eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZielonkaObsługa bankowa budżetu Miasta Zielonka oraz jednostek organizacyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-24

Zielonka: Obsługa bankowa budżetu Miasta Zielonka oraz jednostek organizacyjnych
Numer ogłoszenia: 154326 - 2015; data zamieszczenia: 24.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 61515 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Zielonka, ul. Lipowa 5, 05-220 Zielonka, woj. mazowieckie, tel. 22 7613913, faks 22 7819989.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bankowa budżetu Miasta Zielonka oraz jednostek organizacyjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Miasta Zielonka oraz jednostek organizacyjnych Miasta, polegająca w szczególności na: 1) otwarciu i prowadzeniu rachunków bieżących i rachunków pomocniczych 2) przyjmowaniu wpłat gotówkowych 3) dokonywaniu wypłat gotówkowych 4) realizacji poleceń przelewu 5) wykonywaniu czynności związanych z obsługą masowych płatności (System Indywidualnych Rachunków Kontrahenckich) 6) sporządzaniu wyciągów z rachunku z ustaleniem salda 7) dokonywaniu innych czynności związanych z prowadzoną obsługą bankową wynikających z przepisów prawa bankowego W ramach umowy Wykonawca powinien umożliwić uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym oraz dostęp wszystkich jednostek do systemu bankowości internetowej. 2. Jednostki objęte obsługą bankową - 1) Miasto ZIELONKA 2) oraz jednostki organizacyjne Miasta: a) Ośrodek Pomocy Społecznej b) Szkoła Podstawowa nr 1 w Zielonce c) Szkoła Podstawowa nr 2 w Zielonce d) Szkoła Podstawowa nr 3 w Zielonce e) Miejskie Gimnazjum w Zielonce f) Przedszkole nr 3 w Zielonce g) Przedszkole nr 4 w Zielonce h) Przedszkole nr 5 w Zielonce i) Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Zielonce 3. Pod nazwą zamawiający w niniejszej SIWZ uważa się wszystkie ww. jednostki. Zamawiający zastrzega, że liczba jednostek organizacyjnych Miasta może ulec zmianie. Nowe bądź przekształcone jednostki będą miały prawo zawrzeć umowę z bankiem na warunkach wynikających z niniejszego postępowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Otwieranie, prowadzenie i likwidacja rachunków bieżących i pomocniczych Zamawiającego. Na początku trwania usługi Wykonawca na zlecenie Zamawiającego otworzy ok. 40 rachunków bieżących i pomocniczych, oprocentowanych stawką WIBID 1M z uwzględnieniem stałego współczynnika korygującego (jednakowego w całym okresie trwania usługi) określonego w złożonej ofercie. Dodatkowo w trakcie trwania obsługi bankowej Wykonawca na każdy pisemny wniosek zamawiającego otworzy nowy lub zlikwiduje wskazany rachunek bankowy. Otwieranie i likwidacja rachunków bankowych następować będzie bez opłat i prowizji. 2. System bankowości elektronicznej. 1) Wykonawca zapewni dostęp do systemu bankowości elektronicznej - internetowej, (bez konieczności instalacji systemu) spełniający następujące wymogi: 24 godz. dostęp do usługi za pomocą łącza internetowego, autoryzacja transakcji opierać się będzie na jednorazowych kodach w formie karty chip i czytnika lub innych urządzeń do składania bezpiecznych podpisów elektronicznych, w które wykonawca zaopatrzy Zamawiającego, udostępnienie narzędzi do autoryzacji każdemu uprawnionemu użytkownikowi, możliwość ustanowienia Skarbnika Miasta administratorem systemu, w ramach którego będzie posiadać prawo samodzielnego zarządzania uprawnieniami użytkowników, system winien spełniać wysokie standardy bezpieczeństwa zapewniające ochronę przed dostępem osób nieupoważnionych, system musi funkcjonować sprawnie i działać przynajmniej na dwóch przeglądarkach internetowych.w przypadku awarii systemu lub braku łączności z winy Wykonawcy, bank bez dodatkowych opłat będzie przyjmował i realizował zlecenia w formie