To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-14
Ropa: USŁUGA UDZIELENIA DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU BANKOWEGO W WYSOKOŚCI 400.000,00 zł, Z PRZEZNACZENIEM NA: POKRYCIE DEFICYTU POWSTAŁEGO W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ ZADANIA PN.: USUWANIE SKUTKÓW KLĘSK ŻYWIOŁOWYCH - STABILIZACJA OSUWISKA I ODBUDOWA DROGI NR 3556 W MIEJSCOWOŚCI ROPA W KM 0+220-0+300. CPV -
66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu
- usługi udzielania kredytu.
Numer ogłoszenia: 15434 - 2014; data zamieszczenia: 14.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 487874 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ropa, Ropa 733, 38-312 Ropa, woj. małopolskie, tel. 018 3534014, 3534017, faks 018 3534017.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA UDZIELENIA DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU BANKOWEGO W WYSOKOŚCI 400.000,00 zł, Z PRZEZNACZENIEM NA: POKRYCIE DEFICYTU POWSTAŁEGO W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ ZADANIA PN.: USUWANIE SKUTKÓW KLĘSK ŻYWIOŁOWYCH - STABILIZACJA OSUWISKA I ODBUDOWA DROGI NR 3556 W MIEJSCOWOŚCI ROPA W KM 0+220-0+300. CPV - 66.11.30.00-5 - usługi udzielania kredytu..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: CPV - 66.11.30.00-5 - usługi udzielania kredytu Przedmiotem zamówienia jest udzielenie długoterminowego kredytu dla Gminy Ropa, o następującej charakterystyce: 1. Kredyt w kwocie: 400.000,00 zł ( słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100 ). 2. Okres kredytowania: Dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego z wykorzystaniem kredytu do dnia 31.12.2013 r. na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego. Przewidywane uruchomienie kredytu - 17 grudnia 2013 r. 3. Spłata kapitału w ratach miesięcznych do 31.12.2018 r. i tak; 1) 78.400,00 zł do dnia 31.12.2014 r. ( tj. 10 rat po 7.840,00 zł - od 31.03.2014) 2) 80.400,00 zł do dnia 31.12.2015 r. ( tj. 12 rat po 6.700,00) 3) 80.400,00 zł do dnia 31.12.2016 r. ( tj. 12 rat po 6.700,00) 4) 80.400,00 zł do dnia 31.12.2017 r. ( tj. 12 rat po 6.700,00) 5) 80.400,00 zł do dnia 31.12.2018 r. ( tj. 12 rat po 6.700,00) 4. Spłata odsetek następować będzie w okresach miesięcznych, tylko od kwoty faktycznie uruchomionego kredytu. 5. Dopuszcza się możliwość nie wykorzystania pełnej kwoty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat i prowizji. 6. Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych opłat i prowizji. 7. W całym okresie kredytowania marża Kredytodawcy pozostaje na niezmienionym poziomie. 8. Przy naliczaniu odsetek za okres kredytowania stosuje się stawkę WIBOR 1M ogłaszaną dla ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego okres, za który nalicza się odsetki 9. Odsetki naliczane będą za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu przy założeniu, że rok liczy 365 dni. 10. Załącznikiem do umowy będzie harmonogram spłat rat kapitałowych z uwzględnieniem każdego miesiąca obowiązywania umowy wraz z wyodrębnieniem kwoty określającej wysokość miesięcznej płatności Zamawiającego. 11. Dla potrzeb porównania i oceny ofert należy przyjąć notowanie wskaźnika WIBOR 1 M z dnia 25.11.2013 r. 12. Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco. 13. Dla jednolitego sposobu obliczenia ceny i jednocześnie zagwarantowania porównywalności ofert, należy przyjąć terminy spłaty rat kredytowych na ostatni dzień każdego miesiąca, bez względu na to, czy terminy te przypadają na dni wolne od pracy (sobota, niedziela). Szczegółowe zasady spłaty rat kredytu zostaną określone w umowie podpisanej z wybranym Wykonawcą..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bank Spółdzielczy w Gorlicach, ul. Stróżowska 1, 38-300 Gorlice, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52598,61 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 36480,85
Oferta z najniższą ceną: 36480,85 / Oferta z najwyższą ceną: 36480,85
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI ROPA
więcej: przetargi ROPA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Andrespol oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2026r.
- Udzielenie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
- Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 2.000.000,00 PLN
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego inwestycyjnego do wysokości 4.000.000,00 PLN na realizację zadań inwestycyjnych
- Obsługa bankowa Gminy Otyń oraz jej jednostek organizacyjnych na lata 2025-2026
- Udzielenie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym w wysokości 4 000 000,00 zł na okres do 30.06.2025 r.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.