eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MichówZakup i dostawa materiałów hydraulicznych, wykonanie przewiertów, obsługa geodezyjna

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-18

Michów: Zakup i dostawa materiałów hydraulicznych, wykonanie przewiertów, obsługa geodezyjna
Numer ogłoszenia: 154376 - 2013; data zamieszczenia: 18.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Michów , Rynek I 16, 21-140 Michów, woj. lubelskie, tel. 81 8566001, faks 81 8566001 w. 29.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminamichow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów hydraulicznych, wykonanie przewiertów, obsługa geodezyjna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający podzielił zadanie na 3 części: I część: - dostawy Zakup i dostawa materiałów hydraulicznych niezbędnych do wykonania nowej sieci rozdzielczej i odcinków przyłączy do poszczególnych gospodarstw położonych w granicach pasa drogowego. Wykaz materiałów stanowi załącznik nr 5 do niniejszej siwz; Materiały stosowane do budowy wodociągu, mające bezpośredni kontakt z wodą do picia, winny posiadać atesty zdrowotne. Ponadto na podstawie artykułu 10 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. oraz ustawy o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004r. /Dz.U. z 2004r. Nr 92, poz. 881/ i rozporządzeniami wykonawczymi do tych ustaw na wyroby budowlane zastosowane przy budowie wymagane są: oznakowania znakiem CE co oznacza, że dokonano oceny ich zgodności ze zharmonizowaną normą europejską wprowadzoną do zbioru Polskich Norm, z europejską aprobatą techniczną lub krajową specyfikacją techniczną lub deklaracją zgodności wydaną przez producenta, jeżeli dotyczy ona wyrobu umieszczonego w wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa określonym przez Komisję Europejską lub oznakowaniem znakiem budowlanym, co oznacza że są to wyroby nie podlegające obowiązkowemu oznakowaniu znakiem CE, dla których dokonano oceny zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, bądź uznano za regionalny wyrób budowlany Ze względu na specyficzne cechy rur z tworzyw sztucznych, w czasie transportu i składowania należy spełnić wymagania producenta tych rur. Dokumenty stwierdzające posiadane atesty, deklaracje zgodności oraz aprobaty techniczne winny być dołączone do dostarczonych materiałów i wydane Zamawiającemu łącznie z wydaniem przedmiotowych materiałów. Wykonawca obowiązany jest dołączyć dokument gwarancji producenta - jeżeli wydano. II część: - usługi Usługę wykonania przejść pod drogą utwardzoną asfaltową należy wykonać w rurach stalowych ochronnych ułożonych metodą przecisku lub przewiertu. Osiowość rurociągu w rurze osłonowej należy zapewnić prefabrykowanymi PE płozami rozstawnymi co 1,5 m i 0,15m od początku rury osłonowej z obu stron. Zamknięcie rur osłonowych wykonać manszetami z elastomeru opaskami zaciskowymi ze stali ocynkowanej. Elementy stalowe i żeliwne w ziemi przed zasypaniem zabezpieczyć przed korozją środkiem bitumicznym. Zestawienie przewiertów: 3 szt. po 10m 3 szt. po 8m 1szt - 7m Rura osłonówka 219m III część - usługi Obsługa geodezyjna inwestycji tj. wytyczenie trasy oraz inwentaryzacja powykonawcza wykonanej sieci Łączna długość projektowanej sieci wyniesie 1848. Łączna długość 68 szt. przyłączy 387,5m.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających dot. części I jeżeli zamówiona ilość materiałów będzie niewystarczająca do zrealizowania zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.32.81.00-9, 45.23.13.00-8, 71.25.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. wykonawcy części II potwierdzają że dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych osób, w tym przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, która będzie kierowała robotami i posiada co najmniej trzyletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalnościach; warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi co najmniej jedną osobę posiadającą ww. uprawnienia; 2. Wykonawcy części III potwierdzają że dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych osób, w tym przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania działalności geodezyjnej i posiadająca co najmniej trzyletnie doświadczenie w tej dziedzinie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz oferty wg wzoru zał nr 1 do siwz Wykonawcy cz. 1 składają wykaz materiałów wg wzoru zał nr 5 do siwz

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Działanie siły wyższej 2. Zawieszenie okresu trwania umowy powodowanego decyzją Zamawiającego 3. Opóźnienia nizależne od Wykonawcy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugmichow.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Michów ul. Rynek I/16 21-140 Michów Pokój nr 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Michów ul. Rynek I/16 21-140 Michów Pokój nr 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa materiałów hydraulicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa materiałów hydraulicznych niezbędnych do wykonania nowej sieci rozdzielczej i odcinków przyłączy do poszczególnych gospodarstw położonych w granicach pasa drogowego. Wykaz materiałów stanowi załącznik nr 6 do niniejszej siwz; Materiały stosowane do budowy wodociągu, mające bezpośredni kontakt z wodą do picia, winny posiadać atesty zdrowotne. Ponadto na podstawie artykułu 10 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. oraz ustawy o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004r. /Dz.U. z 2004r. Nr 92, poz. 881/ i rozporządzeniami wykonawczymi do tych ustaw na wyroby budowlane zastosowane przy budowie wymagane są: oznakowania znakiem CE co oznacza, że dokonano oceny ich zgodności ze zharmonizowaną normą europejską wprowadzoną do zbioru Polskich Norm, z europejską aprobatą techniczną lub krajową specyfikacją techniczną lub deklaracją zgodności wydaną przez producenta, jeżeli dotyczy ona wyrobu umieszczonego w wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa określonym przez Komisję Europejską lub oznakowaniem znakiem budowlanym, co oznacza że są to wyroby nie podlegające obowiązkowemu oznakowaniu znakiem CE, dla których dokonano oceny zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, bądź uznano za regionalny wyrób budowlany Ze względu na specyficzne cechy rur z tworzyw sztucznych, w czasie transportu i składowania należy spełnić wymagania producenta tych rur. Dokumenty stwierdzające posiadane atesty, deklaracje zgodności oraz aprobaty techniczne winny być dołączone do dostarczonych materiałów i wydane Zamawiającemu łącznie z wydaniem przedmiotowych materiałów. Wykonawca obowiązany jest dołączyć dokument gwarancji producenta - jeżeli wydano..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.32.81.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.05.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa wykonania przejść pod drogą.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługę wykonania przejść pod drogą utwardzoną asfaltową należy wykonać w rurach stalowych ochronnych ułożonych metodą przecisku lub przewiertu. Osiowość rurociągu w rurze osłonowej należy zapewnić prefabrykowanymi PE płozami rozstawnymi co 1,5 m i 0,15m od początku rury osłonowej z obu stron. Zamknięcie rur osłonowych wykonać manszetami z elastomeru opaskami zaciskowymi ze stali ocynkowanej. Elementy stalowe i żeliwne w ziemi przed zasypaniem zabezpieczyć przed korozją środkiem bitumicznym. Zestawienie przewiertów: 3 szt. po 10m 3 szt. po 8m 1szt - 7m Rura osłonówka 219m.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Obsługa geodezyjna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa geodezyjna inwestycji tj. wytyczenie trasy oraz inwentaryzacja powykonawcza wykonanej sieci. Łączna długość sieci 1848. Łączna długość 68 szt. przyłączy 387,5m.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.