papierowej, korzystanie z międzybankowego elektronicznego systemu przelewów środków pieniężnych - co najmniej 3 sesje połączeniowe w ciągu dnia roboczego, w przypadku awarii systemu lub braku łączności z winy Wykonawcy, bank bez dodatkowych opłat będzie przyjmował i realizował zlecenia w formie papierowej, możliwość wykonywania przelewów pojedynczych oraz masowych, możliwość definiowania stałych odbiorców, zapewnienie zachowania lub przeniesienia dotychczasowej listy zdefiniowanych odbiorców do systemu Wykonawcy, dostęp on-line do aktualnych informacji finansowych Miasta, dostęp do wszystkich danych o rachunkach i zleceniach, wyszukiwanie i selekcja operacji wg wybranych kryteriów, możliwość pobierania raportów plikowych, przesyłanie wielu przelewów w formie paczki, generowanie elektronicznych wyciągów bankowych w dowolnym zakresie czasowym z możliwością ich zapisywania i drukowania, przechowywanie historii wszystkich operacji w archiwum systemu. 2. Realizacja przelewów: Realizacja poleceń przelewów w formie elektronicznej, sporadycznie papierowej. Polecenia przelewów w formie elektronicznej do godz. 16 winny być realizowane w tym samym dniu. Przelewy pomiędzy rachunkami w tym samym banku mają być realizowane w czasie rzeczywistym, natomiast przelewy zewnętrzne mają być realizowane pierwszą dostępną sesją systemu ELIXIR, a w przypadku przelewów wysoko kwotowych (powyżej 1.000.000 PLN) dostarczonych do banku w formie elektronicznej do godz. 15:30 w czasie rzeczywistym. 3. System wirtualnych rachunków kontrahenckich : założenie i prowadzenie w systemie wirtualnych rachunków kontrahenckich rachunków bankowych służących obsłudze płatności masowych z tytułu podatków i opłat pobieranych przez Miasto, system wirtualnych rachunków kontrahenckich umożliwi identyfikacje danych kontrahenta poprzez umieszczenie indywidualnych oznaczeń w numerze rachunku (kodu identyfikacyjnego) przypisanemu indywidualnie każdemu kontrahentowi/dłużnikowi, kod identyfikacyjny będzie składał się z 12 cyfr, płatności dokonywane przez kontrahenta/dłużnika będą księgowane na wskazanym rachunku przez Zamawiającego. z operacji zarejestrowanych na rachunku, Zamawiający otrzymywać będzie informacje w formie elektronicznej w postaci pliku wynikowego, który będzie zawierał szczegółowe dane w strukturze opartej na format uzgodniony i zaakceptowany przez Zamawiającego, obecny program księgowy Urzędu Miasta Zielonka jest produkcji firmy INFO-SYSTEM ROMAN I TADEUSZ GROSZEK SP.J., za świadczone usługi nie będą pobierane opłaty. 4. Bieżąca obsługa bankowa: 1) Prowadzenie rachunków bankowych - aktualnie 40 rachunków, 2) Przyjmowanie wpłat gotówkowych dokonywanych przez zamawiającego w formie otwartej w oddziałach banku - szacunkowo 220 szt. wpłat rocznie o łącznej wartości 500 000 zł. 3) Przyjmowanie wpłat gotówkowych w oddziałach banku dokonywanych przez osoby fizyczne na rachunki zamawiającego - szacunkowo 1 100 wpłat o łącznej wartości 800 000 zł. 4) Dokonywanie wypłat gotówkowych w formie otwartej - szacunkowo 50 szt. rocznie o łącznej wartości 1 000 000 zł. 5) Realizacja przelewów składanych w formie papierowej na rachunki prowadzone w banku obsługującym - szacunkowo 20 szt. rocznie. 6) Realizacja przelewów składanych w formie papierowej na rachunki prowadzone w innych bankach - szacunkowo 50 szt. rocznie. 