To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-04-18
Warszawa: Wybór podmiotów obsługujących sprzedaż i sukcesywne dostawy licencji na oprogramowanie biurowe, systemowe i antywirusowe
Numer ogłoszenia: 154312 - 2013; data zamieszczenia: 18.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 41847 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warszawski, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5520360, faks 022 5522507.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór podmiotów obsługujących sprzedaż i sukcesywne dostawy licencji na oprogramowanie biurowe, systemowe i antywirusowe.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wybór podmiotów obsługujących sprzedaż i sukcesywne dostawy licencji na oprogramowanie biurowe, systemowe i antywirusowe dla Uniwersytetu Warszawskiego. 2.Wykaz części będących przedmiotem zamówienia: CZĘŚĆ I - oprogramowanie i licencje producenta Microsoft Select CZĘŚĆ II - oprogramowanie i licencje producenta Adobe CLP CZĘŚĆ III - oprogramowanie Microsoft OEM CZĘŚĆ IV - oprogramowanie i licencje producenta ABBYY CZĘŚĆ V- oprogramowanie i licencje producenta Kaspersky 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I , II, III, IV, V stanowi załącznik nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej Specyfikacją lub SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 4.Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy programów i licencji, zwanych dalej produktami, wymienionych w Opisie przedmiotu zamówienia dla części I + Wykaz Produktów Microsoft Select wraz z cenami ERP na marzec 2013, Opisie przedmiotu zamówienia dla części II+ Wykaz Produktów Adobe CLP wraz z cenami ESP na marzec 2013 , w Opisie przedmiotu zamówienia dla części III i Opisie przedmiotu zamówienia dla części IV, w Opisie przedmiotu zamówienia dla części V oraz w Formularzach cenowych dla poszczególnych części, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. 5.W przypadkach, w których Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w SIWZ przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, wykonawcy zobowiązani są do oferowania licencji na oprogramowanie określonych w opisie przedmiotu zamówienia lub oprogramowania o parametrach równoważnych (tj.: funkcjonalność, układ menu, kształt ikon, skróty klawiaturowe), lecz nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. 6.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 7.W części I i II Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Wykazu Produktów określonego w ofercie na oprogramowanie równoważne lub o lepszych parametrach w sytuacji wprowadzenia nowych wersji oprogramowania lub gdy zostało ono wycofane z produkcji, pod warunkiem zachowania ustalonych zasad cenowych i płatności. Nowe oprogramowanie należy uzgodnić z Zamawiającym. 8.W części od III do V Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany produktów zaproponowanych w ofercie na równoważne lub o lepszych parametrach w sytuacji wprowadzenia nowych wersji zaoferowanych produktów lub gdy został wycofany z produkcji, pod warunkiem zachowania ustalonych zasad cenowych i płatności. Nowe produkty należy uzgodnić z Zamawiającym. 9.Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania asortymentu objętego umową, każdorazowo po otrzymaniu zamówienia, w terminie 14 dni od daty doręczenia zamówienia przez Zamawiającego. 10.Asortyment będzie dostarczany przez Wykonawcę własnym transportem, na jego koszt i ryzyko, według zamówienia Zamawiającego. 11.Wykonawcy zobowiązani są do zapoznania się z przedmiotem zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Oprogramowanie i licencje producenta Microsoft
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Integrit S.A., ul. Tyniecka 1, 52-407 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 245000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 293041,76
Oferta z najniższą ceną: 293041,76 / Oferta z najwyższą ceną: 295707,57
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Oprogramowanie i licencje producenta Adobe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"RESTOR" - P.ANTON, A.CZAPSKI, T.ROSTROPOWICZ.SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"RESTOR" - P.ANTON, A.CZAPSKI, T.ROSTROPOWICZ.SPÓŁKA JAWNA
- Restor P.Anton, A. Czapski, T.Restropowicz Sp.J., ul. Dworkowa 2/107A, 00-784 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 99942,76
Oferta z najniższą ceną: 98061,71 / Oferta z najwyższą ceną: 104094,09
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Oprogramowanie i licencje producenta Microsoft OEM
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TTS Company Sp. z o.o, ul. Kryniczna 2, 03-934 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17724,25
Oferta z najniższą ceną: 17665,51 / Oferta z najwyższą ceną: 21392,33
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Oprogramowanie i licencje producenta ABBYY
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ISCG Sp.z o.o, Al. Jerozolimskie 174, 02-486 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7755,33
Oferta z najniższą ceną: 7228,53 / Oferta z najwyższą ceną: 9363,99
Waluta: PLN.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SYSTEMY INFORMATYCZNE ITXON SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SYSTEMY INFORMATYCZNE ITXON SP. Z O.O.
- Systemy Informatyczne ITXON Sp. z o.o, ul. Krótka 29/31, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 51300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 43630,56
Oferta z najniższą ceną: 43630,56 / Oferta z najwyższą ceną: 69886,39
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "dostosowanie infrastruktury technicznej w Zakładach Diagnostyki Obrazowej i Radiologii do wymogów technicznych stacji diagnostycznych" - stacje diagnostyczne i sprzęt sieciowy - powtórka
- "Wykonanie izolacji poziomej fragmentu murów w Pałacu w Sztynorcie"
- Dostawa warzyw i owoców
- naprawy i usuwanie awarii wraz z pogotowiem na terenach zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w 2025 r.
- Świadczenie usługi przeglądów i konserwacji 2 wind produkcji ORONA zainstalowanych na parkingu wielopoziomowym na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej -Curie PIB w Warszawie
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Mienia Skarbu Państwa w okresie latach 2025-2026 r.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KAMERY ZDALNIE STEROWANE PTZ - 3 szt.: zakup, dostawa, montaż, instalacja i uruchomienie
- Zakup i dostawa 100 sztuk komputerów wraz z oprogramowaniem oraz z gwarancją zachowania dysków (keep your hard drive) dla Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy.
- Dostawa pomocy dydaktycznych, w ramach projektu pt. "Rozwój przedszkolaków z sześciu przedszkoli w Gminie Lwówek".
- DOSTAWA SPRZĘTU, OPROGRAMOWANIA I USŁUG W RAMACH PROJEKTU "CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD" Część I
- Dostawa do pracowni transportu kolejowego w postaci symulatora pojazdu kolejowego oraz wyposażenia symulatora ruchu kolejowego
- "Doposażenie pracowni - multimedia" w ramach projektu "Nowe kompetencje i kwalifikacje uczniów / uczennic Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Łęczycy drogą do ich sukcesu zawodowego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.