eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówSukcesywne świadczenie usług w zakresie przeglądów oraz napraw urządzeń i instalacji wentylacyjno-klimatyzacyjnych w obiektach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-22

Kraków: Sukcesywne świadczenie usług w zakresie przeglądów oraz napraw urządzeń i instalacji wentylacyjno-klimatyzacyjnych w obiektach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie
Numer ogłoszenia: 154415 - 2015; data zamieszczenia: 22.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum , ul. Św. Anny 12, 31-008 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 433 27 29, faks 12 433 27 29.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm-uj.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne świadczenie usług w zakresie przeglądów oraz napraw urządzeń i instalacji wentylacyjno-klimatyzacyjnych w obiektach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne świadczenie usług w zakresie przeglądów oraz napraw urządzeń i instalacji wentylacyjno-klimatyzacyjnych w obiektach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. Przedmiot zamówienia obejmuje 6 części i został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia przedmiotu zamówienia spowodowanego wyłączeniem obiektów z eksploatacji. Zamawiający zawiadomi o tym Wykonawcę na piśmie w terminie do 30 dni kalendarzowych od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy, które może nastąpić w przypadku wycofania przez Zamawiającego urządzenia z eksploatacji. Zamawiający zawiadomi o tym Wykonawcę na piśmie niezwłocznie. Szacunkowa wartość zamówienia za wykonanie naprawy urządzeń i instalacji objętych przedmiotem zamówienia (tj. koszt robocizny, materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych) została przez Zamawiającego określona na podstawie historycznych zamówień na łączną kwotę 247 469,99 zł brutto dla I, III oraz VI części przedmiotu zamówienia. Termin wykonania przedmiotu zamówienia sukcesywnie od daty zawarcia umowy do dn. 30.06.2017 r. lub do wyczerpania środków, o których mowa w pkt. 3.4 SIWZ z zastrzeżeniem pkt. 15 SIWZ (zgodnie z warunkami, zasadami i terminami określonymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ). W zakresie części VI przedmiotu zamówienia Zamawiający zorganizuje spotkanie z Wykonawcami w dniu 26.10.2015r. o godz. 10:00. Spotkanie wszystkich zainteresowanych odbędzie się w holu na parterze budynku UJ CM przy ul. Medycznej 9 w Krakowie.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo udzielenia dotychczasowemu wykonawcy usługi zamówień uzupełniających w zakresie napraw urządzeń i instalacji objętych przedmiotem umowy, które zostały ujawnione w wyniku przeglądów lub zgłoszonych przez Zamawiającego, stanowiących nie więcej niż 40% wartości zamówienia przewidzianego na naprawy, polegających na wykonaniu tego samego rodzaju usługi - dla danej części zamówienia oddzielnie (tj. cz. I, III, VI)

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2, 50.73.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie, tj. w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali odpowiednio: -w zakresie części I przedmiotu zamówienia - usługi polegające na przeglądzie i naprawie urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych o łącznej wartości min. 200 000,00 zł brutto świadczone na rzecz nie więcej niż 3 podmiotów; -w zakresie części II przedmiotu zamówienia - usługi polegające na przeglądzie urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych o łącznej wartości min. 50 000,00 zł brutto świadczone na rzecz nie więcej niż 3 podmiotów; -w zakresie części III przedmiotu zamówienia - usługi polegające na przeglądzie i naprawie urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych o łącznej wartości min. 150 000,00 zł brutto świadczone na rzecz nie więcej niż 3 podmiotów; -w zakresie części IV przedmiotu zamówienia - usługi polegające na przeglądzie urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych o łącznej wartości min. 15 000,00 zł brutto świadczone na rzecz nie więcej niż 3 podmiotów; -w zakresie części V przedmiotu zamówienia - usługi polegające na przeglądzie urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych o łącznej wartości min. 10 000,00 zł brutto świadczone na rzecz nie więcej niż 3 podmiotów; -w zakresie części VI przedmiotu zamówienia - usługi polegające na przeglądzie i naprawie instalacji chłodniczych zarządzanych programem PMC-MODULMATIC do obsługi sterowników PMC CP1200 o łącznej wartości min. 50 000,00 zł brutto świadczone na rzecz nie więcej niż 3 podmiotów Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych przez wykonawcę wymaganych dokumentów tj.: Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz należy sporządzić wg wzoru i wytycznych zawartych w załączniku nr 6 do SIWZ - Wykaz usług