7) Realizacja przelewów składanych za pośrednictwem serwisu internetowego na rachunki prowadzone w banku obsługującym - szacunkowo 5 000 szt. 8) Realizacja przelewów składanych za pośrednictwem serwisu internetowego na rachunki prowadzone w innych bankach - szacunkowo 20.000 szt. 9) Wykonywanie czynności związanych z obsługą masowych płatności - system wirtualnych rachunków kontrahenckich, 10) Miesięczna opłata za korzystanie z serwisu internetowego, 11) Wyciągi bankowe przekazywane w formie pliku elektronicznego, 12) Przekazywanie kopii i wtórników dowodów źródłowych - na żądanie, 13) Wydawanie zaświadczeń ( np. potwierdzenie prowadzenia rachunku bankowego, wydawanie potwierdzenia operacji bankowej), 14) Wydawanie wydruku historii rachunku za okres poprzedzający bieżący miesiąc, Zerowanie rachunków podstawowych i pomocniczych - przelew z rachunku na wskazany numer rachunku konta budżetu, 15) Opłata za przeksięgowanie skapitalizowanych odsetek od środków na rachunkach bankowych. 16) Wydawanie blankietów czeków, bez opłat i prowizji. 5. Kredyt w rachunku bieżącym: 1) Udzielenie w rachunku bieżącym budżetu Miasta, w każdym roku budżetowym, kredytu odnawialnego na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetowego, do wysokości określonej w każdym roku przez Radę Miasta w uchwale budżetowej. Na rok 2015 w uchwale budżetowej kwota kredytu na finansowanie przejściowego deficytu budżetu wynosi 5.000.000 PLN 2) Zabezpieczenie kredytu weksel in blanco z wystawienia kredytobiorcy wraz z deklaracją wekslową. Zamawiający nie przewiduje składania oświadczeń o poddaniu się egzekucji. 3) Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane będą w miesięcznych okresach obrachunkowych. 4) Oprocentowanie kredytu będzie liczone jako suma stawki WIBOR 1M z dnia rozpoczęcia każdego okresu obrachunkowego oraz określonej w ofercie stałej (jednakowej w całym okresie trwania umowy) marży banku. 5) Termin spłaty kredytu - do 31 grudnia każdego roku. Każdy wpływ na rachunek bieżący będzie powodował zmniejszenie salda kredytu. 6) Wykonawca nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat z tytułu gotowości, a oprocentowanie będzie liczone wyłącznie od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu. 7) Uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym powinno nastąpić bez opłat i prowizji. 8) Szczegółowe warunki kredytu określi odrębna umowa przygotowana przez Wykonawcę - zapisy umowy muszą być zgodne z zapisami zawartymi w SIWZ-ie oraz ofertą złożoną przez Wykonawcę. 9) Umowa udzielenia kredytu odnawialnego zawierana będzie na każdy rok budżetowy oddzielnie. 6. Oprocentowanie środków na rachunkach bankowych, lokaty: 1) Naliczanie i kapitalizacja odsetek od środków na rachunkach bankowych będzie następować ostatniego dnia miesiąca, bez opłat i prowizji. 2) Wysokość oprocentowania środków na rachunkach bankowych wyznaczona będzie każdego miesiąca jako iloczyn wysokości stawki WIBID 1M z dnia poprzedzającego dzień naliczania odsetek oraz współczynnika korygującego (jednakowego w całym okresie trwania umowy), określonego w ofercie złożonej przez Wykonawcę. 3) Możliwość zakładania lokat overnight (O/N). 7. Pozostałe : 1) Dostarczanie zamawiającemu (w celu użytkowania w trakcie umowy) narzędzia lub usługi, umożliwiającego wyliczanie odsetek od zwracanych depozytów (wadiów, zabezpieczeń należytego wykonania umowy). Przykładowo oferowanym narzędziem może być: kalkulator on-line, aktualizowany arkusz kalkulacyjny, informacja przesyłana z banku z załączonym wyliczeniem itp., bez opłat i prowizji, 2) Aneksowanie umów bez opłat i prowizji. 3) Dewizowe polecenia wypłaty (DPW) przychodzące i wychodzące, bez opłat i prowizji. 4) Komunikaty SWIFT bez opłat i prowizji. 5) Zamawiający nie dopuszcza pobierania opłat za zmianę kart wzorów podpisów. 6) Wyznaczenie osoby lub osób pełniących funkcję opiekuna bankowego Miasta Zielonka...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielczy Bank Rzemiosła i Rolnictwa, ul. Wąska 18, 05-200 Wołomin, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 300000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 243000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 243000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 319500,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.