Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-08
Opole: Dostawa sprzętu agd i rtv dla jednostek Uniwersytetu Opolskiego
Numer ogłoszenia: 154450 - 2014; data zamieszczenia: 08.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Opolski , Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5 415977, faks 077 5415930.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu agd i rtv dla jednostek Uniwersytetu Opolskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu agd i rtv dla jednostek Uniwersytetu Opolskiego z podziałem na 6 części: 1) Część nr 1: Telefony dla Wydziału Prawa i Administracji, zgodnie z załącznikiem nr 1A do SIWZ, 2) Część nr 2: Czajniki bezprzewodowe dla Wydziału Ekonomicznego, zgodnie z załącznikiem nr 1B do SIWZ, 3) Część nr 3: Filtry, tabletki, odkamieniacz dla Wydziału Ekonomicznego, zgodnie z załącznikiem nr 1C do SIWZ, 4) Część nr 4: Czajniki bezprzewodowe dla Katedry Biotechnologii zgodnie z załącznikiem nr 1D do SIWZ, 5) Część nr 5: Czajniki bezprzewodowe dla Instytutu Fizyki, zgodnie z załącznikiem nr 1E do SIWZ. 6) Część nr 6: Czajniki bezprzewodowe oaz ekspres do kawy dla Wydziału Przyrodniczo- Technicznego, zgodnie z załącznikiem 1F do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.51.00-8, 39.83.00.00-9, 32.55.00.00-3, 39.71.13.10-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru - zał. nr 1 do SIWZ), - pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy), - pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii - w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty) - W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dostarczenia od Wykonawcy opisów przedmiotu zamówienia, tj. dane techniczne proponowanego przedmiotu zamówienia sporządzonych na podstawie załączników nr 1A-1F do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.uni.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Opolski
Dział Zamówień Publicznych
Adres: Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Opolski Dział Zamówień Publicznych Adres: Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Telefony dla Wydziału Prawa i Administracji, zgodnie z załącznikiem nr 1A do SIWZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Telefony dla Wydziału Prawa i Administracji, zgodnie z załącznikiem nr 1A do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.55.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Czajniki bezprzewodowe dla Wydziału Ekonomicznego, zgodnie z załącznikiem nr 1B do SIWZ,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czajniki bezprzewodowe dla Wydziału Ekonomicznego, zgodnie z załącznikiem nr 1B do SIWZ,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.51.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Filtry, tabletki, odkamieniacz dla Wydziału Ekonomicznego, zgodnie z załącznikiem nr 1C do SIWZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filtry, tabletki, odkamieniacz dla Wydziału Ekonomicznego, zgodnie z załącznikiem nr 1C do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Czajniki bezprzewodowe dla Katedry Biotechnologii zgodnie z załącznikiem nr 1D do SIWZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czajniki bezprzewodowe dla Katedry Biotechnologii zgodnie z załącznikiem nr 1D do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.51.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Czajniki bezprzewodowe dla Instytutu Fizyki, zgodnie z załącznikiem nr 1E do SIWZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czajniki bezprzewodowe dla Instytutu Fizyki, zgodnie z załącznikiem nr 1E do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.51.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Czajniki bezprzewodowe oaz ekspres do kawy dla Wydziału Przyrodniczo- Technicznego, zgodnie z załącznikiem 1F do SIWZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czajniki bezprzewodowe oaz ekspres do kawy dla Wydziału Przyrodniczo- Technicznego, zgodnie z załącznikiem 1F do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.51.00-8, 39.71.13.10-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Usługa zakwaterowania i wyżywienia studentów oraz kadry dydaktycznej podczas realizacji obozu letniego w roku akademickim 2024/2025
- Zakup osobowego samochodu hybrydowego dla KOWR OT w Opolu z napędem na 4 koła i hakiem holowniczym.
- Usługa sukcesywnego odbioru i zagospodarowania odpadów [U/5/TP/2025]
- Zakup i dostawa materiałów sieciowych
- Dostawę oprogramowania w ramach programu licencyjnego Microsoft Products and Services Agreement (MPSA) dla Politechniki Opolskiej.
- "Urban Lab Opole - Miasto dla Młodych"
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup komputerów, akcesoriów komputerowych i sprzętu elektronicznego na potrzeby WFOŚiGW we Wrocławiu
- Dostawa środków czystości, akcesoriów i urządzeń do sprzątania w latach 2025-2026
- Dostawa sprzętu i wyposażenia w projekcie pn.: "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ŁAGOWIE"
- Świadczenie usług pralniczych, dzierżawa bielizny, odzieży szpitalnej i operacyjnej
- Zakup telefonów VoIP, nr postępowania 38/BŁiI/25/MR
- 57/ZP/25 - ZAKUP WYPOSAŻENIA, SPRZĘTU STOŁOWO-KUCHENNEGO I SPRZĘTU AGD
więcej: Sprzęt telefoniczny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.