To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-16
Narol: Budowa i remont dróg leśnych w Leśnictwach Wola Wielka i Maziarnia
Numer ogłoszenia: 154483 - 2012; data zamieszczenia: 16.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 190604 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Narol, ul. Bohaterów Września 1939 roku 38, 37-610 Narol, woj. podkarpackie, tel. 016 6317020, faks 016 6317020.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa i remont dróg leśnych w Leśnictwach Wola Wielka i Maziarnia.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: budowa i remont dróg leśnych na terenie Lesnictwa Wola Wielka i Maziarnia, Nadleśnictwa Narol, które ze względów organizacyjnych podzielono na 2 części: Część I: Budowa drogi leśnej Leśnictwo Wola Wielka w km 0+000 - 4+835, nr inw. IN/2011/26, Część II: Remont dróg leśnych w Leśnictwie Maziarnia w km 0+000 - 1+340, 2+900 - 6+240, nr inw. 242/590, 220/600, 220/605, 220/611, 220/616. Część I: Budowa drogi leśnej Leśnictwo Wola Wielka w km 0+000 - 4+835, nr. inw. IN/2011/26. OPIS PRAC 1. Charakterystyka techniczna - kategoria ruchu KR1-2 - droga wewnętrzna administrator Nadleśnictwo Narol - prędkość projektowa 30km/h -obciążenie 80KN/oś - teren pagórkowaty - przekrój poprzeczny szlakowy km 0 + 000 - km 4+835 - szerokość jezdni km 0 + 000 - km 4+835 - 3,50 m - szerokość pobocza ziemnego str. L i P - do 1.50m - projektowana nawierzchnia drogi tłuczniowa zamknięta powierzchniowym utrwaleniem -projektowana podbudowa z tłucznia - projektowane mijanki wg Tabeli mijanek - projektowane zjazdy wg Tabeli zjazdów - odwodnienie drogi system rowów otwartych, przepustów oraz spadków podłużnych i poprzecznych - charakter ruchu obsługa Nadleśnictwa Narol 2. Trasa Zakres budowy drogi przyjęto do projektu wg poniższej lokalizacji: - PPO km 0 + 000 skrzyżowanie drogi leśnej z drogą gminną gruntową . - KPO km 4+835 granica pasa drogi powiatowej Narol-Werchrata, Projektowana budowa drogi leśnej znajduje się w całości w granicach pasa drogowego stanowiącego własność Nadleśnictwa Narol. Szerokość pasa drogowego 10m - 12m. 3. Przekrój podłużny Na całym odcinku niweletę projektowanej drogi leśnej dostosowano do istniejącego terenu uwzględniając roboty ziemne i spadki podłużne drogi. Spadki podłużne i poprzeczne niwelety uwarunkowano przebiegiem istniejącej drogi. 4. Przekrój normalny Spadek poprzeczny poboczy ziemnych 6% w kierunku rowu. Spadek jezdni daszkowy na prostej 2%. Na łukach jednostronny (spadki na łukach poziomych przyjąć wg projektu technicznego), rowy trapezowe, szerokość dna rowu 0.40m, pochylenie skarp do 1.5. Spadki poprzeczne na mijankach i 1%. 5. Konstrukcja nawierzchni obliczona na podstawie badań geologicznych Projektowana nawierzchnia km 0 + 000 - km 0+200, - dwukrotne powierzchniowe utrwalenie emulsją i grysem - 15cm górna warstwa nawierzchni z tłucznia 20/63 z zaklinowaniem - 20cm dolna warstwa podbudowy z tłucznia 63/80 - 10cm warstwa odsączająca z piasku Projektowana nawierzchnia km 0+200-0+600 - dwukrotne powierzchniowe utrwalenie emulsją i grysem - 10cm górna warstwa nawierzchni z tłucznia 20/63 z zaklinowaniem - 20cm dolna warstwa podbudowy z tłucznia 63/80 - 15 cm stabilizacja gruntu cementem o Rm= 2.5 MPa - 15cm warstwa odsączająca z piasku Projektowana nawierzchnia km 0 + 600 - km 1+500, - dwukrotne powierzchniowe utrwalenie emulsją i grysem - 15cm górna warstwa nawierzchni z tłucznia 20/63 z zaklinowaniem - 20cm dolna warstwa podbudowy z tłucznia 63/80 - 10cm warstwa odsączająca z piasku Projektowana nawierzchnia km 1+500-1+900 - dwukrotne powierzchniowe utrwalenie emulsją i grysem - 15cm górna warstwa nawierzchni z tłucznia 20/63 z zaklinowaniem - 20cm dolna warstwa podbudowy z tłucznia 63/80 - geowlóknina separacyjno-wzmacniająca - 15cm warstwa odsączająca z piasku Projektowana nawierzchnia km 1 + 900 - km4+835, - dwukrotne powierzchniowe utrwalenie emulsją i grysem - 15cm górna warstwa nawierzchni z tłucznia 20/63 z zaklinowaniem - 20cm dolna warstwa podbudowy z tłucznia 63/80 - 10cm warstwa odsączająca z piasku Projektowana nawierzchnia mijanek - dwukrotne powierzchniowe utrwalenie emulsją i grysem - 15cm górna warstwa nawierzchni z tłucznia 20/63 z zaklinowaniem - 20cm dolna warstwa podbudowy z tłucznia 63/80 - 10cm warstwa odsączająca z piasku Nawierzchnia zjazdów - dwukrotne powierzchniowe utrwalenie emulsją i grysem - 15cm górna warstwa nawierzchni z tłucznia 20/63 z zaklinowaniem - 20cm dolna warstwa podbudowy z tłucznia 63/80 - 10cm warstwa odsączająca z piasku 6. Rowy W celu poprawy spływu wód opadowych z przyległego terenu projektuje się następujące roboty: - wykonanie rowów km 0 + 000 - km 4+835str. L i P, projektuje się rowy trapezowe szerokość dna rowu 0.40m, pochylenie skarp od do 1 : 1.5, rowy - w celu likwidacji załamań trasy i uzyskania pasa drogowego 10m - 12m projektuje się wykonanie karczowania krzaków i pni drzew. Woda z rowów zostanie odprowadzona w teren lub do istniejącego cieku wodnych. 7. Zjazdy Na projektowanym odcinku znajdują się zjazdy do lasu. Lokalizacja i szczegółowe zakresy robót przedstawiono w Tabeli zjazdów. Na w/w zjazdy , roboty będą polegać na budowie części przelotowych i nawierzchni zjazdów. Projektuje się ułożenie części przelotowej zjazdu z rur fi 60 PECOR OPTIMA SN6 dwuściennych karbowanych o sztywności obwodowej 6kPa z PEHD lub równoważnych. Na zjazdach projektuje się wykonanie murków czołowych betonowych str. L i P. 8. Pobocza Projektuje się utwardzenie poboczy wysiewką kamienną grubości 12cm i szer. 0.50m 9. Odwodnienie W celu poprawy odwodnienia projektuje się wykonanie przepustów: wg. tabeli przepustów Projektuje się ułożenie części przelotowej z rur PECOR OPTIMA SN8 dwuściennych karbowanych o sztywności obwodowej 8kPa z PEHD lub równoważnych oraz murki czołowe betonowe. 10. Oznakowanie pionowe W celu zapewnienia bezpieczeństwa ruch projektuje się ustawienie słupków i tablic znaku. - km 0 + 050 str. L znak A - 7, słupek stalowy - km 0 + 050 str.P znak B-33, słupek stalowy Miejsce realizacji: odcinek drogi położony jest na terenie województwa podkarpackiego, powiatu lubaczowskiego, gminy Horyniec Zdrój, Narol. Cz. 2 - Remont dróg leśnych w Leśnictwie Maziarnia w km 0+000 - 1+340, 2+900 - 6+240, nr inw. 242/590, 220/600, 220/605, 220/611, 220/616. OPIS PRAC 1. Charakterystyka techniczna - klasa techniczna L, Vp = 30km/h, teren niezabudowany - szerokość pobocza ziemnego 0,5-1,5m -obciążenie 80KN/oś - projektowany remont cząstkowy nawierzchni -remont mijanek 2. Trasa Zakres remontu drogi przyjęto do projektu wg poniższej lokalizacji: odcinek- PPO km 0 + 000 krawędź drogi gminnej -KPO km 1+340 skrzyżowanie z drogą gminną odcinek- PPO km 2+ 900 krawędź drogi gminnej -KPO km 6+240 krawędź drogi gminnej 3. Projektowany remont nawierzchni Odcinek I: KM 0+000 do km 1+340 Odcinek II: KM 2+900 do km 6+240 - remont polegający na