To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-16
Brzesko: Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Brzesko
Numer ogłoszenia: 154295 - 2012; data zamieszczenia: 16.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 137961 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Brzeska, ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, tel. 0-14 68 63 100, faks 0-14 66 305 45.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Brzesko.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie obsługi bankowej budżetu Gminy Brzesko, w tym: 1) otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych budżetu Gminy Brzesko; 2) otwarcie i prowadzenie rachunków podstawowych i rachunków pomocniczych jednostek organizacyjnych; 3) prowadzenie i obsługa skonsolidowanego rachunku budżetu Gminy Brzesko; 4) prowadzenie rachunków walutowych; 5) system bankowości elektronicznej; 6) realizacja poleceń przelewu; 7) przyjmowanie wpłat gotówkowych; 8) dokonywanie wypłat gotówkowych; 9) dokonywanie wpłat zamkniętych; 10) potwierdzanie stanów sald na każdy dzień roboczy; 11) wydawanie blankietów czekowych; 12) wydawanie opinii, zaświadczeń, wyciągów historycznych; 13) lokowanie środków na lokatach typu overnight z możliwością automatycznej prolongaty takich lokat; 14) lokowanie środków na innych lokatach terminowych z możliwością ich automatycznej prolongaty; 15) prowadzenie punktu kasowego w pomieszczeniu Zamawiającego czynnego w dniach i godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Brzesku; 16) uruchomienie dla Gminy Brzesko, na jej wniosek, kredytu (bez wymogu innych zabezpieczeń poza wekslem) w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w trakcie roku deficytu budżetowego. Wysokość kredytu będzie określona w każdym roku budżetowym przez Radę Miejską w Brzesku. Limit dla kredytu zaciągniętego na sfinansowanie przejściowego deficytu budżetu określony w Uchwale Budżetowej Gminy Brzesko na rok 2012 wynosi 4.000.000 zł. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowił - Załącznik Nr 7 SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Krakowski Bank Spółdzielczy, Rynek Kleparski 8, 31-150 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 626482,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 260440,00
Oferta z najniższą ceną: 260440,00 / Oferta z najwyższą ceną: 260440,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BRZESKA
- Dostawa urządzeń komputerowych i drukarek
- Wykonanie robót budowlanych obejmujących utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie mechatroniki przy Zespole Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku
- Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych, edukacyjnych dla potrzeb uczniów ze specjalnymi potrzebami w tym w szczególności z niepełnosprawnością
- Dostawa materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu - Dostępne i przyjazne szkoły - edukacja włączająca w brzeskich szkołach podstawowych
- "Remonty dróg powiatowych mieszanką mineralno-asfaltową."
więcej: przetargi w Brzesku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Łopuszno i jednostek organizacyjnych Gminy w okresie od 01.03.2025 r. do 28.02.2029 r."
- Dostawa, w formie leasingu operacyjnego, używanego pojazdu do mycia i dezynfekowania pojemników na odpady.
- Zapewnienie czystości pomieszczeń, terenu oraz autobusów w oddziałach spółki.
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.