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. co najmniej 2 osobami posiadającymi łącznie stosowne kwalifikacje do wykonywania powierzonych prac, tj.: -świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji, w zakresie: Grupa 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną: punkt 2) urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz. U. z dnia 21 maja 2003 r.) -świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do naprawy i obsługi technicznej urządzeń i instalacji chłodniczych zawierających substancje kontrolowane oraz obrotu tymi substancjami, zgodnie z art. 12 ust. 4 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową (Dz. U. Nr 121, poz. 1263) i Rozporządzeniem Ministra Gospodarki I Pracy z dnia 16 sierpnia 2004 r. w sprawie programów kursów, przeprowadzania egzaminów oraz wzoru świadectwa kwalifikacji w zakresie substancji kontrolowanych (Dz. U. z dnia 7 września 2004 r.) -certyfikat serwisowy (lub równoważny dokument) wystawiony na osobę /firmę wyznaczoną do realizacji usługi przez producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela w Polsce w zakresie urządzeń objętych gwarancją, tj.: -Swegon - dotyczy części II przedmiotu zamówienia, -MDV, LG, Fujitsu, Daikin, Samsung, Panasonic - dotyczy części IV przedmiotu zamówienia, -Fujitsu - dotyczy części V przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych przez wykonawcę wymaganych dokumentów tj.: Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, na dzień składania ofert. Wykaz należy sporządzić wg wzoru i wytycznych zawartych w załączniku nr 7 do SIWZ - Wykaz osób odpowiedzialnych za wykonanie przedmiotu zamówienia. Jednocześnie zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają stosowne kwalifikacje zawodowe do wykonywania powierzonych prac - wg załącznika nr 7 do SIWZ - Wykaz osób odpowiedzialnych za wykonanie przedmiotu zamówienia. Jeżeli w wykazie, wg załącznika nr 7 do SIWZ - Wykaz osób odpowiedzialnych za wykonanie przedmiotu zamówienia, Wykonawca wykazał osoby innych podmiotów, którymi będzie dysponował zamawiający wymaga również pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż: -w zakresie części I przedmiotu zamówienia w wysokości min. 200 000,00 zł; -w zakresie części II przedmiotu zamówienia w wysokości min. 50 000,00 zł; -w zakresie części III przedmiotu zamówienia w wysokości min. 150 000,00 zł; -w zakresie części IV przedmiotu zamówienia w wysokości min. 15 000,00 zł; -w zakresie części V przedmiotu zamówienia w wysokości min. 10 000,00 zł; -w zakresie części VI przedmiotu zamówienia w wysokości min. 50 000,00 zł. Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych przez wykonawcę wymaganych dokumentów, tj.: Opłaconej polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejsza niż: -w zakresie części I przedmiotu zamówienia w wysokości min. 200 000,00 zł; -w zakresie części II przedmiotu zamówienia w wysokości min. 50 000,00 zł; -w zakresie części III przedmiotu zamówienia w wysokości min. 150 000,00 zł; -w zakresie części IV przedmiotu zamówienia w wysokości min. 15 000,00 zł; -w zakresie części V przedmiotu zamówienia w wysokości min. 10 000,00 zł; -w zakresie części VI przedmiotu zamówienia w wysokości min. 50 000,00 zł. Jeżeli z załączonej do oferty polisy (lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia OC) nie wynika, iż została ona opłacona i jest ważna na dzień składania ofert, do oferty należy załączyć potwierdzenie uiszczenia składki ubezpieczeniowej

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.cm-uj.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2015 godzina 09:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Działu Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków, pok. nr 244.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CENTRALE WENTYLACYJNE WRAZ Z INSTALACJĄ CHŁODZENIA (PO GWARANCJI).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CENTRALE WENTYLACYJNE WRAZ Z INSTALACJĄ CHŁODZENIA (PO GWARANCJI) Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2, 50.73.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Gwarancja na wykonane naprawy - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CENTRALE WENTYLACYJNE WRAZ Z INSTALACJĄ CHŁODZENIA (NA GWARANCJI).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CENTRALE WENTYLACYJNE WRAZ Z INSTALACJĄ CHŁODZENIA (NA GWARANCJI) Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2, 50.73.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin płatności - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: KLIMATYZATORY, KLIMAKONWEKTORY, SYSTEMY VRV/ VRF (PO GWARANCJI).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KLIMATYZATORY, KLIMAKONWEKTORY, SYSTEMY VRV/ VRF (PO GWARANCJI)Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2, 50.73.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Gwarancja na wykonanie naprawy - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: KLIMATYZATORY, KLIMAKONWEKTORY (NA GWARANCJI).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KLIMATYZATORY, KLIMAKONWEKTORY (NA GWARANCJI) Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2, 50.73.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin płatności - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: SYSTEMY VRF/VRV (NA GWARANCJI).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SYSTEMY VRF/VRV (NA GWARANCJI) Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2, 50.73.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin płatności - 20

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: INSTALACJE CHŁODNICZE (PO GWARANCJI).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: INSTALACJE CHŁODNICZE (PO GWARANCJI) Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2, 50.73.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Gwarancja na wykonanie naprawy - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.