przez upoważnionych pracowników. 4) Możliwości lokowania środków: a) bank oprocentuje rachunek bieżący zamawiającego, b) przyjmowanie wolnych środków na autolokaty (depozyty automatyczne, nocne jednodniowe, weekendowe) zgodnie z dyspozycją jednostki (zamawiającego) środków finansowych, przy zastosowaniu oprocentowania WIBID 1M - pomniejszonej o marżę banku, przy czym minimalna wysokość autolokaty wynosi 50.000 zł. (bez odrębnej codziennej dyspozycji zamawiającego), c) oprocentowanie lokat (negocjacyjnych) na dłuższe terminy będzie każdorazowo negocjowane pomiędzy zamawiającym a bankiem, a stawką wyjściową oprocentowania lokat negocjowanych będzie WIBID 1M - marża banku, d) zamawiającemu przysługuje prawo lokowania wolnych środków finansowych na rachunkach lokat terminowych w innych bankach. 5) Uruchamiania kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu do wysokości ustalonego limitu uchwałami Rady Miejskiej Chocianowa, którego oprocentowanie oparte będzie na stawce WIBOR 1M powiększonej o marżę banku (niezmienną przez okres obowiązywania umowy). Przy czym środki winny być postawione do dyspozycji zamawiającego w ciągu 3 dni roboczych od złożenia wniosku. Przewiduje się zabezpieczenie kredytu w formie weksla In blanco wraz z deklaracją wekslową. 6) Umożliwienia wypłat świadczeń społecznych , przyznanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej oraz Urząd Miasta i Gminy w Chocianowie, klientom nie posiadającym rachunku bankowego. 7) Świadczenia innych usług bankowych na rzecz jednostek objętych przedmiotem zamówienia tj. telefoniczne informowanie o stanie konta bankowego, przechowywanie depozytów, wydawanie blankietów czekowych. Ponadto: Bank nie będzie pobierał opłat: - innych, niż uwzględnione w cenie oferty opłat i prowizji z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia, - opłat i prowizji bankowych od salda niewykorzystanej części kredytu w rachunku bieżącym oraz przedterminowej spłaty kredytu, - opłat i prowizji bankowych od wszelkich wpłat na rachunki bankowe zamawiającego i jednostek podległych, objęte przedmiotem zamówienia, - opłat i prowizji bankowych od wszelkich wypłat gotówkowych z rachunków bankowych zamawiającego i jednostek podległych, - tytułem otwarcia rachunku bankowego, - tytułem przelewów na konto w banku obsługującym, - za wydawanie blankietów czekowych, - tytułem opłat od przelewów dokonywanych między rachunkami bieżącymi i rachunkami pomocniczymi zamawiającego. - opłat za dostarczenie wyciągów bankowych w formie papierowej, - za wydawanie zaświadczeń bankowych o prowadzonych rachunkach, - za wydawanie opinii i historii rachunków bankowych. Bank zobowiązany jest do bezpłatnego zainstalowania pełnego oprogramowania związanego z systemem bankowości elektronicznej na sprzęcie zamawiającego oraz bezpłatnego przeszkolenia pracowników w zakresie obsługi systemu bankowości elektronicznej. Realizacja czynności bankowych na drodze internetowej przy wykorzystaniu systemu bankowości elektronicznej, wymagać będzie każdorazowo stosowania przez klienta, otrzymanego od banku hasła i certyfikatu - podpisu elektronicznego w celu ich autoryzacji. System powyższy powinien gwarantować minimum dwustopniowe zatwierdzanie wykonanych transakcji..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00 - (3) Usługi bankowe i inwestycyjne 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2018.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniających ten warunek zamawiający uzna wykonawców posiadających zezwolenie na wykonywanie działalności w zakresie określonym w przepisach ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (Dz.U. z 2012 poz. 1376 z późn. zm)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 40
- 2 - Koszt kredytu w rachunku bieżącym - 45
- 3 - Oprocentowanie środków - 15
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://chocianow.bip.pbox.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy
59-140 Chocianów
ul. Ratuszowa 10 pok. nr 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy 59-140 Chocianów ul. Ratuszowa 10 pok. nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 1 800.000,00 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na 2025 rok
- Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 2.500.000,00 zł
- Kredyt na sfinansowanie przejściowego deficytu budżetowego w 2025 roku
- BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU MIASTA PRZEMYŚLA I MIEJSKICH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH PRZEZ 36 MIESIĘCY LICZĄC OD 1 LIPCA 2025 R
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.