eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceDostawa instrumentów muzycznych do Filharmonii Świętokrzyskiej im. O. Kolberga w Kielcach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-18

Kielce: Dostawa instrumentów muzycznych do Filharmonii Świętokrzyskiej im. O. Kolberga w Kielcach
Numer ogłoszenia: 154352 - 2009; data zamieszczenia: 18.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Filharmonia Świętokrzyska im. Oskara Kolberga , Plac Stanisława Moniuszki 2B, 25-334 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3680501, 3681140, faks 041 3681191.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.filharmonia.kielce.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa instrumentów muzycznych do Filharmonii Świętokrzyskiej im. O. Kolberga w Kielcach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Filharmonii Świętokrzyskiej im. O. Kolberga w Kielcach instrumentów muzycznych, tj.: a)Tuba - 1 szt. b)Trąbka - 3 szt. c)Waltornia - 1 szt. d)Klarnet A i B - 1 kpl. e)Keyboard - 1 szt. f)Instrumenty perkusyjne (tempelbloki - 1kpl., wood blocki - 1 kpl., conga - 1 kpl., roto tomy - 1 kpl., crotales - 1kpl.).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.30.00.00 - Instrumenty muzyczne i ich części .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w następujących wysokościach: 1) w przypadku składania oferty częściowej na: a/Zadanie I - instrument dęty- Tuba 1.000,00 zł b/Zadanie II - instrumenty dęte- Trąbki 800,00 zł c/Zadanie III - instrument dęty -Waltornia 500,00 zł d/Zadanie IV - instrumenty dęte - Klarnety 600,00 zł e/Zadanie V - instrument klawiszowy - Keyboard 50,00 zł f)Zadanie VI - instrumenty perkusyjne 800,00 zł 2) w przypadku składania oferty na więcej niż jedno Zadanie: - kwota wadium stanowi sumę wadiów z ofert częściowych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp, 2)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp, 3)posiadają wiedzę i doświadczenie, tzn. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie conajmniej 2 dostawy instrumentów muzycznych dla instytucji artystycznych (filharmonie, opery, teatry muzyczne, orkiestry, akademie muzyczne), na kwotę: a) nie mniejszą niż 50.000,00 zł - każda, w odniesieniu do Zadania I, b) nie mniejszą niż 25.000,00 zł - każda w odniesieniu do Zadań II, III, IV, VI, c)nie mniejszą niż 2.000,00 zł - każda w odniesieniu do Zadania V. Zrealizowanie 2 dostaw na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł każda, będzie spełnieniem warunku przy składaniu oferty na Zadanie I, na kilka Zadań jak również na wszystkie Zadania objęte zamówieniem. Zrealizowanie 2 dostaw na kwotę nie mniejszą niż 25.000,00 zł każda, będzie spełnieniem warunku przy składaniu oferty na zadania II, III IV, V, VI objęte zamówieniem. Zrealizowanie 2 dostaw na kwotę nie mniejszą niż 2.000,00 zł każda, będzie spełnieniem warunku przy składaniu oferty tylko na zadanie V objęte zamówieniem. 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tzn.: posiadają środki finansowe i,lub zdolność kredytową w wysokości: a) nie mniejszej niż 50.000,00 zł - w odniesieniu do Zadania I, b) nie mniejszej niż 25.000,00 zł - w odniesieniu do Zadań II, III, IV, VI, c)nie mniejszej niż 2.000,00 zł - w odniesieniu do Zadania V. Środki finansowe i,lub zdolność kredytowa na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł , będzie spełnieniem warunku przy składaniu oferty na Zadanie I, na kilka Zadań jak również na wszystkie Zadania objęte zamówieniem. Środki finansowe i,lub zdolność kredytowa na kwotę nie mniejszą niż 25.000,00 zł każda, będzie spełnieniem warunku przy składaniu oferty na zadania II, III, IV, V, VI objęte zamówieniem. Środki finansowe i,lub zdolność kredytowa na kwotę nie mniejszą niż 2.000,00 zł każda, będzie spełnieniem warunku przy składaniu oferty tylko na zadanie V objęte zamówieniem. 2. Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą: (spełnia)- (nie spełnia) na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: a)oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp , b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 dostaw instrumentów muzycznych dla instytucji artystycznych (filharmonie, opery, teatry muzyczne, orkiestry, akademie muzyczne) na kwotę: - nie mniejszą niż 50.000,00 zł każda - w odniesieniu do Zadania I, - nie mniejszą niż 25.000,00 zł każda - w odniesieniu do Zadań: II, III, IV, VI, - nie mniejszą niż 2.000,00 zł każda - w odniesieniu do Zadania V. wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie, d)informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych i/lub zdolność kredytową w wysokości: - nie mniejszej niż 50.000,00 zł - w odniesieniu do Zadania I, - nie mniejszej niż 25.000,00 zł - w odniesieniu do Zadań II, III, IV, VI, - nie mniejszej niż 2.000,00 zł - w odniesieniu do Zadania V. e)Dowód wniesienia wadium. f)Pełnomocnictwo określające jego zakres - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. g)Pełnomocnictwo (w przypadku podmiotów składających ofertę wspólną) do reprezentowania w postępowaniu lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. h)Umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.filharmonia.kielce.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Filharmonia Świętokrzyska im. O.Kolberga w Kielcach, Plac St. Moniuszki 2B 25-334 Kielce.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2009 godzina 13:00, miejsce: Filharmonia Świętokrzyska im. O.Kolberga w Kielcach, Plac St. Moniuszki 2B 25-334 Kielce pok. nr.2 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I -instrument dęty - TUBA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa instrumentu muzycznego - tuba C - 1 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.30.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II - instrumenty dęte- trąbki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa instrumentów muzycznych - trąbek - 3 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.30.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie III - instrument dęty - waltornia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa instrumentu muzycznego - waltornia - 1 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.30.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie IV - instrumenty dęte - klarnety.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa instrumentów muzycznych - klarnetów - 1 kpl.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.30.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie V - instrument klawiszowy - keyboard.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa instrumentu muzycznego - keyboard - 1 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.30.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie VI - instrumenty perkusyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa instrumentów muzycznych : tempelbloki - 1 kpl., wood blocki - 1 kpl., conga - 1 kpl., roto tomy - 1 kpl., crotales - 1 kpl.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.30.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.