wycięciu uszkodzonej nawierzchni bitumicznej z nadaniem regularnych kształtów, - oczyszczenie uszkodzonej podbudowy dwóch warstw z usunięciem rumoszu w pryzmy. - usunięcie korzeni, - odbudowa warstw podbudowy , - rozścielenie mieszanki bitumicznej w jednej lub dwu warstwach wraz z zagęszczeniem - skropienie bitumem z zasypaniem grysem Odcinek I: KM 0+000 do km 1+340 Odcinek II: KM 2+900 do km 6+240 remont mijanek 7 sztuk -wykonanie dolnej w-wy podbudowy gr. 20 cm -wykonanie górnej w-wy podbudowy gr.15 cm -wykonanie nawierzchni z masy min-asfaltowej gr. 5 cm Miejsce realizacji: odcinek drogi położony jest na terenie województwa podkarpackiego, powiatu lubaczowskiego, gminy Narol. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Dokumentacji projektowej, Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (zał. nr 6) oraz Przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Wymienione powyżej opracowania stanowią integralną część SIWZ, a wszystkie wskazane w nich, poprzez zamieszczenie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, materiały (wyroby) i urządzenia należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ustawy, w odniesieniu do materiałów (wyrobów) i urządzeń wskazanych z nazwy Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów (wyrobów), tj. o jakości nie gorszej niż opisana w Dokumentacji projektowej oraz Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Budowa drogi leśnej Leśnictwo Wola Wielka w km 0+000 - 4+835, nr inw. IN/2011/26
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych Sp. z o.o., ul. Lwowska 54, 22-600 Tomaszów Lubelski, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2940428,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2321039,41
Oferta z najniższą ceną: 2321039,41 / Oferta z najwyższą ceną: 3589988,8
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Remont dróg leśnych w Leśnictwie Maziarnia w km 0+000 - 1+340, 2+900 - 6+240, nr inw. 242/590, 220/600, 220/605, 220/611, 220/616
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiebiorstwo Budowy Dróg i Mostów w Leżajsku S.A., ul.Mickiewicza 79, 37-300 Leżajsk, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 173916,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 131229,49
Oferta z najniższą ceną: 131229,49 / Oferta z najwyższą ceną: 199529,33
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI NAROL
- Udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 3 800 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów
- "Budowa samodzielnej kancelarii leśnictwa Chotylub wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną"
więcej: przetargi NAROL »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
- Budowa i serwis oznakowania pionowego i poziomego oraz elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach gminnych na terenie Gminy Piaseczno, w roku 2025
- Remont placu manewrowego WORD w Łodzi OT Piotrków Trybunalski.
- Utrzymanie oznakowania pionowego oraz elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z pełnieniem dyżuru pogotowia drogowego w granicach administracyjnych miasta Torunia
- Rozbudowa drogi krajowej nr 83 na odcinku Turek - Turkowice - Kowale Pańskie w zakresie budowy ścieżki pieszo-rowerowej oraz kanału technologicznego w km 0+050 do 2+300
- Wykonanie zadania pn: "Konserwacja oznakowania poziomego w ulicach miasta Skierniewice".
więcej: Malowanie nawierzchi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.