eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TurekDostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Turku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-25

Turek: Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Turku
Numer ogłoszenia: 154461 - 2016; data zamieszczenia: 25.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Tureckiego , ul. Kaliska 59, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, tel. 63 222 32 00, faks 63 278 83 19.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.turek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Turku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 (pięć) części. Szczegółowy podział na części przedstawia się następująco: Część I: Dostawa komputerów i laptopów oraz akcesoriów sieciowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Turku. Zakres dostawy: 1) komputery typu Notebook - 13 sztuk. Dopuszcza się sprzęt poleasingowy; 2) tablet 8 - 1 sztuka. Produkt fabrycznie nowy; 3) switch (przełącznik sieciowy) - 3 sztuki. Produkt fabrycznie nowy; 4) router WIFI - 6 sztuk. Produkt fabrycznie nowy; 5) komputer do systemów wbudowanych - 1 sztuka. Produkt fabrycznie nowy; 6) komputer stacjonarny - 4 sztuki. Dopuszcza się dedykowaną kartę graficzną oraz monitor jako sprzęt poleasingowy; 7) komputer typu Notebook - 2 sztuki. Produkt fabrycznie nowy. 8) Komplet dysków twardych do posiadanego serwera NAS - 1 komplet (4 szt.). Produkt fabrycznie nowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1). Część II: Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Turku. Zakres dostawy: 1) urządzenie wielofunkcyjne A4 - 1 sztuka. Produkt fabrycznie nowy; 2) urządzenie wielofunkcyjne A3 - 1 sztuka. Dopuszcza się sprzęt poleasingowy; 3) urządzenie wielofunkcyjne A3 - 1 sztuka. Dopuszcza się sprzęt poleasingowy; 4) urządzenie wielofunkcyjne A4 - 2 sztuki. Produkt fabrycznie nowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2). Część III: Dostawa serwera NAS (Network Attached Storage) klasy profesjonalnej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Turku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia dla części nr 3). Część IV: Dostawa Serwera klasy profesjonalnej o wysokiej wydajności na potrzeby Starostwa Powiatowego w Turku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia dla części nr 4). Część V: Dostawa programu do edycji grafiki wektorowej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Turku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera str nr 6 SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia - część V).

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.33.00-8, 30.21.31.00-6, 30.21.32.00-7, 32.42.00.00-3, 32.41.31.00-2, 30.23.30.00-1, 30.23.21.00-5, 30.21.10.00-1, 30.23.30.00-1, 48.51.70.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania przez wykonawców tego warunku zostanie dokonana wg. formuły: spełnia-nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania przez wykonawców tego warunku zostanie dokonana wg. formuły: spełnia-nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania przez wykonawców tego warunku zostanie dokonana wg. formuły: spełnia-nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania przez wykonawców tego warunku zostanie dokonana wg. formuły: spełnia-nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania przez wykonawców tego warunku zostanie dokonana wg. formuły: spełnia-nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony formularz ofertowy; 2) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy); 3) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (jeżeli dotyczy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku: a) działania siły wyższej, zdarzeń losowych niezależnych od stron umowy, b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 2) zmiana wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT, tj. dopuszcza się możliwość zmiany wynagrodzenia brutto jedynie w przypadku nie dającej się przewidzieć zmiany stawki podatku VAT w trakcie wykonywania umowy i gdy spełnienie świadczenia, z uwagi na tę zmianę stawki VAT, byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron stratą, zmiana taka może dotyczyć jedynie tej części wynagrodzenia, która dotyczy dostaw wykonanych w trakcie obowiązywania nowej stawki VAT, 3) zmiana przedmiotu umowy - w przypadku, gdy wykonawca nie jest wstanie nabyć na rynku zaoferowanego w ofercie wykonawcy sprzętu (np. wycofanie sprzętu z produkcji), a zaoferowany przez wykonawcę sprzęt będzie posiadał parametry nie gorsze niż wymagane w SIWZ i zamawiający wyrazi zgodę na dostarczenie innego sprzętu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.turek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Turku, ul. Kaliska 59, 62-700 Turek, Wydział Organizacyjny, e-mail: organizacyjny@powiat.turek.pl, faks: 63 278 83 19.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2016 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Turku, ul. Kaliska 59, 62 - 700 Turek, Punkt Obsługi Interesanta (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa komputerów i laptopów oraz akcesoriów sieciowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Turku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa komputerów i laptopów oraz akcesoriów sieciowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Turku. Zakres dostawy: 1) komputery typu Notebook - 13 sztuk. Dopuszcza się sprzęt poleasingowy; 2) tablet 8 - 1 sztuka. Produkt fabrycznie nowy; 3) switch (przełącznik sieciowy) - 3 sztuki. Produkt fabrycznie nowy; 4) router WIFI - 6 sztuk. Produkt fabrycznie nowy; 5) komputer do systemów wbudowanych - 1 sztuka. Produkt fabrycznie nowy; 6) komputer stacjonarny - 4 sztuki. Dopuszcza się dedykowaną kartę graficzną oraz monitor jako sprzęt poleasingowy; 7) komputer typu Notebook - 2 sztuki. Produkt fabrycznie nowy. 8) Komplet dysków twardych do posiadanego serwera NAS - 1 komplet (4 szt.). Produkt fabrycznie nowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.33.00-8, 30.21.31.00-6, 30.21.32.00-7, 32.42.00.00-3, 32.41.31.00-2, 30.23.30.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Turku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Turku. Zakres dostawy: 1) urządzenie wielofunkcyjne A4 - 1 sztuka. Produkt fabrycznie nowy; 2) urządzenie wielofunkcyjne A3 - 1 sztuka. Dopuszcza się sprzęt poleasingowy; 3) urządzenie wielofunkcyjne A3 - 1 sztuka. Dopuszcza się sprzęt poleasingowy; 4) urządzenie wielofunkcyjne A4 - 2 sztuki. Produkt fabrycznie nowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa serwera NAS (Network Attached Storage) klasy profesjonalnej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Turku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa serwera NAS (Network Attached Storage) klasy profesjonalnej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Turku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia dla części nr 3).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.10.00-1, 30.23.30.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa Serwera klasy profesjonalnej o wysokiej wydajności na potrzeby Starostwa Powiatowego w Turku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa Serwera klasy profesjonalnej o wysokiej wydajności na potrzeby Starostwa Powiatowego w Turku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia dla części nr 4).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa programu do edycji grafiki wektorowej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Turku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa programu do edycji grafiki wektorowej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Turku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera str nr 6 SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia - część V).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.51.70.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.